Peuterpraat
+53
Liadan
Dora
Lousanne
piertje
RiLiJu
Teddyaapje
Slakje
Novalee
Famke
Linda
Urban Naked
Dolphinne
Mama Titty
Annie24
smurfie
missy.
Ibbeltje
Kaboutertje
Jezzie
Stuiterbal
moepie
Monnie
zwaai zwaai
Lilypie
snoezel
Floor
Tania
LindaK
Twellie
_Jet
Viva
loesje
Kat1980
Beessie
Coco
Bluestar
Parisienne
Fiwen
maiadebij
Susan
vlinder-19
Annemie
Jelin
frolic
ekiaam87
Printje
Tazz
truestar
Lejow
Vonne
Darius
pantuf
Filoria
57 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Peuterpraat
Ik zei vanmiddag tegen J.esper: wil je even je schoenen opruimen en je jas ophangen?
Nee mama ik kan niet alles tegelijk...
Gast- Gast
Jetje schreef:Ik zei vanmiddag tegen J.esper: wil je even je schoenen opruimen en je jas ophangen?
Ow dat kan F.ay ook zo goed... Zn boos gezicht erbij en heel ongeduldig roepen... ik kan niet alles tegelijk hoor!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Beetje in de trant van Filoria, smorgens doe ik zijn luier af "oh kijk mama ik grote piemel"
J.ennah roept Nadeem, N.adeem rent de kamer in en roept "Nennah, ik ben er weer!"
Ik zet zijn bord eten voor hem neer "Mama wat is dit nou weer?" (met een opgetrokken neus)
N.adeem wilde zout op zijn pannekoek, mijn moeder snapte er niks van!? Hij bedoelde poedersuiker
Hij mag bij mijn ouders altijd de plantjes water geven, toen hij nog meer water in de gieter wilde zei mijn moeder dat het zo genoeg was omdat anders de planten verdrinken. N.adeem antwoord "neeeheee omaaaa plantjes hebben toch geen mond!"
Je moet het echt opschrijven, ik merk nu al hoeveel ik vergeet...
J.ennah roept Nadeem, N.adeem rent de kamer in en roept "Nennah, ik ben er weer!"
Ik zet zijn bord eten voor hem neer "Mama wat is dit nou weer?" (met een opgetrokken neus)
N.adeem wilde zout op zijn pannekoek, mijn moeder snapte er niks van!? Hij bedoelde poedersuiker
Hij mag bij mijn ouders altijd de plantjes water geven, toen hij nog meer water in de gieter wilde zei mijn moeder dat het zo genoeg was omdat anders de planten verdrinken. N.adeem antwoord "neeeheee omaaaa plantjes hebben toch geen mond!"
Je moet het echt opschrijven, ik merk nu al hoeveel ik vergeet...
Laatst aangepast door maiadebij op zo 15 apr 2012 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Jetje schreef:Ik zei vanmiddag tegen J.esper: wil je even je schoenen opruimen en je jas ophangen?
Oja nu ik dit lees schiet me nog iets te binnen!
Ik vraag N zijn speelgoed op te ruimen, terwijl hij lekker op de bank gaat liggen zegt hij "nee mama jij opruimen ik erg moe". Tsja... ik vroeg het inderdaad dus op een vraag kan je ja en nee krijgen natuurlijk.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Haha heel leuk!
Ik vergeet hier de grappige uitspraken :S
Toch maar is op gaan schrijven..
Ik vergeet hier de grappige uitspraken :S
Toch maar is op gaan schrijven..
Gast- Gast
J.uul praat nog niet zo veel maar ze blijft papa steevast 'mama' noemen en als hij dan zegt "nee, papa" dan roept ze met een heel ondeugend gezicht "nee, poesje" (hoe ze er bij komt geen idee) en dan krijgen ze een 'discussie' over en weer papa - poesje - papa - poesje - papa - ...... En ze moet altijd het laatste woord hebben, dus als mijn man dan net doet of hij dat heel erg vind en zielig zegt "ik ben echt papa hoor" dan hoor ik haar altijd heel zacht achter zijn rug 'poesje' fluisteren.
Ik had vroeger zelf ook van die bijdehante opmerkingen. Dit zijn toch wel de "ergste" twee:
- ik heb als 4 jarige aan mijn tante (een non) met een stalen gezicht gevraagd: "bent u lesbisch" (vanuit het niks, gewoon tijdens het eten).
- En als 3 jarige ben ik helemaal hyper tegen de boer gaan vertellen dat zijn paard ging bevallen omdat het pootje er al uit hing (was het een hengst met een gigantische stijve penis).
Ik had vroeger zelf ook van die bijdehante opmerkingen. Dit zijn toch wel de "ergste" twee:
- ik heb als 4 jarige aan mijn tante (een non) met een stalen gezicht gevraagd: "bent u lesbisch" (vanuit het niks, gewoon tijdens het eten).
- En als 3 jarige ben ik helemaal hyper tegen de boer gaan vertellen dat zijn paard ging bevallen omdat het pootje er al uit hing (was het een hengst met een gigantische stijve penis).
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Als N. ons roept en we reageren in haar ogen niet snel genoeg op papa/mama, dan roept ze ons heel hard bij onze voornaam (hoe ze daar nou weer bij komt?!) En de grootste lol heeft ze dan als we reageren!
En ze is heel erg bezig met tellen: "Een, twee, zes!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Erg leuk om te lezen allemaal:D
Op mijn werk vroegen laatst allemaal kindjes tegelijk wat aan mij, waarop ik zei dat ze het even om de beurt moesten vragen.. Zei een meisje van 3; "Ze kan niet heksen!"
Op mijn werk vroegen laatst allemaal kindjes tegelijk wat aan mij, waarop ik zei dat ze het even om de beurt moesten vragen.. Zei een meisje van 3; "Ze kan niet heksen!"
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Parisienne schreef:Als N. ons roept en we reageren in haar ogen niet snel genoeg op papa/mama, dan roept ze ons heel hard bij onze voornaam (hoe ze daar nou weer bij komt?!) En de grootste lol heeft ze dan als we reageren!
Haha mijn dochtertje heeft dat ook als wij niet snel genoeg reageren, dan roept ze "mama/papa luister N.!" En tellen doet ze ook tot 10, heel stiekempjes ergens in een hoekje of ' s nachts in bed, maar dan is tot 10 haar te lang, dus begint ze dan bij 7. 8 komt er dan overdreven hard uit, die klanken vindt ze leuk denk ik. En dan gaat het "7,8,9,10 paaaaapaaaa N. Wakke, uitttt!" en als het niet snel genoeg gaat " yallah papa" (yallah = snel/schiet op) of "papa, nu!".
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Vanmorgen stond ik onder de douche. Na.li heel verbaasd: Mama? douche jij in je blote sexy??
Hij had z'n jas al aan om naar zwemles te gaan zegt ie: Mama, ik ga weg hoor. Ik vroeg: mag ik dan ook mee? Na.li:Nou alleen als je nu heel snel opschiet.
Hij had z'n jas al aan om naar zwemles te gaan zegt ie: Mama, ik ga weg hoor. Ik vroeg: mag ik dan ook mee? Na.li:Nou alleen als je nu heel snel opschiet.
Gast- Gast
yvonne schreef:Vanmorgen stond ik onder de douche. Na.li heel verbaasd: Mama? douche jij in je blote sexy??
Maar over dat douchen in je blote sexy moeten we het nog eens hebben hoor Yvonne
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Beessie schreef:yvonne schreef:Vanmorgen stond ik onder de douche. Na.li heel verbaasd: Mama? douche jij in je blote sexy??
Maar over dat douchen in je blote sexy moeten we het nog eens hebben hoor Yvonne
Voortaan toch maar mijn badjas aanhouden?
Hij zei net ook nog: Mama mijn broertje zit weer te zeuren. Dan moet je hem eten geven dan houdt hij tenminste op te zeuren.
Gast- Gast
Hahaha
Die van mij zegt bij die opmerking altijd: Nee mama, doe jij maar!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Fiwen schreef:J.uul praat nog niet zo veel maar ze blijft papa steevast 'mama' noemen en als hij dan zegt "nee, papa" dan roept ze met een heel ondeugend gezicht "nee, poesje" (hoe ze er bij komt geen idee) en dan krijgen ze een 'discussie' over en weer papa - poesje - papa - poesje - papa - ...... En ze moet altijd het laatste woord hebben, dus als mijn man dan net doet of hij dat heel erg vind en zielig zegt "ik ben echt papa hoor" dan hoor ik haar altijd heel zacht achter zijn rug 'poesje' fluisteren.
.
herkenbaar a noemt papa ook standaard mama en als je zegt nee dat is papa kijkt hij boos en zegt mama. maar mijn noemt hij gelukkig ook mama. papa kan hij wel zeggen maar doet dat dan heeel zacht en niet vaak.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Die van mij kan nog geen echt zinnen maken maar sinds deze week gooi hij deze wel eens uit z'n mondje als zijn papa een windje laat vliegen
"papa poep bah" en dan zo'n gezichtje erbij haha
"papa poep bah" en dan zo'n gezichtje erbij haha
Gast- Gast
Parisienne schreef:Als N. ons roept en we reageren in haar ogen niet snel genoeg op papa/mama, dan roept ze ons heel hard bij onze voornaam (hoe ze daar nou weer bij komt?!) En de grootste lol heeft ze dan als we reageren!
S. ook en dan krijg je "zes, acht, tiet"
Gast- Gast
Gister vroeg ik om een knuffel aan onze dochter toen ze op mijn schoot zat,
antwoord "nee", "waarom niet?", "nee is nee mama, goed luisteren!"
Leuk, om je eigen woorden weer terug te horen komen
antwoord "nee", "waarom niet?", "nee is nee mama, goed luisteren!"
Leuk, om je eigen woorden weer terug te horen komen
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
onze dochter was aan het zeuren om een dvd van dora. Op een gegeven moment werd Doa: Soa. Hopen dat ze dat er niet van maakt in de winkel
Gast- Gast
Heerlijk
Tomas' lievelingszinnetjes de laatste tijd zijn: 'daar heb ik geen tijd voor', 'laat me met rust' en zuchtend: 'dat vind ik een beetje saai'.
Tomas' lievelingszinnetjes de laatste tijd zijn: 'daar heb ik geen tijd voor', 'laat me met rust' en zuchtend: 'dat vind ik een beetje saai'.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Haha, wat een leukerds allemaal...
Mijn dochter wilde gisteren graag een geplet ei (Een wat???). Zij bedoelde een geklutst ei en oude kaas noemt ze harde kaas . Ze wordt in september 4.
Mijn dochter wilde gisteren graag een geplet ei (Een wat???). Zij bedoelde een geklutst ei en oude kaas noemt ze harde kaas . Ze wordt in september 4.
Gast- Gast
Ik was net met mijn zoontje aan het lezen en we zochten naar dingen met de kleur rood. Hij wees allerlei dingen en en zegt opeens: en cars mama! Vond het zo knap.
Als je hem vraagt wil jij een broertje of een zusje zegt hij Nee een waf!!
En kleine potjes hebben soms hele grote oren, wanneer hij iets laat vallen roept hij potteledikkie!
Als je hem vraagt wil jij een broertje of een zusje zegt hij Nee een waf!!
En kleine potjes hebben soms hele grote oren, wanneer hij iets laat vallen roept hij potteledikkie!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Even een upje want ik had een mooie vandaag!
Ik: 'pfff ik heb honger'
Tomas komt naar me toe, pakt mijn arm zachtjes vast en zegt: 'lieve schat toch. Het eten is zo klaar hoor.'
Ik: 'pfff ik heb honger'
Tomas komt naar me toe, pakt mijn arm zachtjes vast en zegt: 'lieve schat toch. Het eten is zo klaar hoor.'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Kippekoe!!!! Oftewel kiekeboe ;-)
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had gisteren een jurk aan en Yrsa zei opeens: 'Mama mooie kleren aan!' Dat vond ik wel lief.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
hahahhaa
Vandaag ook enorm gelachen. R zat in de zandbak en zat helemaal onder.
Ik zeg hem; kom we gaan dadelijk lekker in bad want je bent helemaal vies.
R: mij issie niet vies mama. Mij hier spelen.
En hij heeft sinds gisteren een stoeltje achter op de fiets. Hij zegt nu de hele tijd; mama zit voor, mij achter. even stil...mama? Ja..
Mama zit voor, mij achter he mama.
/
Vandaag ook enorm gelachen. R zat in de zandbak en zat helemaal onder.
Ik zeg hem; kom we gaan dadelijk lekker in bad want je bent helemaal vies.
R: mij issie niet vies mama. Mij hier spelen.
En hij heeft sinds gisteren een stoeltje achter op de fiets. Hij zegt nu de hele tijd; mama zit voor, mij achter. even stil...mama? Ja..
Mama zit voor, mij achter he mama.
/
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: