Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

+20
Twellie
Mari
Blond
Troeliewoelies
Shisha
Slakje
Toet
Jasmine
Kowalski
mezzoforte
SoGood
SuperGrover
Guus
tuttebel
Juutjepetuutje
Rush
Clapperdie
Bazinga
ExpressoB
rapa nui
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  rapa nui di 20 nov 2012 - 7:21

Wat is van alle domme dingen nou echt het domste dat je ooit gedaan hebt? wat is je bijgebleven waar je je nu nog het schaamrood van op de kaken krijgt?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 7:32

Die mij nu te binnen schiet en nog niet zolang geleden is gebeurd.

Ik had een afspraak, diegene die ik al kende zat al aan het tafeltje, ik ga erbij zitten en we praten wat.
Er zou nog iemand komen maar ik dacht die is er dan nog niet. Toen kwam er een man aangelopen naar ons tafeltje en dacht oh dat is onze afspraak..(komt vast van de wc af ofzo).
Ik ga staan en stel mijzelf netjes voor, voordat die andere persoon kon reageren had ik het al gedaan. Bleek het een personeels lid te zijn die ons kwam bedienen!
De persoon op wie wij wachtte kwam vrij snel daarna eraan gelopen ja van buiten natuurlijk.

Omg ik schaamde mij dood! Later die week nog smakelijk erom kunnen lachen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 7:35

Ongesteld zijn, héél erg ongesteld zijn, en een witte broek aan hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Bazinga di 20 nov 2012 - 7:41

Stoppen met de Havo.

En een huis in de fik steken, om vervolgens heel hard weg te rennen, voor we herkend konden worden, he-le-maal van Heemskerk naar Beverwijk (1km, maar ik rende langs een bord 'Beverwijk') over hele grote, wijde akkers, voor 2 hele grote, hoge flats, met 48 woningen per gebouw.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Clapperdie di 20 nov 2012 - 7:41

Antwoord geven op iets wat niet aan mij gevraagd werd en dan ook nog eens fout antwoorden.

Ik zat in de trein en iemand in stoel aan de andere kant van het gangpad vroeg toen de conducteur kwam hoelaat de trein in de eindbestemming aankwam. Ik meteen zeggen om 18:30. En die man zegt bedankt en de conducteur kijkt me aan en zegt uhh zal ik even antwoorden want we komen om 19:00 uur aan.

Was ik even vergeten dat ik mijn oorspronkelijke trein had gemist... Embarassed
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Rush di 20 nov 2012 - 7:44

De 'liefde' 80.000x opnieuw een kans geven met m`n ex.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 7:55

Maple schreef:Ongesteld zijn, héél erg ongesteld zijn, en een witte broek aan hebben.

Dat is niet dom
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 7:55

Rush schreef:De 'liefde' 80.000x opnieuw een kans geven met m`n ex.

hahaha goeie
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Juutjepetuutje di 20 nov 2012 - 7:56

ik was 15 en er was een jongen stapelgek op mij. ik vond het aan de ene kant wel interessant maar aan de andere kant wilde ik niets van hem weten.
hij bleef mij bestoken met e-mails, telefoontjes etc. ik ben daar blijkbaar niet duidelijk genoeg over geweest naar hem toe. op een dag kreeg ik een mailtje dat hij niet meer verliefd op mij was. ik wilde toen een mailtje sturen naar mijn vriendin, dat ik ein-de-lijk van hem af was, maar je raadt al waar dat mailtje heen is gegaan. hij wilde niets meer met me te maken hebben. ik vond het zo erg. ik heb hem ook nooit meer gesproken.

natuurlijk heb ik wel meer 'domme' dingen gedaan maar dit is me wel altijd bij gebleven.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 7:57

Bazinga schreef:Stoppen met de Havo.

En een huis in de fik steken, om vervolgens heel hard weg te rennen, voor we herkend konden worden, he-le-maal van Heemskerk naar Beverwijk (1km, maar ik rende langs een bord 'Beverwijk') over hele grote, wijde akkers, voor 2 hele grote, hoge flats, met 48 woningen per gebouw.


scratch beetje een vaag verhaal (of ligt dat aan mij?)
maarre serieus een huis in de fik steken?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  tuttebel di 20 nov 2012 - 8:01

een pak optimel klein vouwen zodat het makkelijk in de prullenbak kan, waarbij vervolgens het laatste restje in m'n gezicht terecht kwam Laughing Maar het meest stomme is nog wel dat me dat meerdere keren is gebeurd Embarassed
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Guus di 20 nov 2012 - 8:03

Heel erg dronken worden op een schoolfeest, met alle gevolgen van dien...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 8:03

ExpressoB schreef:
Maple schreef:Ongesteld zijn, héél erg ongesteld zijn, en een witte broek aan hebben.

Dat is niet dom
Nouja, ongesteld met een witte broek vind ik wel dom. Voor mezelf dan. Ik wist in die tijd dat ik geregeld doorlekte omdat de boel er gerust uit kon stromen. Maar dan toch die witte broek. En dan bij de judo-uitvoering an mijn broertje gaan kijken en geen extra maandverbandjes meenemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Bazinga di 20 nov 2012 - 8:06

Ik was jong, 't was een verlaten huis, dat nog moest worden afgebroken, midden in de akkers. Er zou een woonwijk worden gebouwd daar, vandaar dat 't huis verlaten was. Vroeger was ik met mijn broer echt een straatschoffie en we waren altijd aan't rondkloten.. We hadden lucifers ontdekt in 't huis en gingen fikkie stoken en dat liep uit de hand.

Voor de akkers, stonden 2 hoge flats (waar we notabene in woonden) en wij renden die akkers over, om snel weg te wezen. Uiteindelijk hebben heel veel mensen ons gezien, terwijl wij 2 kilometers langs die akkers renden. We wonen zelf in Heemskerk, dat ligt pal naast Beverwijk, maar ik wist niet hoé ver. Dus toen ik langs 't bord Beverwijk rende, dacht dat ik echt kiiiiiilometers had gerend...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 8:09

tuttebel schreef:een pak optimel klein vouwen zodat het makkelijk in de prullenbak kan, waarbij vervolgens het laatste restje in m'n gezicht terecht kwam Laughing Maar het meest stomme is nog wel dat me dat meerdere keren is gebeurd Embarassed

Laughing
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 8:11

Bij sommige dingen vraag ik me echt af of dat daadwerkelijk het domste is wat je ooit gedaan hebt. Ik heb zo vaak drinken in mijn gezicht gegooid. Maar misschien ben ik wel gewoon een extreem dom persoon dat zulke dingen voor mij niet eens meer dom zijn. Ik sta bekend als diegene die altijd valt in volle kroegen, van trapjes pleurt, etc. Gewoon algehele lompheid.

Ik heb jaren geleden een enorme klaagzang gehouden over een paar mensen op mijn weblog, niet wetende dat een van hen daar meelas. Dat was echt heel erg, daar heb ik ook echt spijt van, ze waren zo boos (en terecht). Ik heb mijn les daarvan wel geleerd dat je ook op internet niet anoniem bent en je niet zomaar dingen moet zeggen. Het is al heel lang geleden, maar als ik daaraan terug denk, schaam ik me er weer opnieuw voor.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 8:14

Natuurlijk heb ik ook nog wel dommere dingen gedaan, maar die wil ik niet online hebben. Te persoonlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Bazinga di 20 nov 2012 - 8:16

Ja zulke domme dingen heb ik ook gedaan.. 't Hotel in Parijs vinden, na een 2 uur zoeken, van blijdschap in de lucht springen en verkeerd neerkomen. Een verstuikte enkel is geen goed begin van een lang weekend Parijs..

Een brommer weg willen zetten, terwijl die nog aanstaat, dan de brommer naar voren duwen, waardoor je meer gas geeft, waardoor de brommer omhoog rijdt tegen 't raam, waardoor je nóg meer gas geeft enz enz en niet realiseren dat je ook gewoon los kunt laten.

Appeltaart bakken en nadat-ie in de oven staat en je alles opruimt, de suiker ontdekken..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 8:19

Maple schreef:Natuurlijk heb ik ook nog wel dommere dingen gedaan, maar die wil ik niet online hebben. Te persoonlijk.
Dat snap ik wel, maar met verhalen als 'ik gooide drinken in mijn gezicht', is het gewoon een casual blunder topic.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Rush di 20 nov 2012 - 8:24

Nog 1 in de categorie echt dom;

Midden in de nacht de vlaggen van de AH 'stelen' om deze bij een andere supermarkt er weer in te hangen. Halverwege betrapt door de politie, €130 euro boete en de vlaggen moesten weer terug. Heel wat kilometers gemaakt die avond. Tot op het moment van de boete had ik gewoon echt geen idee dat we fout bezig waren, het was gewoon grappig.

Ik was 17, vergeef me. Cry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 8:25

Rush schreef:Nog 1 in de categorie echt dom;

Midden in de nacht de vlaggen van de AH 'stelen' om deze bij een andere supermarkt er weer in te hangen. Halverwege betrapt door de politie, €130 euro boete en de vlaggen moesten weer terug. Heel wat kilometers gemaakt die avond. Tot op het moment van de boete had ik gewoon echt geen idee dat we fout bezig waren, het was gewoon grappig.

Ik was 17, vergeef me. Cry

hhahaha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  SoGood di 20 nov 2012 - 8:44

Tijdens een eenzijdig webcamgesprek (ik heb er geen) niet in de gaten hebben dat de andere kant je niet kan zien, maar wel kan horen... Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  mezzoforte di 20 nov 2012 - 8:52

Dronken zijn tijden examenfeest (georganiseerd door school) en als je dronken was werd je eruit gekickt.... avond eindigde dus iets eerder dan gedacht laughcry
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Kowalski di 20 nov 2012 - 8:59

Breken met mijn ex Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? 1270000679 Ik heb nog steeds het gevoel dat wij anders samen oud waren geworden!

'Gewone' domme acties heb ik dagelijks, dus dat zal ik jullie besparen Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 9:00

Sogood schreef:Tijdens een eenzijdig webcamgesprek (ik heb er geen) niet in de gaten hebben dat de andere kant je niet kan zien, maar wel kan horen... Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? 1270000679

Laughing oehhh dat kan lullig zijn zeg pale
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt? Empty Re: Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum