Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom?

+9
Aziraphale
Minx
Annemoontje
Susan
Aimee
Blair
Atelier Madame
Monte
GreenGrass
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waarom? Empty Waarom?

Bericht  GreenGrass vr 26 okt 2012 - 7:13

Het lijkt wel of ik (bijna) onzichtbaar ben op het forum. Wanneer ik een topic open, wordt deze vaak gelezen, maar komt er vaak weinig feedback op of het topic valt stil. Post ik een foto in een fototopic, lijkt ik straal genegeerd te worden. Dit terwijl er wel (veel) gereageerd wordt op de 'populaire' posters.

Zijn jullie selectief in het reageren op bepaalde mensen hier op het forum (gebaseerd op populair/meelezer)?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:15

Dat is vast niet bewust. Maar sommige mensen hier kennen elkaar al 10 jaar. Dan reageer je wel sneller op elkaar. Aan de andere kant: ik kom hier al eeuwen en word ook regelmatig genegeerd omdat mensen bang zijn voor discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:15

Ik reageer selectief, maar niet selectief in de zin van: ik ken je niet. Meer in de zin van: het onderwerp boeit me niet. Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat voor topics je zoal opent?

Je naam/avater zijn beide wel erg 'random' trouwens, misschien blijft het daardoor minder hangen en krijg je minder snel naamsbekendheid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:15

Het zou goed kunnen dat je minder opvalt dan iemand anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  GreenGrass vr 26 okt 2012 - 7:18

Minneke schreef:Ik reageer selectief, maar niet selectief in de zin van: ik ken je niet. Meer in de zin van: het onderwerp boeit me niet. Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat voor topics je zoal opent?

Je naam/avater zijn beide wel erg 'random' trouwens, misschien blijft het daardoor minder hangen en krijg je minder snel naamsbekendheid?

Het gras is nu weer groen smile. Mijn eerdere naam kon je afkorten tot SS, maar dat riep niet zulke fijne associaties op.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:19

GreenGrass schreef:
Minneke schreef:Ik reageer selectief, maar niet selectief in de zin van: ik ken je niet. Meer in de zin van: het onderwerp boeit me niet. Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat voor topics je zoal opent?

Je naam/avater zijn beide wel erg 'random' trouwens, misschien blijft het daardoor minder hangen en krijg je minder snel naamsbekendheid?

Het gras is nu weer groen Waarom? 561177. Mijn eerdere naam kon je afkorten tot SS, maar dat riep niet zulke fijne associaties op.

Waarom? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:19

GG, als ik je een tip mag geven: neem een aansprekender foto en onderschrift. Of mensen mij opvallen of niet heeft vaak te maken met hoe ze zich presenteren. Dit is zo doorsnee. Waarschijnlijk zijn je teksten ook niet opvallend, onderscheidend genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:20

O kijk, dit is al beter, valt meer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:20

Ik heb je topic wel eerder vanavond gelezen, maar heb niet de behoefte om op vrijdavond aan mn wiskunde te werken. Tenminste, als ik me niet vergis was dat topic van jou. Dat weet ik dan weer wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Monte vr 26 okt 2012 - 7:20

Ik zie dat zelf echt niet. Ik reageer bijna nooit op foto's en reageer alleen in topics die ik interessant vind. Het maakt mij echt niet uit of iemand nieuw is of niet. Ik merk wel vaak dat topics van zeer bekende forummers meer diepgang hebben en soms dus interessanter zijn.

Maar wat zijn dan voorbeelden van topics waar mensen niet op jou reageerden?

Edit: als ik zo kijk naar de topic die jij gestart bent, dan is er geen een met geen reactie of zeer weinig.


Laatst aangepast door Monte op vr 26 okt 2012 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Atelier Madame vr 26 okt 2012 - 7:21

Mss zijn je reacties gewoon niet zo veel Post oproepend? Ik krijg ook lang niet altijd reacties op m'n Posts. Plus bij het "zou je bevriend kunnen zijn met de forumster boven je" zeiden de meeste dat ze me niet kenden. En dat na 5000 Posts :p Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  GreenGrass vr 26 okt 2012 - 7:23

Rood schreef:GG, als ik je een tip mag geven: neem een aansprekender foto en onderschrift. Of mensen mij opvallen of niet heeft vaak te maken met hoe ze zich presenteren. Dit is zo doorsnee. Waarschijnlijk zijn je teksten ook niet opvallend, onderscheidend genoeg.

Onderschriften / tickers vind ik vervelend tijdens het lezen, dus ik begin er zelf niet aan.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Blair vr 26 okt 2012 - 7:23

Ik kijk niet eens naar degene die topic opent, ik reageer alleen als ik wat te zeggen heb. Dus ik denk niet dat dat bewust gedaan word door forumsters. Misschien was het onderwerp niet boeiend genoeg?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Atelier Madame vr 26 okt 2012 - 7:24

Rood schreef:GG, als ik je een tip mag geven: neem een aansprekender foto en onderschrift. Of mensen mij opvallen of niet heeft vaak te maken met hoe ze zich presenteren. Dit is zo doorsnee. Waarschijnlijk zijn je teksten ook niet opvallend, onderscheidend genoeg.

Stimuleer mensen nou niet om een ticker te nemen Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  GreenGrass vr 26 okt 2012 - 7:24

Monte schreef:Ik zie dat zelf echt niet. Ik reageer bijna nooit op foto's en reageer alleen in topics die ik interessant vind. Het maakt mij echt niet uit of iemand nieuw is of niet. Ik merk wel vaak dat topics van zeer bekende forummers meer diepgang hebben en soms dus interessanter zijn.

Maar wat zijn dan voorbeelden van topics waar mensen niet op jou reageerden?

Edit: als ik zo kijk naar de topic die jij gestart bent, dan is er geen een met geen reactie of zeer weinig.

Ik open tegenwoordig maar nauwelijks nog een topic, nav mijn ervaringen bij vorige forumnaam. Ik postte van de week in 'hoe zie jij eruit' topic, maar mijn foto leek te worden ondergesneeuwd aan complimentjes aan andere forummers. Over mijn foto werd niets gezegd Sad
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Blair vr 26 okt 2012 - 7:26

GreenGrass schreef:

Ik open tegenwoordig maar nauwelijks nog een topic, nav mijn ervaringen bij vorige forumnaam. Ik postte van de week in 'hoe zie jij eruit' topic, maar mijn foto leek te worden ondergesneeuwd aan complimentjes aan andere forummers. Over mijn foto werd niets gezegd Sad

Maar dat hebben mensen die hier al jaren posten ook wel eens. Ik merk dat meerdere 'nieuwe forumsters' zich ergeren aan dit soort dingen, maar je bent hier toch niet om leuk gevonden te worden? Je bent hier toch om lekker mee te kunnen discussieren of voor advies of wat dan ook.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Aimee vr 26 okt 2012 - 7:27

Maar jij reageert ook niet op anderen hun foto's? Dat wil ook nog wel eens helpen...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  GreenGrass vr 26 okt 2012 - 7:28

Babydoll schreef:
GreenGrass schreef:

Ik open tegenwoordig maar nauwelijks nog een topic, nav mijn ervaringen bij vorige forumnaam. Ik postte van de week in 'hoe zie jij eruit' topic, maar mijn foto leek te worden ondergesneeuwd aan complimentjes aan andere forummers. Over mijn foto werd niets gezegd Sad

Maar dat hebben mensen die hier al jaren posten ook wel eens. Ik merk dat meerdere 'nieuwe forumsters' zich ergeren aan dit soort dingen, maar je bent hier toch niet om leuk gevonden te worden? Je bent hier toch om lekker mee te kunnen discussieren of voor advies of wat dan ook.

Ik ben niet nieuw hoor, kom nog van het oude forum.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 7:29

Het is ook moeilijk om een goedlopend topic te openen, eerlijk gezegd ben ik daar zelf ook niet erg goed in. Ik heb wel een paar (persoonlijke) topics gehad waar ik erg veel reacties op kreeg, maar als ik een discussietopic open dan wordt het vaak ook geen lang topic.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Annemoontje vr 26 okt 2012 - 7:30

Aimee schreef:Maar jij reageert ook niet op anderen hun foto's? Dat wil ook nog wel eens helpen...

Vind ik een goed punt. Als je jezelf wat meer 'mengt' in topics, zelf ook op anderen reageert, dan val je ook wat meer op.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 7:30

Eucalypta schreef:Dat is vast niet bewust. Maar sommige mensen hier kennen elkaar al 10 jaar. Dan reageer je wel sneller op elkaar. Aan de andere kant: ik kom hier al eeuwen en word ook regelmatig genegeerd omdat mensen bang zijn voor discussie.

Of gewoon even geen zin hebben in een uitvoerige discussie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Blair vr 26 okt 2012 - 7:32

GreenGrass schreef:
Babydoll schreef:
GreenGrass schreef:

Ik open tegenwoordig maar nauwelijks nog een topic, nav mijn ervaringen bij vorige forumnaam. Ik postte van de week in 'hoe zie jij eruit' topic, maar mijn foto leek te worden ondergesneeuwd aan complimentjes aan andere forummers. Over mijn foto werd niets gezegd Sad

Maar dat hebben mensen die hier al jaren posten ook wel eens. Ik merk dat meerdere 'nieuwe forumsters' zich ergeren aan dit soort dingen, maar je bent hier toch niet om leuk gevonden te worden? Je bent hier toch om lekker mee te kunnen discussieren of voor advies of wat dan ook.

Ik ben niet nieuw hoor, kom nog van het oude forum.

Ok. Maar dan nog, de rest van mijn zinnen zijn dan nog wel van toepassing? Ik snap dat het niet leuk is, maar uiteindelijk gaat het maar om een foto of topic. Ik post al jaaaaren geen persoonlijke dingen meer, en juist omdat ik dat niet doe word er ook best vaak over mij heen gelezen en word ik ook niet in lijstjes genoemd, gelukkig frustreert me dat verder niet. Ik vind het gewoon heerlijk om mee te kunnen discussieren of lol trappen hier op het forum.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  GreenGrass vr 26 okt 2012 - 7:32

Het is voornamelijk dat ik het gevoel heb dat sommige mensen selectief wel/niet op anderen reageren.

Het is inderdaad moeilijk om een goed topic te openen, wat veel reacties/discussie oproept.
Ik wil (niet/nauwelijks) persoonlijke info hier plaatsen, en dus wat anoniem blijven. Daarbij heb ik waarschijnlijk soms ook wel wat ik andere interesses heb dan de meeste (doorsnee) forummers hier. Zo kijk ik weinig in beauty & mode en meer in werk & studie bijvoorbeeld.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 7:36

Ik ben wel selectief op wie ik reageer, maar bij mij is het dan zo dat ik een handjevol favoriete forumsters heb op wie ik sneller zou reageren, en dan bedoel ik vooral dat als zij een topic openen, ik nog wel even een reactie typ, al had ik eigenlijk geen zin meer en was ik net van plan om af te sluiten, er zijn een paar forumsters die ik niet leuk vind, op wie ik vrijwel nooit reageer en dan is er nog een heel grote groep bij wie ik geen onderscheid maak. Dan maakt het me ook niet zoveel uit hoe bekend iemand is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:49

Maar zorgt een discussietopic dan altijd gelijk voor bekendheid? Het is maar net hoe je het wilt zien?

Ik kan zelf ook geen goed discussietopic bedenken. Denk dat je door meedenken ook al een eindje kan komen. Er zijn genoeg meiden die zelf weinig topic's openen maar heel veel reageren in andere topic's

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? Empty Re: Waarom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum