Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

+40
minoessepoes
Sterrin_
Cupcake
Toet
Lejow
Inge
Antibes
Atelier Madame
Twellie
SarahKey
studiebol
Pompoen
Exogenesis
Flippin' Bitch
Coco
SuperGrover
Mamsie
xxDila
Jade
Sterre
Urban Naked
Poubelle
Bliss
Paper Crown
Evalynn
loura
Blair
Lady4
*Lookie*
Minx
Sugarfall
Esperanza
Blond
Lonely Goatherd
Rush
Susan
Marin
SoGood
Caramba
Parisienne
44 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Muurvlindertje di 20 nov 2012 - 6:57

Bliss schreef:
Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?

Dat vind ik geloof ik de vreselijkste jongensnaam die er bestaat! Maar ik heb dan ook helemaal niks met kakkers Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 2474380249

Wat dacht je van Lodewijk of Constantijn?

Korpsbalnamen. Mad
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Antibes di 20 nov 2012 - 6:58

Muurvlindertje schreef:
Bliss schreef:
Antibes schreef:Ik heb trouwens ook vooroordelen over Rodericks en Pieter-Willems. Mag dat dan weer wel?

Dat vind ik geloof ik de vreselijkste jongensnaam die er bestaat! Maar ik heb dan ook helemaal niks met kakkers Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 2474380249

Wat dacht je van Lodewijk of Constantijn?

Korpsbalnamen. Mad

True... En Floris vind ik dan weer ontzettend leuk.. Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Lady Starstruck di 20 nov 2012 - 7:40

Phileine schreef:
SuperGrover schreef:
minoessepoes schreef:
Verder heb ik echt iets tegen de naam Sander, terwijl er echt heeeel veel mannen zo heten, maar ik ken er toevallig 3 die ik vreselijk vind, dus dat is mijn associatie bij die naam.
Ooh ik ook! Ik heb echt een anti-Sander sentiment, haha.

Ik heb dat met Dennis laughcry

Ik met Patricia. Het is dan wel een vrouwennaam en geen mannen naam. Maar ik heb negatieve herinneringen aan Patricia's. Hopelijk stoot ik nu niemand tegen het zere been.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Sterrin_ di 20 nov 2012 - 8:05

Floris vind ik ook een mooie naam.

Alle namen van onze kinderen staan in de 'Gooische' lijst, maar kak-namen zijn het niet direct. Maar ik hou er dus best wel van.

De jongensnamen die wij voor de tweeling hadden staan.er ook beide in. Echt nooit geweten dat onze namen daar blijkbaar onder vallen.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 5 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum