Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 4 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gympie di 20 nov 2012 - 20:57

Jeetje. Ben je de nacht goed doorgekomen? Sterkte.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mouette di 20 nov 2012 - 21:25

Hoeveel pech kan je hebben zeg! Wel fijn dat hij er nu uit is en dat er geen sprake bleek te zijn van een perforatie. Heel veel beterschap gewenst!
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Katrien di 20 nov 2012 - 21:42

Fijn dat ie er nu uit is! Hoe voel je je nu, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 20 nov 2012 - 22:11

Nou ik heb nog wel wat geslapen maar ook wel veel pijn steeds. Ze zijn terughoudend met pijnmedicatie vanwege de zwangerschap dus pijn heb ik wel. Ze overleggen wel steeds goed wat ik ivm de zwangerschap mag. Ik moet vandaag zeker nog blijven, maar wellicht mag ik toch wel vrij snel naar huis. Alleen dan heb ik dus geen hulp dat moet eerst goed geregeld zijn. En ik wil natuurlijk liever bij mijn man in de buurt zijn want die kan ik dan niet zo makkelijk bezoeken, zeker de eerste dagen niet. Nou ja we zullen wel zien.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Sterre di 20 nov 2012 - 22:20

Meh wat een ontzettende nare samenloop van omstandigheden blijft het. Weet je hoe het nu met je man is? Hij zou gisteren toch meer te weten komen over zijn behandeling? Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt.

Hou je taai, alle beterschap!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Parisienne di 20 nov 2012 - 22:22

Heel veel beterschap en sterkte! Wat naar dat alles zo moet lopen zeg! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 20 nov 2012 - 22:24

Hij heeft nog niks gehoord, alles ligt nu in Nieuwegein voor overleg. Als hij snel daarheen moet word het helemaal ingewikkeld, das niet grappig. Met hem zelf gaat het momenteel best goed eigenlijk, zijn bloeddruk vliegt niet meer alle kanten op. Maar hij maakt zich wel zorgen om mij.

Ja lekker geregeld idd!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Shisha di 20 nov 2012 - 22:48

Oh Pompoen, ik lees je topic nu pas maar meid wat zit het jullie toch tegen! Hoeveel pech kan je hebben zeg.
Gelukkig dat het nu wel redelijk gaat ondanks de pijn. En ook met je man natuurlijk.
En heel veel beterschap natuurlijk! Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mezzoforte di 20 nov 2012 - 23:15

Vervelend dat je last hebt van pijn Pompoen, wel goed dat ze echt kijken naar wat wel/niet mag i.v.m. zwangerschap. Ik hoop dat jullie snel eens wat beter nieuws krijgen. Sterkte hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Lady4 di 20 nov 2012 - 23:32

Lieve Pompoen, wat krijgen jullie wat voor de kiezen. Ik hoop dat jij snel opknapt en dat er snel uitsluitsel komt omtrent de behandeling van je vriend. Blijf goed op jezelf, ook psychisch!, en jullie baby passen hoor.

Dikke knuffel! hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 0:09

Heel veel sterkte pompoen. Wat ontzettend rot dat jij dit er nu ook weer bij krijgt. Ik hoop dat je snel opknapt. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Tullow wo 21 nov 2012 - 0:40

Jeetje, wat een gedoe! Het zit jullie echt niet mee. Beterschap!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Dennenappel wo 21 nov 2012 - 0:45

Ah bah, wat hebben jullie een pech!

Ik hoop dat de pijn uit te houden is voor je. Laat je maar even goed verzorgen, thuis moet je toch veel zelf doen en dat kan vies tegenvallen!
Hopelijk heeft je man ook snel meer duidelijkheid.

Sterkte samen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Floor wo 21 nov 2012 - 1:22

Wat een toestand bij jullie! Veel beterschap, hopelijk gaat het snel beter met je en heb je minder pijn. En hopelijk heeft je man ook snel duidelijkheid. Sterkte!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 2:16

Jeetje, veel sterkte met alles!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwak wo 21 nov 2012 - 4:19

ik dacht eerst dat dit topic over je man ging, gaat het over jezelf!
bah... wat een narigheid allemaal tegelijk zeg bij jullie!
beterschap en hopelijk knap je snel op!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Snoes wo 21 nov 2012 - 4:35

Ach jeetje zeg, het zit jullie echt niet mee. Veel sterkte en beterschap, Pompoen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jezzie wo 21 nov 2012 - 5:43

Bah wat naar zeg! Heel veel sterkte en beterschap.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Susan wo 21 nov 2012 - 6:03

Mijn aanbod van vorige week op Facebook staat natuurlijk nog steeds, als ik dit weekend iets voor je kan doen dan moet je het zeggen. Ik kan ook 's ochtends voor je koken en het langs brengen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Katrien wo 21 nov 2012 - 6:16

Hopelijk is de pijn te dragen, en is snel alles geregeld zodat je thuis hulp hebt. Veel beterschap!
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 21 nov 2012 - 6:44

Susan, ik moet nog even kijken hoe en wat het nu verder gaat, maar afhankelijk van wat nodig is neem ik je aanbod misschien wel aan! Ik hoop alleen dat ik nog wat langer mag blijven en/of de hulp wat gestructureerde geregeld krijg.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Susan wo 21 nov 2012 - 6:47

Oké, laat maar even weten als je het weet, dan kan ik een plan maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Minx wo 21 nov 2012 - 21:05

Hoe gaat het nu?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 22 nov 2012 - 3:35

Het gaat met mij elke dag een stukje beter. Ik mag/moet morgen naar huis.
Ben vanmorgen met een taxi naar t andere ziekenhuis geweest voor een echo. Ik had daar zelf om gevraagd. Wilde gewoon zeker weten dat met ons kindje ook na de narcose alles nog goed was en dat was gelukkig het geval. Hij bewoog goed, hartje klopte mooi en hij was goed gegroeid! Heel fijn! Nu maandag nog extra controle bij de gynaecoloog.
Aart word 6 december in het Antonius geopereerd, hoogstwaarschijnlijk een of twee bypasses en dan repareren ze zijn hartklep. Wat er met de aorta moet is nog niet helemaal duidelijk, hij moet morgen weer voor een scan.

Zo nu een tukkie doen, ben kapot van deze dag!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  SoGood do 22 nov 2012 - 3:40

Sterkte Pompoen, er wordt veel aan je gedacht!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 4 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum