Waarom ben ik zo lui..
+13
Burn
Guus
slaatje
piertje
M@niek
Highway
Minx
Elliot
Verona
ExpressoB
Caroow
Jazzlyn
Paper Crown
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom ben ik zo lui..
Burn schreef:Jullie worden hele lieve mama's Caroow en PC!
Lieve luie mama's! Vrees dat als kind er was hij nog met zijn pyjama zou rondlopen en ik ook.
Maar mensen.. inmiddels ben ik actief. Heb al 4 wasmanden opgevouwen!!! Lag er ook nog maar 3 weken zie je..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Burn schreef:Jullie worden hele lieve mama's Caroow en PC!
Lieve luie mama's! Vrees dat als kind er was hij nog met zijn pyjama zou rondlopen en ik ook.
Maar mensen.. inmiddels ben ik actief. Heb al 4 wasmanden opgevouwen!!! Lag er ook nog maar 3 weken zie je..
Ach, niks mis met een pyjama dagje af en toe!
4 wasmanden?! Halleluja, das veel, haha. Dat gaat straks niet meer met een baby in huis.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Herkenbaar! Ik moet strijken en de bloemen weggooien, die echt stinken bah. En in plaats dat ik opsta, denk ik....pfoeeeee wat vies
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Ik heb zakken vol met babykleding gekocht, zonde. Ik had net zo goed een paar pyjama's, joggingpakken en badjasjes kunnen kopen.
Maar ondertussen wel gedoucht en een was gedaan.
Maar ondertussen wel gedoucht en een was gedaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat piepje op je wasmachine kan je vast uitzetten PC, heb ik ook gedaan!
Anders zou die van mij ook al vanaf vanochtend tot nu hebben gepiept
Vanochtend waren we heel fanatiek gaan winkelen en boodschappen doen, maar dat heeft al mijn energie opgeslurpt.
Verder dan stofzuigen en hutspot maken ben ik nog niet gekomen.
Anders zou die van mij ook al vanaf vanochtend tot nu hebben gepiept
Vanochtend waren we heel fanatiek gaan winkelen en boodschappen doen, maar dat heeft al mijn energie opgeslurpt.
Verder dan stofzuigen en hutspot maken ben ik nog niet gekomen.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik ben vandaag lui geweest in het huishouden, wel druk voor school bezig geweest.
Maar had beloofd vandaag wel wat in het huishouden te doen
Dus ik heb 3 kwartier om: Eten koken, stofzuigen, was opvouwen + opruimen, was in de droger, afwas in de afwasmachine, bed verschonen, omkleden, kippen dicht doen. En het liefst ook nog de folders door zodat het oud papier opgeruimd kan worden..
Maar had beloofd vandaag wel wat in het huishouden te doen
Dus ik heb 3 kwartier om: Eten koken, stofzuigen, was opvouwen + opruimen, was in de droger, afwas in de afwasmachine, bed verschonen, omkleden, kippen dicht doen. En het liefst ook nog de folders door zodat het oud papier opgeruimd kan worden..
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ben trots op iedereen die toch wat heeft gedaan!
Ik ben ook echt vreemd! Het is of niets doen bij mij de hele dag, of zoals net finaal doorslaan. Heb inmiddels 2 wassen opgehangen, de overhemden van mijn man om de shirtmaster gedaan (haat ik echt!) op zolder gezogen, de trap naar zolder gedaan, de plinten gezogen en de vloeren gezogen op de eerste vedieping, bed opgemaakt, zo even de douch een beetje schoonmaken en beneden zuigen. De werkster had weer eens afgebeld..
En als ik dan zo bezig ben vind ik 't nog leuk ook..
Ik ben ook echt vreemd! Het is of niets doen bij mij de hele dag, of zoals net finaal doorslaan. Heb inmiddels 2 wassen opgehangen, de overhemden van mijn man om de shirtmaster gedaan (haat ik echt!) op zolder gezogen, de trap naar zolder gedaan, de plinten gezogen en de vloeren gezogen op de eerste vedieping, bed opgemaakt, zo even de douch een beetje schoonmaken en beneden zuigen. De werkster had weer eens afgebeld..
En als ik dan zo bezig ben vind ik 't nog leuk ook..
Goed bezig!
Ik heb ondertussen ook alles gezogen en gedweild!
Maar uhh wat voor fiets heb je nou besteld?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
M@niek schreef:Goed bezig!
O! Sorry had je vraag gemist!
Deze:
http://www.hordijkfietsen.nl/nl/product/omafiets-highlander-white-28-inch-voordrager/
Ik vond t een mooi prijsje voor een fiets! Ik wil een mamafiets straks maar ik heb me daar nog niet in verdiept. Deze zal voorlopig prima zijn.
Leuke fiets, zeker mooi prijsje voor als het maar voor even is. Straks is een mamafiets ook handig (heb er zelf 1 en ben er nog elke dag heel blij mee).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Rose schreef:
Dus ik heb 3 kwartier om:Eten koken, stofzuigen,was opvouwen + opruimen,was in de droger, afwas in de afwasmachine, bed verschonen, omkleden,kippen dicht doen. En het liefst ook nog de folders door zodat het oud papier opgeruimd kan worden..
Het meeste en grootste klussen al gedaan, nu nog snel de andere dingetjes en hopen dat m'n vriend niet eerder thuis dan dat ik klaar ben
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
M@niek schreef:Leuke fiets, zeker mooi prijsje voor als het maar voor even is. Straks is een mamafiets ook handig (heb er zelf 1 en ben er nog elke dag heel blij mee).
Ja ik vind ze ook aan de prijs dus zonde om een miskoop te begaan. Ik wil als zoonlief straks kan zitten samen proefritjes maken en dan beslissen. Een fiets is eigenlijk nooit weg op deze kan mijn man dan lekker fietsen.
Paper Crown schreef:Burn schreef:Jullie worden hele lieve mama's Caroow en PC!
Dan nog wordt je een top mama! Moet je kijken hoe je Nijntje al verzorgd!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Die fiets wil ik ook! Mijn barrel valt bijna uit elkaar en de koplamp gaat alleen uit als ik de batterij eruit haal, dat moet met een schroevendraaier. Ik moet dus elke keer een schoevendraaier meenemen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom?
» Waarom?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: