Buikomtrek zwangerschap
+19
PiP
NoName88
Ayla
Pompoen
Limburg85
Bimbam
sanne-84
M-G
Caroow
Burn
Paper Crown
Flip Fluitketel
Rush
Susan
iloverose
Océane
Jade
Linda
Ella
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Buikomtrek zwangerschap
Ik vul elke week het 9maanden dagboek van Pauline Oud in, daar vul ik ook netjes elke maand mijn omtrek in. Ik vraag me af hoe jullie zijn gegroeid.
Mijn omtrek:
Maand 1: 78 cm
Maand 2: 89 cm
Maand 3: 91 cm
Maand 4: 100 cm
Maand 5: 104 cm.
Ik ben dus van week 8 tot week 12 het meeste gegroeid!
Mijn omtrek:
Maand 1: 78 cm
Maand 2: 89 cm
Maand 3: 91 cm
Maand 4: 100 cm
Maand 5: 104 cm.
Ik ben dus van week 8 tot week 12 het meeste gegroeid!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Buikomtrek zwangerschap
Ik weet alleen wat hij op dit moment is - 100 precies op het dikste punt. Ik ben 34 weken zwanger.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb gisteren weer meten (doe het elke week) en zit nu op 97cm. Ik weet de rest even niet uit mijn hoofd, zal later eens kijkne
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Jullie weten niet of jullie van week 23 tot waar jullie nu zijn nog hard zijn gegroeid? Dan weet ik wat ik kan verwachten..
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb niet gemeten maar vond het wel leuk om nu eens te kijken. Mijn omtrek bij het dikste punt bij 36+1 is 93 cm.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb het eigenlijk nooit gemeten. Ik vond de weegschaal al confronterend genoeg..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Ik heb het eigenlijk nooit gemeten. Ik vond de weegschaal al confronterend genoeg..
Ik meet liever mijn buik dan mij gewicht hoor, mijn buik is baby, gewicht is baby+vet..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Linda schreef:Ik heb het eigenlijk nooit gemeten. Ik vond de weegschaal al confronterend genoeg..
Ik meet liever mijn buik dan mij gewicht hoor, mijn buik is baby, gewicht is baby+vet..
Mijn buik bevatte anders ook een hoop vet. Ik sta alleen op de weegschaal omdat ze dat bij de vk altijd vragen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil niet meten
oke, ik heb het gedaan, het was heeeeel confronterend! 4 maanden: 98 centimeter op het dikste punt.
edit: ik vond ook dat m'n buik echt dik is geworden de afgelopen weken!
oke, ik heb het gedaan, het was heeeeel confronterend! 4 maanden: 98 centimeter op het dikste punt.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Ik wil niet meten
Ik was dikker met 4 maanden en ben tot op heden nog niet ontploft, niks om je zorgen over te maken dus.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Jade schreef:Ik wil niet meten
Ik was dikker met 4 maanden en ben tot op heden nog niet ontploft, niks om je zorgen over te maken dus.
Jij bent van jezelf geloof ik wel een stuk slanker (ik heb nog nooit eerder gemeten), dus het komt echt door de zwangerschap!
Ik ga vanaf nu denk ik elke 4 weken even meten, ik vul ook een zwangerschapsdagboek in (van Alison Mackonochie) en daar wordt het ook gevraagd. Ik ben in kilo's eigenlijk niets aangekomen, maar ik heb wel echt een dikke buik gekregen!
Het komt vast allemaal wel weer goed!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
1e zwangerschap ging ik van 72 naar 114
2e zwangerschap was ik 108 op het eind
(Tussendoor niet bijgehouden. De jongste was slechts 15 gram zwaarder dan de oudste en toch was ik een stuk minder dik. Ik was heel anders zwanger de tweede keer, kwam stukken minder aan.)
2e zwangerschap was ik 108 op het eind
(Tussendoor niet bijgehouden. De jongste was slechts 15 gram zwaarder dan de oudste en toch was ik een stuk minder dik. Ik was heel anders zwanger de tweede keer, kwam stukken minder aan.)
Laatst aangepast door Aquala op ma 19 nov 2012 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
6weken 100 cm 68 kilo
15weken 107cm 71 kilo
20weken 110cm 78 kilo
22weken 112cm 80 kilo
30weken 116cm 80 kilo
36weken 121cm 82 1/2 kilo
42weken 127cm 88.6 kilo
En nu is mijn buik 89cm(hangbuik bleee)67kilo
15weken 107cm 71 kilo
20weken 110cm 78 kilo
22weken 112cm 80 kilo
30weken 116cm 80 kilo
36weken 121cm 82 1/2 kilo
42weken 127cm 88.6 kilo
En nu is mijn buik 89cm(hangbuik bleee)67kilo
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Oh help zeg!
Ik ben eigenlijk nooit bang voor zwangerschapsgewicht en ik vind baby buiken ook bijna altijd speciaal en mooi.. Maar dit is wel echt confronterend zeg. Ik zie mijn strakke buik al helemaal uitrekken met 30 cm .. haha dit is serieus de eerste keer dat ik oprecht bang word!
Ik ben eigenlijk nooit bang voor zwangerschapsgewicht en ik vind baby buiken ook bijna altijd speciaal en mooi.. Maar dit is wel echt confronterend zeg. Ik zie mijn strakke buik al helemaal uitrekken met 30 cm .. haha dit is serieus de eerste keer dat ik oprecht bang word!
Gast- Gast
Die rekt wel weer terug.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn omtrek was ooit 63.. Ik ben nu 100.. dus ik ben al 37cm gegroeid en ik moet nog even. Gelukkig nog geen strepen maar kan nog komen ben ik bang. Gaat heel geleidelijk eigenlijk hoor Punk'd! Soms moet ik gewoon om mezelf lachen, dan zie ik een kleine dikke hobbit met enorme toeter.. Maar ach, zolang hij het goed doet, groei ik graag voor hem.
Al moet ik na de zwangerschap mijn buikvel oprollen en deze in mijn corrigerende slip stoppen.. Voor mijn zoon heb ik dat wel over
Caroow- Lady Post-a-lot
Dat ben ik sowieso en ik ben niet eens strak.Punk'd schreef:Oh help zeg!
Eindigen als walvis en overblijven als zebra is echt m`n ergste nachtmerrie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Caroow schreef:Al moet ik na de zwangerschap mijn buikvel oprollen en deze in mijn corrigerende slip stoppen.. Voor mijn zoon heb ik dat wel over
Haha, nee dat zou ik wel heel erg vinden. Jouw vriend is toch Surinaams?
Paper Crown schreef:Caroow schreef:Al moet ik na de zwangerschap mijn buikvel oprollen en deze in mijn corrigerende slip stoppen.. Voor mijn zoon heb ik dat wel over
Ja, hoezo? Krijg je van Surinaamse kinderen een mooiere buik?
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Paper Crown schreef:Caroow schreef:Al moet ik na de zwangerschap mijn buikvel oprollen en deze in mijn corrigerende slip stoppen.. Voor mijn zoon heb ik dat wel over
Ja, hoezo? Krijg je van Surinaamse kinderen een mooiere buik?
Nee dat niet, ze zeggen wel dat halfbloedjes mooi zijn maar daar heb ik mijn bedenkingen bij haha, soms zie ik niet zo knappe halfjes. Maar wat ik wilde zeggen, vraag zijn moeder/tante/zus/nicht of ze een sluitlaken voor je hebben, mijn beste vriendin is Surinaams en haar moeder heeft uit Suriname een sluitlaken voor me meegenomen, dat ga ik straks inbinden om mijn buik and I am a skinny bitch again
Een sluitlaken? Ga ik regelen!
Caroow- Lady Post-a-lot
Op dit moment is mijn buikomtrek 106cm bij zwangerschapsduur van 32+6. Heb eigenlijk nooit gemeten dus weet niet hoeveel hij gegroeid is ten opzichte van mijn buikomtrek voor de zwangerschap. Maar was meer benieuwd hoeveel het nu ongeveer was.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Is een doek van 30cm breed en 6meter lang, die bind je vanaf je heupbot tot onder je borsten in. Niet heel strak zodat je geen lucht krijgt, en je zenuwen kapot maakt, gewoon dat t strak zit maar je je nog wel comfi voelt. Het helpt je buikspieren/ingewanden/je huid, weer terug te vormen.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» Laatste zwangerschap
» Jeuk en zwangerschap?
» Zwangerschap & PTC