Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen! Empty Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen!

Bericht  Rose di 2 jul 2013 - 4:36

Gisteren hebben mijn vriend en ik besloten een nachtje naar Oberhausen te gaan.
Nu ben ik op zoek naar een goedkoop hotel, voorbij het ontbijt ook in zit!

Het maakt niet precies uit welke dag het is, graag wel tussen 5 - 9 augustus of 12 - 16 augustus. (door de week dus) Ook willen we graag de auto bij het hotel neer zetten dus de parkeerkosten moeten ook niet 'achterlijk' hoog zijn.

Ik heb al eventjes wat rond zitten kijken maar kom rond de €100 uit, dat vind ik eigenlijk wat te prijzig voor 1 nachtje. Dus boven de €100 valt al af.

Wie wil mij helpen zoeken?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen! Empty Re: Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen!

Bericht  Liz di 2 jul 2013 - 5:00

Deze zijn allemaal 30 euro per persoon per nacht (dus 60 euro) en een aantal zijn inclusief ontbijt.

http://www.hotelaanbiedingen.nl/zoeken/?query=Oberhausen&type=CITY&id=824&arrival_date=2013-08-14&nights=1&units=1&adults=2
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen! Empty Re: Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen!

Bericht  rapa nui di 2 jul 2013 - 8:08

http://www.kras.nl/vakantie/duitsland/reis-51800/autovakantie-oberhausen-%E2%80%93-nh-oberhausen

Bij kras heb je volgens mij ook wel aanbiedingen
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen! Empty Re: Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum