Is daar iemand?
+6
Caroow
banjer49
Linda
Marin
Parel
Elliot
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Is daar iemand?
Krullebol schreef:Anders melk erover heen gieten?!
He gedver, kan ik weer gaan douchen. Nee ik doe het wel met een koud washandje.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Stofzuiger schreef:Ik pleit voor de service van webshops met de optie: Niet bezorgen op zaterdag ivm aanwezigheid partnerMarin schreef:maar 't is zo stom als ie thuis komt en het pakketje wordt bezorgd
Wat een idee!
Pakket wordt tussen 12.30 en 21.30 bezorgd vandaag, dus hopelijk komt het nog goed. Heb al gezegd dat hij vanavond maar boodschappen moet doen en ik sleep 'm mee naar de sportschool
Ik wacht ook op een pakketje, bij mij staat er.. Hij word vandaag geleverd. Wanneer dan? Sjonge jonge duurt altijd zo lang he dat wachten!
Bij mij is mijn vriend bijna net zo erg als ik, qua bestellen. Dus de mijne begrijpt mij wel gelukkig
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Argh dit gaat nooit meer goed komen natuurlijk. Iemand die me kan helpen met een goede reden bedenken waarom ik dit jurkje móest kopen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Argh dit gaat nooit meer goed komen natuurlijk. Iemand die me kan helpen met een goede reden bedenken waarom ik dit jurkje móest kopen?
Vond je al een hele tijd leuk en was nu in de aanbieding?
Je moet natuurlijk wel iets nieuws voor kerst?
De rest wat je leuk vond was veeel duurder?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Marin schreef:Argh dit gaat nooit meer goed komen natuurlijk. Iemand die me kan helpen met een goede reden bedenken waarom ik dit jurkje móest kopen?
Vond je al een hele tijd leuk en was nu in de aanbieding?
Je moet natuurlijk wel iets nieuws voor kerst?
De rest wat je leuk vond was veeel duurder?
Of mijn kerstkleding van vorig jaar is zooooo 2011 em ik ben zoveel afgevallen dat ik dat echt niet meer aan kan. En hij was in de aanbieding
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet met kleding wat jullie allemaal opnoemen... Ben ik nu een slechte vrouw?
Gast- Gast
Je had een tegoedbon en die verliep!Marin schreef:Argh dit gaat nooit meer goed komen natuurlijk. Iemand die me kan helpen met een goede reden bedenken waarom ik dit jurkje móest kopen?
Gast- Gast
Poison schreef:
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet met kleding wat jullie allemaal opnoemen... Ben ik nu een slechte vrouw?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Je had een tegoedbon en die verliep!Marin schreef:Argh dit gaat nooit meer goed komen natuurlijk. Iemand die me kan helpen met een goede reden bedenken waarom ik dit jurkje móest kopen?
Hahaha Dat voelt dan weer als liegen en dat kan ik niet, dat ziet ie direct aan m'n kop!
Maar van dat afvallen is wel een goeie
Ik heb bij de H&M ook nog zo'n 50 euro op zo'n tegoedbon staan, dus daar kan ik wel shoppen zonder dat ik me schuldig voel
Echt, ik hou van samenwonen, maar dit is echt het enige nadeel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb dat ook niet hoor. Misschien omdat ik niet zo veel koop, maar ik denk vooral omdat het mijn geld is, dus mijn vriend daar toch niks over te zeggen heeft. Ik voel me dus ook geen moment ongemakkelijk of schuldig als ik weer ns een paar schoenen koop.Poison schreef:Ik heb dat eigenlijk helemaal niet met kleding wat jullie allemaal opnoemen... Ben ik nu een slechte vrouw?
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Daar is hij dan!
» Daar sta je dan....
» daar zit je dan
» Ai, wat zie ik daar
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar sta je dan....
» daar zit je dan
» Ai, wat zie ik daar
» Je ex, hoe ga je daar mee om?