Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

+40
minoessepoes
Sterrin_
Cupcake
Toet
Lejow
Inge
Antibes
Atelier Madame
Twellie
SarahKey
studiebol
Pompoen
Exogenesis
Flippin' Bitch
Coco
SuperGrover
Mamsie
xxDila
Jade
Sterre
Urban Naked
Poubelle
Bliss
Paper Crown
Evalynn
loura
Blair
Lady4
*Lookie*
Minx
Sugarfall
Esperanza
Blond
Lonely Goatherd
Rush
Susan
Marin
SoGood
Caramba
Parisienne
44 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 7:58

Wesley was even uit de duim gezogen, omdat ik de naam van het betreffende kind die ik écht bedoel, niet online wil gooien. Leek me niet zo netjes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 12:25

Urban Naked schreef:Ik werk op een school in de Bijlmer en kom alleen maar namen tegen als Shanaya, Preciouss, QueenLatifah, Shaneequa/Sjaneekwa/Chanica, Gitangelie, Zoey etc.
Dit jaar zijn er weer wat nieuwe bij gekomen die ik nog niet kende: Romona, Zuwenshelly en ik heb voor het eerst een Shakira langs zien komen.

Natuurlijk heb ik een bepaald beeld bij die namen, voor ik een kind heb gezien. Maar dat beeld klopt meestal, dat houdt namelijk in dat het donkere kids uit de Bijlmer zijn met meestal een Surinaamse achtergrond. Ik verbind er verder geen negatieve dingen aan, als ik dat wel zou doen kon ik beter een andere baan zoeken smile

Haha ongelooflijk zeg, wat een namen! QueenLatifah? Zuwenshelly? Wow.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Lejow zo 18 nov 2012 - 21:19

Ik zie op mijn werk ook echt namen voorbij komen dat ik denk.. :O :nopompom:

De namen van de nieuwe kindjes die op school komen staan altijd bij de administratie op het white board. Wanneer ze komen, in welke klas enz. En soms staan we er met alle kleuter collega's echt een minuut of 10 voor om een naam te ontcijferen laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Susan zo 18 nov 2012 - 23:15

Lissa schreef:Hihi. Ik vind bijvoorbeeld Jurgen echt een naam voor een verstandelijk beperkt persoon.

Net alsof ouders van kinderen met een verstandelijke beperking een andere smaak in namen hebben dan andere ouders. Sowieso kunnen alle ouders een kind met een verstandelijke beperking krijgen, niet alleen een bepaald type ouder. Het lijkt me ook niet da je de naamkeuze gaat veranderen, áls je al bij de geboorte weet dat je kind een beperking heeft.

Dat 'hihi' snap ik trouwens ook niet echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Toet zo 18 nov 2012 - 23:20

Ik heb op mijn werk (jeugdzorg) echt al tientallen Joey's, Samantha's en Wesley's voor bij zien komen. Misschien zijn die vooroordelen dus niet zo heel onterecht Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 253468018
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Minx zo 18 nov 2012 - 23:46

Toet schreef:Ik heb op mijn werk (jeugdzorg) echt al tientallen Joey's, Samantha's en Wesley's voor bij zien komen. Misschien zijn die vooroordelen dus niet zo heel onterecht Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 253468018

nee die zijn ook niet onterecht, er zijn namelijk onderzoeken die aantonen dat bepaalde namen meer voorkomen onder bepaalde bevolkingsgroepen. hieronder een link met een klein stukje daar over.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/diversen/22571-onderzoek-naar-voornamen-namen-voor-jongens-en-meisjes.html
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 8:48

Susan schreef:
Lissa schreef:Hihi. Ik vind bijvoorbeeld Jurgen echt een naam voor een verstandelijk beperkt persoon.

Net alsof ouders van kinderen met een verstandelijke beperking een andere smaak in namen hebben dan andere ouders. Sowieso kunnen alle ouders een kind met een verstandelijke beperking krijgen, niet alleen een bepaald type ouder. Het lijkt me ook niet da je de naamkeuze gaat veranderen, áls je al bij de geboorte weet dat je kind een beperking heeft.

Dat 'hihi' snap ik trouwens ook niet echt.
Dat denk ik eigenlijk wel, dat ouders van kinderen met een vestandelijke beperking een andere smaak hebben qua naam.
Ziektes en complicaties daargelaten is een verstandelijke beperking best wel erfelijk volgens mij. De LVG'ers waar ik mee gewerkt heb, en dat zijn er best wat, kwamen zonder uitzondering eigenlijk uit een gezin waar het algemene IQ laag lag.

Ik heb het dan niet over de ernstige gevallen, dus IQ onder de 50/60, volgens mij is dat niet erfelijk maar meestal het gevolg van iets anders. Maar er zijn volgens mij hele gezinnen die allemaal een IQ van rond de 80 hebben, en 80 of lager is toch echt verstandelijk beperkt, en dat merkt je meestal niet eens in het eerste contact. Maar ik denk dat dat wel degelijk andere gezinnen zijn, met een andere smaak, dan de gezinnen met gemiddeld genomen een hoog IQ.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Cupcake ma 19 nov 2012 - 18:46

Eucalypta schreef:
Susan schreef:
Lissa schreef:Hihi. Ik vind bijvoorbeeld Jurgen echt een naam voor een verstandelijk beperkt persoon.

Net alsof ouders van kinderen met een verstandelijke beperking een andere smaak in namen hebben dan andere ouders. Sowieso kunnen alle ouders een kind met een verstandelijke beperking krijgen, niet alleen een bepaald type ouder. Het lijkt me ook niet da je de naamkeuze gaat veranderen, áls je al bij de geboorte weet dat je kind een beperking heeft.

Dat 'hihi' snap ik trouwens ook niet echt.
Dat denk ik eigenlijk wel, dat ouders van kinderen met een vestandelijke beperking een andere smaak hebben qua naam.
Ziektes en complicaties daargelaten is een verstandelijke beperking best wel erfelijk volgens mij. De LVG'ers waar ik mee gewerkt heb, en dat zijn er best wat, kwamen zonder uitzondering eigenlijk uit een gezin waar het algemene IQ laag lag.

Ik heb het dan niet over de ernstige gevallen, dus IQ onder de 50/60, volgens mij is dat niet erfelijk maar meestal het gevolg van iets anders. Maar er zijn volgens mij hele gezinnen die allemaal een IQ van rond de 80 hebben, en 80 of lager is toch echt verstandelijk beperkt, en dat merkt je meestal niet eens in het eerste contact. Maar ik denk dat dat wel degelijk andere gezinnen zijn, met een andere smaak, dan de gezinnen met gemiddeld genomen een hoog IQ.
.


Dit is echt bullshit!
Mijn kind heeft verstandelijke en lichamelijke beperking!
Totaal niks erfelijks en zit ook niet in de familie.
Gewoon stomme pech, foutje van de natuur.
Hij heeft gewoon een leuke naam waarvan ik ook vaak terughoor dat hij een leuke naam heeft! Ik kon van te voren ook niet weten dat hij beperkt zou zijn!
Ik merk wel dat sommige dagbestedingsgenootjes zeer aparte namen hebben maar lang niet allemaal.

Verder werk ik ook met kinderen en merk wel aan de namen dat sommige kinderen
uit bep leefmilieu's komen zoals de: dilano's, rivano's, milano's, jailynn's, jaydin's, djaysons ed.

Btw: alle Jurgens die ik ken, en dat zijn er 3 zijn gewoon helder van verstand, hebben een
goede opleiding genoten, een goede baan en een leuk gezin...
( hihi :O
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Inge ma 19 nov 2012 - 19:04

Euc zegt toch ook "de lvg'ers waar ik mee gewerkt heb"
Het is ookgedeeltelijk wat ik op mijn werk zie, meerdere ouders waarvan de jongeren op een groep wonen (qua wat ik zelf afgelopen jaren heb meegemaakt op de groepen) hebben zelf ook een licht verstandelijke beperking!
Er wonen ook best wat jongeren hier waarvan ik denk als de ouders geen beperking zouden hebben zou het kind waarschijnlijk nog thuis wonen

Ik ben ook nog nooit een Jurgen op m'n werk tegen gekomen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  SarahKey di 20 nov 2012 - 0:25

studiebol schreef:
SarahKey schreef:
studiebol schreef:
Sterre schreef:
studiebol schreef:Ik heb zelf 3 vriendinnen met "asonamen" en die alles behalve aso zijn Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 561177 Dus ik heb het niet zo sterk.

Door mijn werk heb ik wel veel "kinder"namen waarvan ik vind dat het instellingsnamen zijn, maar ook dat is wel een beetje een vooroordeel.

Wat bedoel je hiermee? Of werk je in een instelling met probleemkinderen? Ik vind het een beetje denigrerend klinken.

Ik moet zeggen dat ik ook wel vooroordelen heb bij 'aso-namen' hoewel die meteen kunnen worden weggenomen bij een eerste indruk als ik iemand zie of spreek.

Ik heb heel lang gewerkt in een instelling met probleem kinderen, werk nu in een ander tak maar nog steeds komen dezelfde soort namen langs. Ik bedoel het absoluut niet denigrerend. Maar gewoon het type naam wat daar vaak voorkomt dat bedoel ik met instellingsnamen.

Dat heb ik met de jongensnaam Senna. Ik ken 3 jongens die zo heten en alle 3 zo onhandelbaar dat ze van basisscholen en bso's af moesten. Dus hier zou ik nooit die naam geven.Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 561177

Haha dat vind ik dan weer echt geen instellings naam Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 561177

Ik heb nooit gewerkt in een echte instelling Wink Maar ik reageerde meer op het stukje probleem kinderen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 0:32

Cupcake, ik zeg toch ook dat een beperking ook gewoon domme pech kan zijn. Kán zijn! Want vaak is het geen domme pech en is het gewoon iets wat in de familie zit. Daarmee zeg ik niet dat dat bij jou zo is. Daarmee zeg ik alleen dat er heel veel gezinnen zijn die niet voor niets multi-probleemgezinnen zijn, omdat er allerlei beperkingen en stoornissen bij elkaar op één hoop liggen. Ouders die niet zelfstandig kunnen functioneren, die een kind krijgen met dezelfde beperking en dan helemáál niet meer functioneren..... enzovoorts. Veel kinderen met een beperking kunnen prima thuis wonen, zeker als het gezin verder stabiel is en goed functioneert. Pas als de beperking érg zwaar wordt óf het gezin het gewoon niet aankan gaat het kind naar een instelling. Daardoor zullen er in instellingen meer kinderen zitten uit zwakkere gezinnen, omdat de sterkere gezinnen langer voor hun eigen kind kunnen zorgen (tenzij, wederom, de beperking dermate zwaar is dat dat niet gaat).

Daarnaast is het óók nog eens zo dat mensen met een beperking of wat moeilijkheden elkaar aantrekken, dan kinderen krijgen en dan dus een zwakker gezin vormen dan twee volkomen gezonde goed functionerende mensen die kinderen krijgen. Want ten eerste is in het laatste geval de kans op een kind met een beperking kleiner én als er een kind met een beperking komt is de draaglast vaak groter en kunnen ze er beter en langer zelf voor zorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Antibes di 20 nov 2012 - 1:20

Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Minx di 20 nov 2012 - 1:22

Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?

ja hoor dat mag ook smile,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 3:40

Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?
Oooh, jij ook met Ro??
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Antibes di 20 nov 2012 - 4:44

SuperGrover schreef:
Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?
Oooh, jij ook met Ro??

Ja!

Ik ken er maar drie en ze hockeyen allemaal! Pfffffff, kak.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 4:45

Ik ken gelukkig geen enkele Roderick, maar m'n vriend heeft wel eens gezegd dat ie dat een leuke naam voor z'n toekomstige zoontje vindt. Noooooooooo :shock:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Sterrin_ di 20 nov 2012 - 4:58

Antibes schreef:
SuperGrover schreef:
Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?
Oooh, jij ook met Ro??

Ja!

Ik ken er maar drie en ze hockeyen allemaal! Pfffffff, kak.

Ik ken er 1, maar die is juist allesbehalve kak. Eerder ontzettend boers. Vind de naam daardoor ook totaal.niet bij hem passen.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 5:01

O, daar ken ik er meerdere van. Maar dat komt misschien ook door de woonplaats waar ik ben opgegroeid laughcry laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  minoessepoes di 20 nov 2012 - 5:07

Mijn vriend zijn roepnaam is Th.ijmen, zijn tweede naam is Jan, vernoemd naar zijn beide opa's en vader, nu heeft hij bedacht dat hij zijn zoon Th.ijmen Jan Junior wil noemen. Nou dat is pas een naam waar ik de associatie van een kakker bij heb, arm kind. (En als we een hond krijgen dan wil hij hem Th.ijmen Jan puppy noemen pale Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 394967).

Ik heb inderdaad ook wel associaties bij bepaalde namen. Een blank kindje wat Delano, Shania of Kelsey heet vind ik al snel ordinair, maar als het dan een kindje met een tintje is dan heb ik eerder de associatie erbij dat het een exotische naam is en vind ik dat weer veel eerder kunnen.

Verder heb ik echt iets tegen de naam Sander, terwijl er echt heeeel veel mannen zo heten, maar ik ken er toevallig 3 die ik vreselijk vind, dus dat is mijn associatie bij die naam.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 5:10

Antibes schreef:
SuperGrover schreef:
Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?
Oooh, jij ook met Ro??

Ja!

Ik ken er maar drie en ze hockeyen allemaal! Pfffffff, kak.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 5:10

minoessepoes schreef:
Verder heb ik echt iets tegen de naam Sander, terwijl er echt heeeel veel mannen zo heten, maar ik ken er toevallig 3 die ik vreselijk vind, dus dat is mijn associatie bij die naam.
Ooh ik ook! Ik heb echt een anti-Sander sentiment, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Lot di 20 nov 2012 - 5:39

Ik heb eigenlijk bij alle namen wel vooroordelen. Rolling Eyes
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 5:57

Lot schreef:Ik heb eigenlijk bij alle namen wel vooroordelen. Rolling Eyes

O, ik ook hoor! Ik vind maar weinig namen leuk. De meeste zijn stom, ordinair, niet mijn smaak, lelijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Phileine di 20 nov 2012 - 6:19

SuperGrover schreef:
minoessepoes schreef:
Verder heb ik echt iets tegen de naam Sander, terwijl er echt heeeel veel mannen zo heten, maar ik ken er toevallig 3 die ik vreselijk vind, dus dat is mijn associatie bij die naam.
Ooh ik ook! Ik heb echt een anti-Sander sentiment, haha.

Ik heb dat met Dennis laughcry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Bliss di 20 nov 2012 - 6:46

Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?

Dat vind ik geloof ik de vreselijkste jongensnaam die er bestaat! Maar ik heb dan ook helemaal niks met kakkers Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 2474380249

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum