Peuterpraat
+53
Liadan
Dora
Lousanne
piertje
RiLiJu
Teddyaapje
Slakje
Novalee
Famke
Linda
Urban Naked
Dolphinne
Mama Titty
Annie24
smurfie
missy.
Ibbeltje
Kaboutertje
Jezzie
Stuiterbal
moepie
Monnie
zwaai zwaai
Lilypie
snoezel
Floor
Tania
LindaK
Twellie
_Jet
Viva
loesje
Kat1980
Beessie
Coco
Bluestar
Parisienne
Fiwen
maiadebij
Susan
vlinder-19
Annemie
Jelin
frolic
ekiaam87
Printje
Tazz
truestar
Lejow
Vonne
Darius
pantuf
Filoria
57 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Peuterpraat
@ Watermeloen: ik vind het wel erg grappig hoor!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wel ontzettend fijn dat jullie zoveel hulp krijgen. Hebben de andere kinderen dezelfde soort problemen?
En wat vinden de begeleiders van jullie opvoedmethode?
En wat vinden de begeleiders van jullie opvoedmethode?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dochter mocht stoepkrijt mee nemen naar opa en oma. Ze kon alleen niet wachten en was alvast met haar gezicht begonnen. Toen ik vroeg of er stoepkrijt op haar wang zat zei ze: 'hmm, denk het niet hoor mama'
Gast- Gast
Ik was me aan het omkleden in de slaapkamer en zoon kwam aangelopen, hij ziet me bloot staan en zegt; hey dat zijn mijn borstels mama! (borsten dus )
Gast- Gast
Zoonlief vraagt momenteel in iedere winkel waar wij komen; mag mij pinnen????
Volgens mij gaan we toch vaak weg samen hahaha
Volgens mij gaan we toch vaak weg samen hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn nu op vakantie in een stacaravan met voortent ervoor (caravan van mn ouders)
Steeds als mijn zoontje de caravan in gaat heeft hij het over "ik ga naar boven" en de voortent is dan "beneden".
En nog eentje:
Hij slaapt hier in een kleine slaapkamer met 2 bedden. 1 bed ligt hij en de andere is berglek voor van alles en eronder ook. Onder andere de stofzuiger.
Vraagt hij: "Mama, is dit de kelder?"
Bij mij en zijn vader staat de stofzuiger in de kelder haha.
Steeds als mijn zoontje de caravan in gaat heeft hij het over "ik ga naar boven" en de voortent is dan "beneden".
En nog eentje:
Hij slaapt hier in een kleine slaapkamer met 2 bedden. 1 bed ligt hij en de andere is berglek voor van alles en eronder ook. Onder andere de stofzuiger.
Vraagt hij: "Mama, is dit de kelder?"
Bij mij en zijn vader staat de stofzuiger in de kelder haha.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
E. Was van de week lekker buiten aan het spelen, gehurkt op de grond met een stokje aan het 'tekenen' over de grond, roept ze ineens; "een slang!! Een slang!! Help!" op de grond kroop een worm.
Gisteren keek onze dochter hoe ik haar broertje verschoonde "hè, m. Heeft een piemel" merkte ze op. Vervolgens; "ikke niet, ik heb navel"
Gisteren keek onze dochter hoe ik haar broertje verschoonde "hè, m. Heeft een piemel" merkte ze op. Vervolgens; "ikke niet, ik heb navel"
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
hahahha Moepie
Ons ventje kan er ook wat van. We waren vd week aan het eten (het toetje) en meneer knoeit op zijn t-shirt, hij kijkt erna zucht een keertje en zegt ach ja mama kan wassen...
Ons ventje kan er ook wat van. We waren vd week aan het eten (het toetje) en meneer knoeit op zijn t-shirt, hij kijkt erna zucht een keertje en zegt ach ja mama kan wassen...
Printje- Lady Post-a-lot
Meiden, ze zijn weer geweldig
Mijn zusje vroeg vanochtend waar Tomas over gedroomd had.
Tomas: 'Als ik droom ga ik nadenken over plekken waar ik nog nooit geweest ben.'
Tomas: 'Als ik droom ga ik nadenken over plekken waar ik nog nooit geweest ben.'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
hahahaha Filoria, waar heeft hij dat vandaan?
Printje- Lady Post-a-lot
Dat is echt zijn ding nu, hij heeft het er elke ochtend over dat hij ergens naartoe wil waar hij nog nooit is geweest. De avonturier in hem komt naar boven
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wat een wijsheid!Filoria schreef:
Gast- Gast
Dolphinne schreef:Wij zijn nu op vakantie in een stacaravan met voortent ervoor (caravan van mn ouders)
grappig, mijn zoon zegt precies hetzelfde!
laats viel hij een aantal keren op een dag, dus ik zei tegen hem: jeetje, je bent ook wel een brokkenpiloot.. waarop hij vroeg: 'broccoli op brood?'
ik zei tegen hem: goed luisteren naar mama he.. luisteren met je...? hij: 'oren! en dus niet met je oogjes' (van het 'kijken met je oogjes en niet met je handjes')
zoon zit helemaal in de piemelfase laatst stonden we op een camping onder een familiedouche, dus hij stond het allemaal eens uitgebreid te bekijken, hij had een piemel, papa had een piemel.. 'mama, waar is jouw piemel?' 'mama's hebben geen piemel schat, alleen jongetjes hebben een piemel' Hij was nog niet helemaal overtuigd, ik moest me omdraaien en hij moest ook even tussen mijn benen kijken.. 'waar is je piemel nou?'
de volgende dag zei hij tegen zijn nichtje (van 2): 'jij hebt ook een piemel he?' 'nee, ik heb alleen een plasser' 'nee hoor jij hebt ook een piemel' waarop er een heerlijk wellus nietus gesprek tussen 2 peuters plaatsvond
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: