Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

overgeven....

2 plaatsers

Ga naar beneden

overgeven.... Empty overgeven....

Bericht  duckie zo 15 jul 2012 - 1:31

A moets sinds gisteravond overgeven.. Vannacht kwam zo in 1x haar hele avond eten er uit... En daarna door de nacht nog 3/4 x wat mini beetjes... Vanmorgen nog geen 5 min nadat ze melk had kwam dat er ook weer uit. Haar broodje bleef wel zitten eerst... Ze is verder niet echt hangerig, speelt en klauwterd gewoon door. Nu komt ze een 1,5 uur geleden uit bed en zit nog even bij ons in bed voordat we een broodje maken en haar ontbijtbrood komt er weer uit. Dus het eten komt er pas na een paar uur uit... Wat kan dat zijn? Nog tips wat evt wel en niet te eten geven? Ze heeft wel honger want net at ze mijn melkbroodje al weer op.

Ze ligt sinds gisteravond in een ledikantje wat open is... Zou het daar van kunnen komen qua spanning misschien?? Vanavond word ze opgehaald door de oppas waar ze gaat slapen en dan moet ze eerst nog een klein uurtje in de auto, ben benieuwd hoe dat gaat...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 1:54

Ik denk dat ze een buikvirusje heeft.

Mijn zoontje had dat laatst ook. Wel honger en dorst maar alles kwam er weer uit. Melk schijnt erg zwaar op de maag te liggen dus dat zou ik sowieso even niet geven. Verder kleine beetjes water proberen te laten drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 1:59

klinkt eerder als even niet helemaal fit zijn. In ieder geval beterschap voor jullie meisje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  duckie zo 15 jul 2012 - 2:02

water lust ze echt niet helaas.... We proberen eht wel vandaag maar dat proeft ze en dan trekt ze een vies gezicht en drinkt niets meer... Ranja daar drinkt ze gelukkig wel an dus dan in ieder geval wel vocht... Zal idd kleine beetjes geven das wel een goeie... En qua warm eten moet ik even zien wat ik voor haar maak... Heb hier nog potjes staan omdat wij later uiteten gaan als ze opgehald is maar ik vraag me af of dat niet te veel zou zijn? Misschien brood ofzo?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  Printje zo 15 jul 2012 - 7:23

Ik zou niet teveel gaan geven, maar de maag ff rust geven. En idd geen melkproducten!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  duckie zo 15 jul 2012 - 7:54

vanmiddag heeft ze een klein melkbroodje gegeten en die is er tot nu in gebleven... Vanavond een kwart appel en verder wou ze nix. Qua drinken is het niet echt veel dus dat houden we ff in de gaten
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  Printje zo 15 jul 2012 - 7:55

Is ze wel naar de oppas?


In ieder geval veel beterschap, en anders voor het drinken voor de zekerheid ors geven?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 8:04

Ik zou iig wel in de gaten houden dat ze goed blijft drinken

Heeft ze ook koorts? Als ze het morgen nog heeft zou ik even de huisarts bellen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  duckie zo 15 jul 2012 - 23:11

ja ze is wel naar de oppas, maar dat zijn mn ouders dus dat vind ik wel fijn.... Ze heeft uiteindelijk na gistermiddag niet meer overgegeven en is nu heerlijk aan het spelen hoorde ik... Toen ze bij mn ouders aankwam plukte ze direct de poppenbuggy al uit de kast hahaa...

Helaas zijn manlief en ik nu aan de beurt...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven.... Empty Re: overgeven....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum