Daar sta je dan....
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Daar sta je dan....
H. loopt inmiddels gewoon het hele stuk naar het centrum en weer terug.
A. gaat dan in de buggy.
Vanmiddag zijn de vouwgordijnen opgehangen. Dus ik wilde naar de Action en naar Intratuin om wat spulletjes te kopen om op de vensterbank te zetten.
Ik ben bijna op de plaats van bestemming en wat denk je... Breekt er gewoon een wiel onder de buggy uit!!
Serieus, ik geloof niet dat ik ooit zo gevloekt heb in het bijzijn van de kinderen (op die keer dat ik mijn kleine teen brak na...)
Mijn man was werken, die gebeld, eerst naar huis want A zijn stoel stond in de gang. Daarna ons komen halen, thuis afzetten en weer terug naar zijn werk.
Morgen hebben we familiedag en gelukkig hebben we H. haar buggy nog bewaard.
Dus A. mag morgen een dag vertoeven in een roze met paarse buggy .
Jee, wat baal ik hier van. Het zal vast nog wel onder de garantie vallen (is nog lang geen jaar oud) maar toch.... Ik wilde zo graag nieuwe spulletjes kopen
Jullie weleens van dit soort fratsen gehad met fiets/buggy/wandelwagen of iets anders wat echt heel onhandig was en je stond te kijken met je kind/kinderen?
A. gaat dan in de buggy.
Vanmiddag zijn de vouwgordijnen opgehangen. Dus ik wilde naar de Action en naar Intratuin om wat spulletjes te kopen om op de vensterbank te zetten.
Ik ben bijna op de plaats van bestemming en wat denk je... Breekt er gewoon een wiel onder de buggy uit!!
Serieus, ik geloof niet dat ik ooit zo gevloekt heb in het bijzijn van de kinderen (op die keer dat ik mijn kleine teen brak na...)
Mijn man was werken, die gebeld, eerst naar huis want A zijn stoel stond in de gang. Daarna ons komen halen, thuis afzetten en weer terug naar zijn werk.
Morgen hebben we familiedag en gelukkig hebben we H. haar buggy nog bewaard.
Dus A. mag morgen een dag vertoeven in een roze met paarse buggy .
Jee, wat baal ik hier van. Het zal vast nog wel onder de garantie vallen (is nog lang geen jaar oud) maar toch.... Ik wilde zo graag nieuwe spulletjes kopen
Jullie weleens van dit soort fratsen gehad met fiets/buggy/wandelwagen of iets anders wat echt heel onhandig was en je stond te kijken met je kind/kinderen?
Gast- Gast
Re: Daar sta je dan....
Wat balen!!! Ik heb het ook een keer gehad met het uitklappen van mijn bugaboo, brak het voorwiel af. Ik had hem via marktplaats dus geen garantie.
Hopelijk valt het indderdaad onder de garantie en kan hij snel gerepareerd worden.
Hopelijk valt het indderdaad onder de garantie en kan hij snel gerepareerd worden.
Gast- Gast
Oh, dat is helemaal balen SP!
Had je er veel voor betaald?
Ja ik hoop het ook. A. zit er voorlopig nog wel in. Dus zou flink balen als we een nieuwe zouden moeten kopen.
Had je er veel voor betaald?
Ja ik hoop het ook. A. zit er voorlopig nog wel in. Dus zou flink balen als we een nieuwe zouden moeten kopen.
Gast- Gast
Ja, whaha ik heb jullie kinderwagen gesloopt
Hij haperde soms wat, bij het ene 'pookje'. Geen probleem, wat wiebelen en hij deed het gewoon.
Tot die dag dat ik boodschappen gedaan had. Ik was gelukkig gewoon bij onze auto, dus geen stress, maar hij moest in de kofferbak en ik kreeg hem met geen mogelijkheid ingeklapt.
Toen dacht ik: Als ik nou gewoon een beetje harder aan dat pookje trek! (je moest pookje optrekken en dan de stang indrukken geloof ik, iets in die geest).
En ik TROK............... en trok zo het hele ding aan gruzelementen..
Hij haperde soms wat, bij het ene 'pookje'. Geen probleem, wat wiebelen en hij deed het gewoon.
Tot die dag dat ik boodschappen gedaan had. Ik was gelukkig gewoon bij onze auto, dus geen stress, maar hij moest in de kofferbak en ik kreeg hem met geen mogelijkheid ingeklapt.
Toen dacht ik: Als ik nou gewoon een beetje harder aan dat pookje trek! (je moest pookje optrekken en dan de stang indrukken geloof ik, iets in die geest).
En ik TROK............... en trok zo het hele ding aan gruzelementen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is zeker flink balen zeg! Hoop dat het garantie is voor je.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
gelukkig heb je nog een buggy anders mocht je de mijne wel even lenen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, dat is heel lief!
Maar ik ben idd blij dat we nog een buggy hebben staan.
Zat van de week nog te twijfelen, toch maar op zolder gezet want je weet maar nooit.
Nou, inderdaad. Dit had ik effe niet zien aankomen, haha.
Maar ik ben idd blij dat we nog een buggy hebben staan.
Zat van de week nog te twijfelen, toch maar op zolder gezet want je weet maar nooit.
Nou, inderdaad. Dit had ik effe niet zien aankomen, haha.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» daar zit je dan
» Daar is ze dan!
» Daar lig je dan...
» 11 april, daar ben je dan.
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar is ze dan!
» Daar lig je dan...
» 11 april, daar ben je dan.
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
Pagina 1 van 1