Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Ga naar beneden

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm Empty Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Bericht  Oasis di 26 jul 2011 - 3:20

Hallo dames,

Van 22 t/m 26 augustus hebben mijn vriend en ik een mooie aanbieding gezien voor Stockholm. Althans, alleen de reis.
Nu ben ik volop aan het googlen maar vind toch vrij dure hostels/overnachtingen.
Misschien heeft iemand hier de gouden tip?? Zo goedkoop mogelijk, daar gaat het om haha Wink

Dankjewel!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm Empty Re: Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:19

Hotel Colonial!

Geweldig, midden in het centrum in een mooi oud pand. Als je naar buiten kijkt (wij zaten echt op de 3e etage ofzo) heb je echt zo'n heerlijke city gevoel. (het ontbijt is trouwens erg goed en zit bij de prijs in)

Je hebt kamers met de badkamer op de gang, of kamers met een eigen badkamer. (Wij hadden de badkamer op de gang in november en we waren de enige die er gebruik van maakte :P ).

Verder was het allemaal erg schoon voor een goedkoop hotel/hostelltje.

De keer ervoor hebben we op een 'botel' gezeten. Hotel op een boot ook erg leuk en komt ook veel voor. Net over het water bij Gamla Stan.. Ben even vergeten hoe het heette.. maar die bedden waren klein!! Mijn voorkeur gaat dus naar het eerste hotel.

Ze hebben ook een mooie website.

www.colonial.se geloof ik. (even checken)


Edit: Voor 2 personen is het trouwens 76 euro (ongeveer per nacht, inclusief ontbijt).. Wij sliepen toen met mijn zus en haar man op de kamer.. dus een 4 persoonkamer.. dat kosten ons 121 euro met zijn 4-ren :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm Empty Re: Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:26

http://www.rygerfjord.se/nl/

Dat is trouwens die boot waar ik het over had. Toen gingen we met mijn ouders mee en die betaalde, die is ook duurder dan het hotel. (en exclusief ontbijt).. Maar goed wie weet vind jij het wel heeel leuk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm Empty Re: Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Bericht  Oasis di 26 jul 2011 - 4:40

Thanks! Maar volgens mij is dat eerste hotel al vol Sad (althans,bij online reserveren krijg ik geen kans om te boeken..).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm Empty Re: Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 5:50

Oasis schreef:Thanks! Maar volgens mij is dat eerste hotel al vol Sad (althans,bij online reserveren krijg ik geen kans om te boeken..).

Balen! Misschien een mailtje sturen?

Ik heb het volgens mij ook niet via het reserveringsformulier gedaan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop hotel/hostel in Stockholm Empty Re: Goedkoop hotel/hostel in Stockholm

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum