Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

We hebben nog steeds geen naam..

+2
meisjesmama
Mirror
6 plaatsers

Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Mirror zo 13 maa 2011 - 2:35

En er zijn zoveel namen! Ik heb al tig lijstjes gemaakt met leuke namen, maar er zat niets tussen wat mijn man en ik allebei even leuk vinden. Mijn man vindt sowieso heel veel namen niet leuk of te normaal of weet ik veel wat. De standaard namen of namen die in de top 100 voorkomen vallen al af. Nu hebben we nog wel twee namen over, maar dat zijn namen waaraan ik nog wel moet wennen. Ik ben ook niet op zoek naar nog meer namen of suggesties, ik vraag me alleen af of er meer meiden zijn die aan een naam hebben moeten wennen. Ik kan vooralsnog ook nog niet kiezen tussen de namen, ik mis een beetje het gevoel van 'Wow, ja dat is hem' ...
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:38

Mijn man moet aan de ene naam nog wel een beetje wennen, de andere stond gelijk vast (deze ook wel voor mij eigenlijk, nu hij nog...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  meisjesmama zo 13 maa 2011 - 2:41

Bij de oudste waren we het gauw eens. Bij de jongste kwam hij ook met R. Haar naam dat ik dacht "vind ik die leuk?". Maar na een paar dagen vond ik de naam leuk en nu super dus het kan wel.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Mirror zo 13 maa 2011 - 2:41

Jullie moeten er gelijk twee vinden! Haha, nog lastiger. De naam voor mijn eerste zoontje vonden we allebei gelijk mooi. Nu heb ik ook gewoon nog steeds mijn nummer 1 in m'n hoofd zeg maar, maar dat vindt m'n man echt niet leuk en zal er dus ook niet aan kunnen wennen. Ik zal best kunnen wennen aan de namen die we nu nog over hebben, maar toch... tsja.. ik weet het gewoon nog niet. Volgens mij weet ik het pas als hij al geboren is ofzo :P
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  meisjesmama zo 13 maa 2011 - 2:52

Bij ons het bij de 1ste eigenlijk dat mijn man een meidennaam had die hij heel mooi vond en ik vond dat geen roepnaam dus die hebben we als 2de naam gedaan en een andere roepnaam.
Bij de 2de had ik een favoriet en hij en hebben we het dus omgedraaid. Zijn naam eerst en dan die van mij. Maar haar roepnaam hoor je ook veel minder als 2de naam dus dat is goed zo!

Maar als je niet kan kiezen wacht je toch tot hij geboren is.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  bella zo 13 maa 2011 - 3:02

Bij onze zoon kwam mijn vriend met de naam aanzetten, en heb ik gezegd; Na jaaa... dat is toch geen leuke naam?
Inmiddels heet onze zoon toch zo, en ik zou niet een betere naam voor hem weten smile
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Meeko zo 13 maa 2011 - 3:09

Bij ons heeft t ook een tijd geduurt voordat we eruit waren. Hebben heel lang een naam gehad en dat is nu de 2e naam omdat we die toch niet zo leuk vonden bij Senna.
De naam die we nu hebben heb ik ook heel lang aan getwijfeld. En nog steeds moet ik er wel aan wennen. Maar een paar weken geleden hebben we echt de knoop door gehakt.
Bij senna waren we het er al voor de geboorte over eens dus was ook wel even gek dat t nu zo lang duurde.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 3:45

Beauty Addict schreef:Mijn man moet aan de ene naam nog wel een beetje wennen, de andere stond gelijk vast (deze ook wel voor mij eigenlijk, nu hij nog...)

Misschien een stomme vraag maar hebben jullie 4 namen? Of 2? Of weten jullie al welk geslacht de kindjes hebben Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 3:53

Heel herkenbaar. Hier zijn we wel uit de naam en vind hem ook heel leuk, maar toch blijft er twijfel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  mirrie zo 13 maa 2011 - 6:45

heb van jongs af aan al de wens gehad, als ik een dochter zou krijgen, haar n.ina te noemen. gelukkig vond mijn man dit ook een leuke naam. maar ja er moest ook een jongensnaam bedacht worden en die hebben we besloten tijdens het kijken van ´van god los´. t.ygo dus. de oudste kreeg dus de naam t.ygo. en toen was ik zwanger van nr2. toen hadden we dus n.ina en n.ick. en het werd n.ina.

wij willen het bij 2 kindjes laten, maar toch zit ik vaak te bedenken, dat mocht er toch nog een 3e komen, hoe hij of zij dan zou gaan heten. wat past bij t.ygo en n.ina.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:41

Ik heb al 7 jaar een mooie meisjes naam in m'n hoofd en dat is gewoon DE naam. Voor een jongen vond ik in het begin Nick er mooi maar de laatste 2 jaar vond ik die minder worden en vond ik Tim erg leuk en DE naam. Maar mijn vriend vond die jongensnaam niks omdat een directe collega die hij iedere dag ziet zo heet. De meisjesnaam vond hij wel erg mooi. Maar ons kindje werd toch echt een knul en we moesten dus een naam vinden die we beide wel leuk vonden. Toen zijn we met 19 weken zwangerschap overeen gekomen. Ik vind het een leuke naam en hij stond zeker in de top 5 van mij maar echt DE naam is het dus niet. Maar als ik hem nu zie is het helemaal geen Tim maar zijn huidige naam past gewoon veel beter bij hem ! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Mirror zo 13 maa 2011 - 9:16

Het is inderdaad ook zo dat ik er een gevoel bij probeer te krijgen.. welke naam past voor m'n gevoel het beste bij deze baby. Vanavond hebben we het er weer eens over gehad en heb ik zelfs mijn nummer 1 weer eens genoemd en nu vond m'n man die toch ook wel leuk/mooi en erg goed passen bij J.oël.. zucht. We zullen zien.. nu zijn er ineens weer drie opties. Maar goed.. ik wil absoluut niet mijn zin doordrukken, we moeten er allebei gewoon een goed gevoel bij hebben en ik denk dat we er wel uitkomen smile
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:50

Ik heb heel erg moeten wennen aan I.sam. Ik vond hem wel direct heel mooi, maar had er tot een dag voor de geboorte nog nooit van gehoord.
Toen ze van de verpleging in het ziekenhuis naar zijn naam vroeger, wist ik gewoon niet te antwoorden, kon gewoon niet op zijn naam komen. Embarassed
De eerste twee weken heb ik ook nog weleens I.mas gezegd. Echt erg.
Ik moest dus echt wel eventjes wennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Pien zo 13 maa 2011 - 11:00

Jo.ël en....

Nathan
Daniel
Sem
Levi
Luca
Kai
Timo
Tristan

DIt zijn even de namen die mij te binnen schieten bij de naam van jullie zoon...

Wij hadden bij deze zwangerschap al zo'n 3 jaar de meisjesnaam vast staan en de jongensnaam konden we niet uit komen. gelukkig werd het een meid en waren we klaar!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben nog steeds geen naam.. Empty Re: We hebben nog steeds geen naam..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum