Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg! Empty Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg!

Bericht  Rose zo 15 jul 2012 - 22:52

Wij hebben van 6 augustus t/m 2 september vakantie.
We gaan niet op vakantie maar nu leek het mij wel leuk om toch nog een nachtje of eventueel 2 weg te gaan, maar omdat we het financieel niet zo heel erg breed hebben wil ik het liefst het goedkoopst mogelijk Embarassed
Overal in Nederland mag belgi kan ook maar dan 2 nachten. we komen uit F.riesland.

Iemand leuke tips?!

Laatst aangepast door Rose op ma 16 jul 2012 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg! Empty Re: Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg!

Bericht  Lenthe zo 15 jul 2012 - 22:52

www.voordeeluitjes.nl
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg! Empty Re: Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg!

Bericht  Rose ma 16 jul 2012 - 20:49

Mwoah die site vind ik niet zo handig/overzichtelijk...
Iemand nog leuke tips?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lenthe ma 16 jul 2012 - 21:15

Rose schreef:Mwoah die site vind ik niet zo handig/overzichtelijk...
Iemand nog leuke tips?
Nee, klopt.. Maar hebben ze vaak wel goedkope aanbiedingen. Als je het niet veel uitmaakt waar je naartoe gaat, kun je misschien ook op vakantieveilingen.nl kijken.
Booking.com vind ik trouwens de meest overzichtelijke site voor hotels.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Rose ma 16 jul 2012 - 22:23

Haha ja dat is dus het probleem dat het niks uitmaakt waar we heen gaan en dus (nog) niks waar ik speciefiek op kan zoeken. Anders zou voordeeluitjes.nl beter te behappen zijn.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 16 jul 2012 - 22:25

Ja, vakantieveilingen wilde ik ook aanraden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Shopelle ma 16 jul 2012 - 22:47

Als je een leuke streek/stad weet kan je ook kijken op hotelkamerveilingen of hotelspecials
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Rose ma 16 jul 2012 - 22:51

Ja vakantieveiling zit ook al op te kijken, heb nu een hotel in belgie op het oog. Alleen gaat mij iedere keer net iets te duur weg Mad
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lenthe ma 16 jul 2012 - 23:15

Rose schreef:Ja vakantieveiling zit ook al op te kijken, heb nu een hotel in belgie op het oog. Alleen gaat mij iedere keer net iets te duur weg Mad
Van die irritante mensen die elke keer met 10 of 15 euro gaan verhogen. Get the point van vakantieveilingen! Je hoeft helemaal niet te bieden gedurende de tijd en helemaal niet met zoveel geld elke keer.. Als je in de laatste seconden een bod uitbrengt, heb je het! Mad

Dat was mijn vakantieveilingenfrustratie Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Mermaid ma 16 jul 2012 - 23:31

vakantieveilingen inderdaad. Soms heeft inpakkenenwegwezen.nl leuke aanbiedingen. Boekvandaag.nl of kijken voor een eigen kamer in een hostel? heb ik eens gedaan bij een stayokay en dat was prima.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:32

Travelbird in de gaten houden! Elke dag nieuwe deals, hele leuke smile

Gast
Gast

Bericht  Rose di 17 jul 2012 - 0:02

Een hostel lijkt ons niks.
Travelbird heeft inderdaad leuke aanbiedingen, maar als ik dan de data opzoek dat wij kunnen is het 3x zo duur Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg! 394967
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 0:04

Rose schreef:Een hostel lijkt ons niks.
Travelbird heeft inderdaad leuke aanbiedingen, maar als ik dan de data opzoek dat wij kunnen is het 3x zo duur Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg! 394967

Dat wisselt echt per aanbieding, en per dag komen er nieuwe! Ik ga bv. 3 dagen naar Steenwijk met mijn vriend en we zijn voor 60 euro per persoon klaar inclusief ontbijt, hotel, boottocht & fietshuur. En wij zijn voor 150 euro pp naar Turkije geweest een week, en zo gaan we jaarlijks dingen doen via Travelbird Yes

Gast
Gast

Bericht  Rose di 17 jul 2012 - 0:18

Ik heb mij vorige week voor hun nieuwsbrief aangemeld en krijg nu iedere dag de aanbieding op mijn mail Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg! 561177
Het is nu gewoon het nadeel dat wij precies in de school/bouw vakantie ook vakantie hebben maar anders kan je inderdaad voor leuke prijsjes ergens komen!
Ik hou het ook gewoon nog in de gaten, ik kan over 3 weken nog steeds boeken als ik wil!
Misschien wacht ik ook wel af dat we een last minute hotel pakken Wink
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid di 17 jul 2012 - 1:18

Naja hostel hoeft niet altijd niks te zijn. Hostel waar ik een keer heb gezeten was bijna beter dan t hotel waar ik de laatste keer in zat Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: