Is daar iemand?
+6
Caroow
banjer49
Linda
Marin
Parel
Elliot
10 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Is daar iemand?
Gaat net de bel: Postbode met groot pakket. Dus ik met vlekken in mijn nek de deur open gedaan met de gedachte in mijn hoofd "oei, wat heb ik nu weer besteld waar ik niet meer aan gedacht heb, aan het formaat doos te zien is het duur".
Maar het was voor de buren, pfieuw.
Hij weet dat ik altijd thuis ben smiddags, dus heb hier een soort van distributiekantoor voor de straat. Als ik nou eens een euro per pakketje vraag he...
Hij weet dat ik altijd thuis ben smiddags, dus heb hier een soort van distributiekantoor voor de straat. Als ik nou eens een euro per pakketje vraag he...
Laatst aangepast door Stofzuiger op di 20 nov 2012 - 3:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah ok! Nou hopelijk kan je vanavond beetje goed slaap vatten dan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
O, ik dacht dat je 'vroeg' zeiMaura schreef:Nee, maar ik moest vanmorgen wel om 11.00u in de stad zijn.
Gast- Gast
Hahahaha Stof, jij voelde je al weer schuldig over iets wat je niet eens besteld had!
Marin- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:O, ik dacht dat je 'vroeg' zeiMaura schreef:Nee, maar ik moest vanmorgen wel om 11.00u in de stad zijn.
De wekker ging vroeg, omdat ik laat in slaap viel.
De wekker stond om 08.00u, om 08.30u stond ik naast mijn bed. En ik sliep pas rond 04.00u.
Gast- Gast
[quote="Stofzuiger"]Gaat net de bel: Postbode met groot pakket. Dus ik met vlekken in mijn nek de deur open gedaan met de gedachte in mijn hoofd "oei, wat heb ik nu weer besteld waar ik niet meer aan gedacht heb, aan het formaat doos te zien is het duur".
Hij weet dat ik altijd thuis ben smiddags, dus heb hier een soort van distributiekantoor voor de straat. Als ik nou eens een euro per pakketje vraag he... [/quote
Haha dat is goed idee, krijg ook baal pakket post denk heb niets besteld is het voor de buren,
Hij weet dat ik altijd thuis ben smiddags, dus heb hier een soort van distributiekantoor voor de straat. Als ik nou eens een euro per pakketje vraag he... [/quote
Haha dat is goed idee, krijg ook baal pakket post denk heb niets besteld is het voor de buren,
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
[quote="banjer49"]
Stofzuiger schreef:Gaat net de bel: Postbode met groot pakket. Dus ik met vlekken in mijn nek de deur open gedaan met de gedachte in mijn hoofd "oei, wat heb ik nu weer besteld waar ik niet meer aan gedacht heb, aan het formaat doos te zien is het duur".
Haha dat is goed idee, krijg ook vaak pakket post denk heb niets besteld is het voor de buren,
banjer49- Prater
Ja ik zat ook al vol interesse te kijken
Marin- Lady Post-a-lot
Ik had nog een relaxmasker liggen dus ik dacht net na het douchen dat ik die wel even op kon doen.
Auuuwwwwwwwww
Ik ben nu knalrood met vlekken
Auuuwwwwwwwww
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
O, en hebben jullie er ook zo'n last van dat chocola en andere lekkere dingen zo snel over de datum gaan?
En de daarom "weggegooid" zijn als man er naar vraagt?
Gast- Gast
FOTO!!!Caroow schreef:Ik had nog een relaxmasker liggen dus ik dacht net na het douchen dat ik die wel even op kon doen.
Auuuwwwwwwwww
Gast- Gast
Ja gaat heel goed haha, had woordje verkeerd getypt zag ik, denk verander het dan staat het er goed, maar ineens twee keer haha, ach goeie opvulling toch
banjer49- Prater
Stofzuiger schreef:FOTO!!!Caroow schreef:Ik had nog een relaxmasker liggen dus ik dacht net na het douchen dat ik die wel even op kon doen.
Auuuwwwwwwwww
U vraagt, wij schieten..
Caroow- Lady Post-a-lot
Vind het nogal meevallen Caroow! Maar misschien lijkt het op de foto minder als dat het is?
Je hebt gewoon een lekker blosje joh
Je hebt gewoon een lekker blosje joh
Gast- Gast
Ik zie juist een heel mooi egaal huidje.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben normaal zo wit dat mensen vaak denken dat ik misselijk of moe ben, dus dit is wel heul rood voor mijn doen
Caroow- Lady Post-a-lot
Oeii Carow,ziet er idd rood uit. Maar paar komkommers op doen om af te koelen?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas geen komkommer of yoghurt in the building. Ooh en ik had ook net mijn snor geharst, wat een pijn
Ik heb maar even een washandje in de turbo-vries gedaan, dat zo maar op mijn hoofd leggen.
Ik heb maar even een washandje in de turbo-vries gedaan, dat zo maar op mijn hoofd leggen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:O, en hebben jullie er ook zo'n last van dat chocola en andere lekkere dingen zo snel over de datum gaan?
Ook al zo herkenbaar!
Caroow, je ziet er gelukkig niet zoveel van hoor, maar wel vervelend dat het pijn doet!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Anders melk erover heen gieten?!
Laatst aangepast door Krullebol op di 20 nov 2012 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er af en toe ook nog! Ben ondertussen maaltijdsoep aan het maken voor 10 personen, dus ren regelmatig even weg
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Daar is hij dan!
» Daar sta je dan....
» daar zit je dan
» Ai, wat zie ik daar
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar sta je dan....