Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

+20
Twellie
Mari
Blond
Troeliewoelies
Shisha
Slakje
Toet
Jasmine
Kowalski
mezzoforte
SoGood
SuperGrover
Guus
tuttebel
Juutjepetuutje
Rush
Clapperdie
Bazinga
ExpressoB
rapa nui
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Jasmine di 20 nov 2012 - 9:10

Mijn zwager uitnodigen voor de huwelijksnacht Embarassed
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 9:20

Jasmine; ohhhhhhhhhhh neee en wat stuurde hij terug:P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Toet di 20 nov 2012 - 12:26

Kowalski schreef:Breken met mijn ex Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 1270000679 Ik heb nog steeds het gevoel dat wij anders samen oud waren geworden!

hug

Niet echt het allerdomste ooit maar wel een goed verhaal; vorig jaar na een avondje stappen, ik was heel dronken, heb ik de hele terug weg liggen zeuren dat ik moest plassen, na een half uur ofzo stopte mijn vriendin eindelijk de auto. Ik dacht écht dat we op een afgelegen parkeerplaats waren maar blijkbaar ben ik midden op de weg gaan zitten. Na het plassen viel ik achterover met mijn blote kont in de sneeuw en daarna ben ik ook nog met mijn broek nog op m'n enkels naar de verkeerde auto (vol jongens) teruggelopen. :shock:

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Slakje di 20 nov 2012 - 19:40

Ik bedacht ooit eens om mezelf een tattoo te geven.
Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Foto255c

Mooi eh, al een geluk dat het nooit is gaan ontsteken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Shisha di 20 nov 2012 - 23:19

Toet lol!

Ik ben op vakantie na een feestje dronken gaan zwemmen in het meer met alleen een string aan. Ik werd betrapt door de parkwachters (2 van die jonge broekies van begin 20) en moest het water uit komen. Ik kwam helemaal blij dansend (en dus halfnaakt) het water uit. Die parkwachters wisten echt niet waar ze moesten kijken.
En de vriendin waar ik mee was lag helemaal dubbel van het lachen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Troeliewoelies di 20 nov 2012 - 23:33

Vroeger toen ik een jaar of 8 was liep ik samen met mijn ouders op een braderie. Mijn vader liep al een stuk naar voren en ik was een beetje rebels. Ik wilde hem pesten door hem op zijn billen te slaan. Ik sluip heel stiekem naar hem toe en geef hem een pets op zijn broek. Hij draait om en ik schrik me een hoedje. Het was niet mijn vader, maar een wildvreemde man. Mijn vader liep achter me en lag helemaal in een deuk. Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 281626781
Troeliewoelies
Troeliewoelies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 15-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 23:58

Troeliewoelies schreef:Vroeger toen ik een jaar of 8 was liep ik samen met mijn ouders op een braderie. Mijn vader liep al een stuk naar voren en ik was een beetje rebels. Ik wilde hem pesten door hem op zijn billen te slaan. Ik sluip heel stiekem naar hem toe en geef hem een pets op zijn broek. Hij draait om en ik schrik me een hoedje. Het was niet mijn vader, maar een wildvreemde man. Mijn vader liep achter me en lag helemaal in een deuk. Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 281626781

Haahaha, Zo was ik ooit begeleider van een intreegroepje van mijn universiteit en daar zat een jongen in. Die jongen had ook een tweelingbroer in een ander groepje zitten en ze gingen dus allebei naar dezelfde universiteit en ook nog dezelfde faculteit. Dus een week na de intreeweek dacht ik "mijn" deel van de tweeling te zien en knijp hem in zijn bil (why?!), was het de ander. Hij keek me enorm verschrikt aan en ik kreeg een enorm rood hoofd hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 0:57

Te veel geld uitgeven waardoor ik nu weer bij m'n moeder woon. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Blond wo 21 nov 2012 - 1:14

Niet weten waar ik mijn cijferlijst van mijn Master heb bewaard. Niet bij mijn diploma in ieder geval..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Mari wo 21 nov 2012 - 3:07

Mijn toetsenbord in de vaatwasser gezet op kantoor nadat de inhoud van mijn mok er over heen was gegaan. Ik wordt er nu nog mee geplaagd (4 jaar na datum)
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 3:32

Mari schreef:Mijn toetsenbord in de vaatwasser gezet op kantoor nadat de inhoud van mijn mok er over heen was gegaan. Ik wordt er nu nog mee geplaagd (4 jaar na datum)
Hahaha sorry daar moet ik ook wel een beetje hard om lachen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 3:39

Rood schreef:Te veel geld uitgeven waardoor ik nu weer bij m'n moeder woon. Rolling Eyes
Huh? Dan moet je wel heel veel geld hebben uitgegeven toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Jasmine wo 21 nov 2012 - 3:40

It's me schreef:
Mari schreef:Mijn toetsenbord in de vaatwasser gezet op kantoor nadat de inhoud van mijn mok er over heen was gegaan. Ik wordt er nu nog mee geplaagd (4 jaar na datum)
Hahaha sorry daar moet ik ook wel een beetje hard om lachen :P

+1

Sorry hoor, maar hoe verzín je het? Laughing
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Twellie wo 21 nov 2012 - 12:27

Slakje: Wat moest het worden?

Ik heb ook al eens de verkeerde man in de bil geknepen, in onze vriendengroep zit een jongen die van achteren sprekend op mijn vriend lijkt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Highway wo 21 nov 2012 - 19:00

Welke me nu te binnen schieten:
Hardop verkondigen dat het badmintonnen zo goed ging, alleen het opslaan en terugslaan nog niet (ik was jong Laughing )

Met mijn vader in duitsland.. Mijn vader vraagt; goh wil je even kijken op welke straat wij rijden want ik ben de weg een beetje kwijt. En dan antwoorden met: einbahnstrasse

Ik laat heel vaak als ik op mijn rug lig, de ipad in mijn gezicht vallen... Ik leer er niks van want het is me nu zeker 10x overkomem.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 19:34

Jasmine schreef:
It's me schreef:
Mari schreef:Mijn toetsenbord in de vaatwasser gezet op kantoor nadat de inhoud van mijn mok er over heen was gegaan. Ik wordt er nu nog mee geplaagd (4 jaar na datum)
Hahaha sorry daar moet ik ook wel een beetje hard om lachen :P

+1

Sorry hoor, maar hoe verzín je het? Laughing
Een toetsenbord kan wel onder de kraan haha :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ellibre wo 21 nov 2012 - 20:05

Iheb een keer een uur naar m'n sleutels gezocht, kon ze echt nergens vinden. Heb het hele huis overloop gehaald, m'n moeder en zusje zochten mee, we kwamen er alle drie te laat door op school of op het werk. M'n moeder boos op mij, dikke stress.. Dat kan op zich gebeuren.. Maar het stomme hieraan was dat ik mijn sleutels al die tijd in m'n hand gehad bleek te hebben.. Ik gebruikte zelfs maar twee vingers van die hand bij het zoeken omdat ik ze anders zou laten vallen Embarassed
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 20:33

Vreemdgaan is toch wel het allerdomste wat ik ooit gedaan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Pien wo 21 nov 2012 - 20:45

Mijn vinger tussen de autodeur doen... 2maanden geleden en nu nog zo'n last van!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Sterre wo 21 nov 2012 - 20:59

Iemand een ei in z'n oog gooien. We deden op kamp een of ander smokkelspel in een bos. En die jongen speelde de hele tijd vals. ik wilde het ei kapot gooien op zijn rug, maar hij draaide zich net om en ik had net te hoog gemikt Embarassed. Deed best wel pijn, hij liep nog een tijdje met een rood oog maar kon er gelukkig uiteindelijk ook wel om lachen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum