Peuterpraat
+53
Liadan
Dora
Lousanne
piertje
RiLiJu
Teddyaapje
Slakje
Novalee
Famke
Linda
Urban Naked
Dolphinne
Mama Titty
Annie24
smurfie
missy.
Ibbeltje
Kaboutertje
Jezzie
Stuiterbal
moepie
Monnie
zwaai zwaai
Lilypie
snoezel
Floor
Tania
LindaK
Twellie
_Jet
Viva
loesje
Kat1980
Beessie
Coco
Bluestar
Parisienne
Fiwen
maiadebij
Susan
vlinder-19
Annemie
Jelin
frolic
ekiaam87
Printje
Tazz
truestar
Lejow
Vonne
Darius
pantuf
Filoria
57 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Peuterpraat
Volgens mijn neefje (ruim 2,5) is J.uul een 'wijs geitje'....
(zijn vader had net gezegd dat J.uul een "eigenwijs meisje" was)
(zijn vader had net gezegd dat J.uul een "eigenwijs meisje" was)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Fiwen schreef:J.uul praat nog niet zo veel maar ze blijft papa steevast 'mama' noemen en als hij dan zegt "nee, papa" dan roept ze met een heel ondeugend gezicht "nee, poesje" (hoe ze er bij komt geen idee) en dan krijgen ze een 'discussie' over en weer papa - poesje - papa - poesje - papa - ...... En ze moet altijd het laatste woord hebben, dus als mijn man dan net doet of hij dat heel erg vind en zielig zegt "ik ben echt papa hoor" dan hoor ik haar altijd heel zacht achter zijn rug 'poesje' fluisteren.
Ik moet even kwijt dat ik nog vaak aan deze situatie moeten denken en elke keer moet ik hardop lachen
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Nee, dit wordt een jeugdtraumaTuinstoel schreef:Filoria schreef:Ik vertelde Tomas dat de dinosaurussen uitgestorven zijn. Nu ligt hij te huilen op mijn schoot.
Haha! Is hij er al een beetje overheen inmiddels?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Nee, dit wordt een jeugdtraumaTuinstoel schreef:Filoria schreef:Ik vertelde Tomas dat de dinosaurussen uitgestorven zijn. Nu ligt hij te huilen op mijn schoot.
Haha! Is hij er al een beetje overheen inmiddels?
Misschien kunnen jouw zoon en mijn zoon samen een praatgroepje beginnen want mijn zoon is nog in de ontkenningsfase. Elke keer als ik zeg dat de dino's uitgestorven zijn dan begint hij over het dinobos in Amersfoort. Die din's maakten toch geluid mama? En als je geluid maakt ben je niet dood. Dat weet je toch wel mamaaaa!
Gast- Gast
mijn man was laatst gedachteloos een liedje aan het zingen waar op een gegeven moment 'fuck you' in voorkwam. Dat pikte onze dochter dus feilloos op en heeft ze 30 minuten 'fokhou' lopen roepen. Gelukkig heeft ze nog geen idee wat ze zegt, want toen mijn man vroeg of ze 'vlokken' riep, riep ze heel hard 'ja'.
Gast- Gast
Tuinstoel schreef:Evy schreef:Wij waren net op de kinderboerderij bij de geiten aan het kijken, zeg ik tegen zoon; Kijk uit voor de vieze poep he
Hij; Geiten vieze poep ja
Komt er een mevrouw aan gelopen met haar dochter, zegt zoon tegen mevrouw; Mevrouw ook vieze poep toch?
Ik schaamde me dood, haha!
Haha, kan me de schaamte voorstellen. Had laatst ook zoiets, we waren bij de apotheek en mijn dochter was een praatje aan het aanknopen met iemand die net haar medicijnen had opgehaald.
Dochter: Wat heb jij daar?
Vrouw: Daar zitten medicijnen in.
Dochter: ?
Vrouw: Medicijnen zijn tabletjes of pillen.
Dochter: Oooowwww.... pillen. Pillen voor in de mond of pillen voor in de bips?
Haha, geweldig! Wat zei die vrouw?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had vanmiddag weer een shirtje met flockfolie gemaakt voor mijn zoontje. Vraagt hij: Mama, waarmee maak je mijn t-shirtje? Met de ijsstrijker?
(hij bedoelde strijkijzer)
(hij bedoelde strijkijzer)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Mijn oudste kwam er een tijdje geleden achter dat alle jongens/mannen piemels hebben. Ze heeft toen een hele tijd aan mannen gevraagd: "En waar zit jou piemel?" Net of is het een accessoire dat je overal kan plaatsen.
En laatst lag ze bij ons in bed en toen was ik de jongste aan het (borst)voeden, vraagt ze:
"Mem waar zijn mijn borstels?"
"Die krijg je later, als je ouder wordt"
"Net zo oud als ik make-up mag?"
"Ja!! zo oud!"
"Krijg ik dan ook voeding in borstels?"
"Nee, dan moet je eerst een baby krijgen"
"Dat is stom, ik heb J.arin toch, dat is ook mijn baby, niet zo gemeen doen!"
En laatst lag ze bij ons in bed en toen was ik de jongste aan het (borst)voeden, vraagt ze:
"Mem waar zijn mijn borstels?"
"Die krijg je later, als je ouder wordt"
"Net zo oud als ik make-up mag?"
"Ja!! zo oud!"
"Krijg ik dan ook voeding in borstels?"
"Nee, dan moet je eerst een baby krijgen"
"Dat is stom, ik heb J.arin toch, dat is ook mijn baby, niet zo gemeen doen!"
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Whaha Famke
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
N. heeft veel 'bijnamen'. Zo is ze van opa een 'dreutel', van mama een 'toettie', van mijn zusje een 'draakie', etc. Ze weet precies wie ze van wie is. De vriend van mijn zusje had ook wat bedacht. Hij zei een keer tegen haar: "N. je bent een spetter!" Als je nu aan haar vraagt: "Wat ben je van *naam vriend*?" zegt ze: "Spetterpoep!" Een paar dagen daarvoor had mijn zusje, heel dom, in het bijzijn van N. een grap gemaakt over spetterpoep. Wij hadden het idee dat het langs N. heen ging, omdat ze het niet herhaalde en er niet op reageerde. Dat blijkt dus niet zo te zijn!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
R kwam vanmorgen met de afstandsbediening naar mij toe en vraagt: mama mij zappen?
Ik zeg; wat wil je doen?
mij zappen mama?
hahhaa tsja...
Ik zeg; wat wil je doen?
mij zappen mama?
hahhaa tsja...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn zoontje zei vanmorgen tegen mij "Gisteren dacht ik dat jij morgen jarig was". Ik ben vandaag jarig dus die constructie klopt wel
En hij liet aan mijn broer de kamer van mijn dochter zien, waar nu zijn peuterbedje staat. Haar grote bed stond daar nog gedemonteerd, en hij zei "Kijk dit zijn de muren van haar bed".
En mijn oom gaf hem gisteren een veertje van een vogel en zei "Kijk eens wat mooi". Zegt ie "Nee dankjewel, ik heb thuis al heel veel speelgoed".
En hij liet aan mijn broer de kamer van mijn dochter zien, waar nu zijn peuterbedje staat. Haar grote bed stond daar nog gedemonteerd, en hij zei "Kijk dit zijn de muren van haar bed".
En mijn oom gaf hem gisteren een veertje van een vogel en zei "Kijk eens wat mooi". Zegt ie "Nee dankjewel, ik heb thuis al heel veel speelgoed".
Gast- Gast
Arden schreef:Mijn zoontje zei vanmorgen tegen mij "Gisteren dacht ik dat jij morgen jarig was". Ik ben vandaag jarig dus die constructie klopt wel
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Printje schreef:LindaK hahaha geweldig!
Zo had een kleuter laatst ook een geweldig 'compliment' voor moeder. Moeder kwam het vertellen haha..
ze was zich aan het opmaken en kindlief komt de badkamer in.
Wow mama zegt kind, jij bent zo mooi.....ondanks dat je al mega oud en verfrommeld bent.....
en bedankt zei moeder hahaha
Zoiets zei m'n broertje enkele jaren terug ook tegen mijn mama.
"Mama, je ziet er wel al oud uit, hoor."
Mama kijkt beetje boos
"Maar alleen je gezicht, hoor!"
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Geniaal!Arden schreef:En mijn oom gaf hem gisteren een veertje van een vogel en zei "Kijk eens wat mooi". Zegt ie "Nee dankjewel, ik heb thuis al heel veel speelgoed".
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
T. was zaterdag geweest logeren bij mijn ouders. Ze wonen op de boerderij en hij slooft zich daar altijd enorm uit. Is de hele dag druk in de weer. Savonds voor het slapen gaan wilde mijn moeder nog een verhaaltje voorlezen en ze had net de eerste zin gelezen, zegt T. "kra, pape" (klaar, slapen). Mijn moeder het boek weggelegd, hij had zn knuffel gepakt en volgens haar sliep hij al voordat ze de kamer uit was.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:T. was zaterdag geweest logeren bij mijn ouders. Ze wonen op de boerderij en hij slooft zich daar altijd enorm uit. Is de hele dag druk in de weer. Savonds voor het slapen gaan wilde mijn moeder nog een verhaaltje voorlezen en ze had net de eerste zin gelezen, zegt T. "kra, pape" (klaar, slapen). Mijn moeder het boek weggelegd, hij had zn knuffel gepakt en volgens haar sliep hij al voordat ze de kamer uit was.
Aaah:heart:
Vanmiddag was ik even aan het laptoppen. Ik luisterde dus maar met een half oor naar mijn dochter. Komt C.eline bij me staan en zegt heel boos; 'mama, ik zeg nu al drie keer, ik lus wel een ijsje. Je moet echt leren om na één keer zeggen te luisteren hoor'
Alsof ik mezelf hoor praten:lol:
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
hahhahaa geweldig RiLiJu
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
D.aan was van het weekend boos...stond heel hard te huilen en gillen. Toen hij wat rustiger was, vroeg ik waarom hij boos was:
'Ik krijg nooit aandacht', zegt 'ie. Whahaha, ik lag bijna onder de bank van het lachen :-)
'Ik krijg nooit aandacht', zegt 'ie. Whahaha, ik lag bijna onder de bank van het lachen :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
LindaK schreef:D.aan was van het weekend boos...stond heel hard te huilen en gillen. Toen hij wat rustiger was, vroeg ik waarom hij boos was:
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Wat een leuke uitspraken hebben die kinderen toch!
N. stond daarnet in de keuken en zei met een boze blik: "Beetje rommelsje hier mama!" Jaja.. ik weet dat ik moet opruimen. Fijn, bedankt!
N. stond daarnet in de keuken en zei met een boze blik: "Beetje rommelsje hier mama!" Jaja.. ik weet dat ik moet opruimen. Fijn, bedankt!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
LindaK schreef:D.aan was van het weekend boos...stond heel hard te huilen en gillen. Toen hij wat rustiger was, vroeg ik waarom hij boos was:
Gast- Gast
Parisienne schreef:Wat een leuke uitspraken hebben die kinderen toch!
Haha geweldig!
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Haha!
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Eentje van al even geleden:
Ik: Ga je mee, lieve meisje?
Dochter: ik ben geen lief meisje, ik ben een peuterpuber met eigen mening.
Ik: Ga je mee, lieve meisje?
Dochter: ik ben geen lief meisje, ik ben een peuterpuber met eigen mening.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: