Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

+40
minoessepoes
Sterrin_
Cupcake
Toet
Lejow
Inge
Antibes
Atelier Madame
Twellie
SarahKey
studiebol
Pompoen
Exogenesis
Flippin' Bitch
Coco
SuperGrover
Mamsie
xxDila
Jade
Sterre
Urban Naked
Poubelle
Bliss
Paper Crown
Evalynn
loura
Blair
Lady4
*Lookie*
Minx
Sugarfall
Esperanza
Blond
Lonely Goatherd
Rush
Susan
Marin
SoGood
Caramba
Parisienne
44 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Paper Crown vr 16 nov 2012 - 22:48

Ik vind mijn eigen naam ook aso maar helaas krijg je je naam van je ouders..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Bliss vr 16 nov 2012 - 22:53

Wat de meesten hier zeggen, heb ik ook: bij een Anita, Priscilla, Wesley of Ricardo denk ik wel sneller aan een wat ordinairder type. Als blijkt dat het een totaal ander type is, kan ik het vooroordeel ook makkelijk van me af zetten. Maar eigenlijk ken ik volgens mij helemaal geen mensen met dit soort namen, bedenk ik me nu. Bij kaknamen heb ik hetzelfde beeld trouwens, maar het is niet dat ik iemand daarom bij voorbaat al niet mag ofzo (dat zou me wat zijn zeg).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  studiebol vr 16 nov 2012 - 23:27

Ik heb zelf 3 vriendinnen met "asonamen" en die alles behalve aso zijn Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 561177 Dus ik heb het niet zo sterk.

Door mijn werk heb ik wel veel "kinder"namen waarvan ik vind dat het instellingsnamen zijn, maar ook dat is wel een beetje een vooroordeel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Sterre vr 16 nov 2012 - 23:39

studiebol schreef:Ik heb zelf 3 vriendinnen met "asonamen" en die alles behalve aso zijn Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 561177 Dus ik heb het niet zo sterk.

Door mijn werk heb ik wel veel "kinder"namen waarvan ik vind dat het instellingsnamen zijn, maar ook dat is wel een beetje een vooroordeel.

Wat bedoel je hiermee? Of werk je in een instelling met probleemkinderen? Ik vind het een beetje denigrerend klinken.

Ik moet zeggen dat ik ook wel vooroordelen heb bij 'aso-namen' hoewel die meteen kunnen worden weggenomen bij een eerste indruk als ik iemand zie of spreek.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Poubelle za 17 nov 2012 - 0:02

Ik heb dat alleen bij een Delano, Diego of Destiny.
Kimberley of Samantha vind ik echt meevallen.
3 vriendinnen van me hebben een, volgens veel mensen, aso-naam en een andere juist een hele ouderwetse, maar daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Zij hebben die naam en die past bij ze, ze zijn geen van allen aso of ordinair.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 0:03

Ja, ik heb ze wel. Maar het is niet zo dat ik iemand daar op vastpin, maar bij het horen van een naam (zonder persoon erbij) ga ik er een beetje vanuit dat die persoon ordinair is. Maar als ik die persoon gewoon voor me heb dan ga ik veel meer op de rest van de eerste indrukken af dan op de naam.

Overigens heb ik bij het horen van namen als Bink, Storm en Sterre ook vooroordelen, dan denk ik dat het echte 'juppenkinderen' zijn en bij namen als Maan en eh kan even niets meer bedenken dat het 'vrije school kinderen' zijn.

Maar ik oordeel nooit echt voor ik iemand heb leren kennen. Bovendien, ordinair hoeft ook niet erg te zijn. Ik ken een desiree, ik vind dat een ordinaire naam, ze is ook best wel ordinair ergens. Maar ze is ook een ontzettend lieve vrouw. Nou dat laatste is voor mij echt 100x belangrijker.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 0:06

Sterre schreef:
studiebol schreef:Ik heb zelf 3 vriendinnen met "asonamen" en die alles behalve aso zijn Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 561177 Dus ik heb het niet zo sterk.

Door mijn werk heb ik wel veel "kinder"namen waarvan ik vind dat het instellingsnamen zijn, maar ook dat is wel een beetje een vooroordeel.

Wat bedoel je hiermee? Of werk je in een instelling met probleemkinderen? Ik vind het een beetje denigrerend klinken.

Ik moet zeggen dat ik ook wel vooroordelen heb bij 'aso-namen' hoewel die meteen kunnen worden weggenomen bij een eerste indruk als ik iemand zie of spreek.

Oh, instellingsnamen bestaan echt wel hoor smile Ik heb ook veel te maken met jonge criminelen, en er zit toch écht wel een bepaalde lijn in die namen. Er zitten zelden Alexanders of Constantijnen tussen zeg maar.

Mijn zoon heet overigens Jonathan van zijn doopnaam, die heb ik niet als eerste naam gegeven omdat het ook zo'n instellingsnaam is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 0:20

Ik denk dat er heel veel namen zijn waarbij je niet helemaal neutraal bent. Als je er maar niet naar handelt en een persoon de kans geeft gewoon te laten zien wie die is zonder dat de naam er echt toe doet lijkt het me prima.

Ik wil onze zoon geen Alexander noemen omdat ik het zo'n kaknaam vind, nou vinden mensen ons wel een beetje kakkers geloof ik (vooral omdat ik zo'n lekkere gooise R heb enzo), maar juist daarom eigenlijk. Ik wil het niet bevestigen. Haha hoewel de naam die we hebben roept vast ook wel iets op.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Urban Naked za 17 nov 2012 - 0:20

Ik werk op een school in de Bijlmer en kom alleen maar namen tegen als Shanaya, Preciouss, QueenLatifah, Shaneequa/Sjaneekwa/Chanica, Gitangelie, Zoey etc.
Dit jaar zijn er weer wat nieuwe bij gekomen die ik nog niet kende: Romona, Zuwenshelly en ik heb voor het eerst een Shakira langs zien komen.

Natuurlijk heb ik een bepaald beeld bij die namen, voor ik een kind heb gezien. Maar dat beeld klopt meestal, dat houdt namelijk in dat het donkere kids uit de Bijlmer zijn met meestal een Surinaamse achtergrond. Ik verbind er verder geen negatieve dingen aan, als ik dat wel zou doen kon ik beter een andere baan zoeken smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Sterre za 17 nov 2012 - 0:24

Pompoen schreef:Ja, ik heb ze wel. Maar het is niet zo dat ik iemand daar op vastpin, maar bij het horen van een naam (zonder persoon erbij) ga ik er een beetje vanuit dat die persoon ordinair is. Maar als ik die persoon gewoon voor me heb dan ga ik veel meer op de rest van de eerste indrukken af dan op de naam.

Overigens heb ik bij het horen van namen als Bink, Storm en Sterre ook vooroordelen, dan denk ik dat het echte 'juppenkinderen' zijn en bij namen als Maan en eh kan even niets meer bedenken dat het 'vrije school kinderen' zijn.

Maar ik oordeel nooit echt voor ik iemand heb leren kennen. Bovendien, ordinair hoeft ook niet erg te zijn. Ik ken een desiree, ik vind dat een ordinaire naam, ze is ook best wel ordinair ergens. Maar ze is ook een ontzettend lieve vrouw. Nou dat laatste is voor mij echt 100x belangrijker.

:shock:

Haha ik heb de forumnaam trouwens gekozen omdat ik als kind altijd graag sterretje wilde heten. Nou heeft die naam nog wel ergere associaties dan Sterre laughcry

@ Euc: misschien is 'instellingsnamen/instellingskinderen' wel een normaal woord in die branche hoor, maar het klinkt een beetje kleinerend. Alleen in het kader van pot verwijt de ketel hand in eigen boezem; ik spreek op mijn werk ook over 'LVB'ers', dat heeft natuurlijk dezelfde nare bijklank.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Paper Crown za 17 nov 2012 - 0:27

@ pompoen, krijgen jullie een zoon? Wat leuk!

@ urban naked, soms heb ik wel bij donkere mensen dat ze namen superver zoeken. Die kids schrijven volgens mij hun naam pas als ze 8 zijn goed. Een vriendin van mij heeft een heel jong broertje, jochie heet Daevitiniano.. Maar inmiddels noemen we hem
Davi. Zo moeilijk. Hij kan 't zelf niet eens uitspreken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 0:27

Jaaa in de Bijlmer komen er echt geweldige namen voorbij, ik heb dezelfde verbinding met dat soort namen, haha. Er kwamen er zoveel voorbij toen ik daar nog op school zat.

@Sterre, haha, ja maar ik vind het wel een leuke naam, haha, ik houd wel een beetje van juppennamen. Sterretje daarentegen is inderdaad écht te erg, dat kan gewoon niet. En dan denk ik niet alleen aan Sterretje van Oh oh Cherso als je snapt wat ik bedoel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 0:28

Paper Crown schreef:@ pompoen, krijgen jullie een zoon? Wat leuk!

@ urban naked, soms heb ik wel bij donkere mensen dat ze namen superver zoeken. Die kids schrijven volgens mij hun naam pas als ze 8 zijn goed. Een vriendin van mij heeft een heel jong broertje, jochie heet Daevitiniano.. Maar inmiddels noemen we hem
Davi. Zo moeilijk. Hij kan 't zelf niet eens uitspreken.

Jaaaa!!! Wij krijgen een zoon!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Sterre za 17 nov 2012 - 0:31

Pompoen schreef: @Sterre, haha, ja maar ik vind het wel een leuke naam, haha, ik houd wel een beetje van juppennamen. Sterretje daarentegen is inderdaad écht te erg, dat kan gewoon niet. En dan denk ik niet alleen aan Sterretje van Oh oh Cherso als je snapt wat ik bedoel.

Haha I knowww! Maar we hebben het dan over mijn kleutertijd.

Wat leuk dat jullie een zoon verwachten I love you !!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Paper Crown za 17 nov 2012 - 0:32

Was je 'teleurgesteld'? Nee toch? Zo leuk, ook een zoon!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 0:36

Paper Crown schreef:Was je 'teleurgesteld'? Nee toch? Zo leuk, ook een zoon!

Nee hoor helemaal niet! Ik was helemaal niet zo overtuigd van dat meisjesgebeuren, mijn man wel, die wist het 100% zeker Laughing. Maar ook hij is apetrots! Ik heb in het begin steeds geroepen dat we een jongen kregen, ging alleen later twijfelen door al die mensen die dachten dat we een meisje kregen inclusief mijn man. We vinden het echt superleuk!!

Edit: Oeh en ik verheug me ook al op alle verkooptopics met geweldig mooie kleren van jouw zoontje die nét iets ouder zal zijn! (of ga je alles bewaren? :nopompom: )
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Jade za 17 nov 2012 - 0:53

Ik vind het ook vreselijk om mijn naam ergens te zeggen.

Andere mensen met mijn naam vind ik al snel ordinair. Ja, ik heb ook een vooroordeel met namen, ondanks dat ik zelf zo'n naam draag.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Paper Crown za 17 nov 2012 - 1:00

Haha jouw man kan geloof ik alleen maar jochies maken! Zijn oudere kinderen zijn toch ook allemaal jongens? Ik ben blij voor jullie smile

Haha ja de exclusievere dingen zal ik bewaren maar denk dat ik bijna alles zal verkopen. Ik ken mezelf met een eventueel tweede wil ik weer nieuwe dingen. Ik sla wel weer door.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 1:07

Paper Crown schreef:Haha jouw man kan geloof ik alleen maar jochies maken! Zijn oudere kinderen zijn toch ook allemaal jongens? Ik ben blij voor jullie smile

Haha ja de exclusievere dingen zal ik bewaren maar denk dat ik bijna alles zal verkopen. Ik ken mezelf met een eventueel tweede wil ik weer nieuwe dingen. Ik sla wel weer door.

Ja dat begin ik ook te geloven, het word zijn 3e zoon en aan de vrouw kan het niet liggen Razz.
En de exclusievere dingen daar zou ik mijn kind toch niet in durven laten rondlopen, als hij een béétje op zijn ouders lijkt krijgt hij altijd overal vlekken op en gaten in laughcry. Dus die mag je houden Wink.
Haha ik heb ook al beswel veel kleertjes en ik heb nu zo'n zin om nog meer te shoppen. Ga nog wel een aantal dingen kopen, oh ik zag zó'n leuk broekje met bretels, die moet ik gewoon hebben (zijn vader draagt ook vaak bretels namelijk). Ik begrijp best dat je bij een tweede als dat een jongen is wel gewoon lekker weer wil doorslaan Laughing.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 1:08

Hahahaha Urban Naked, ik werk ook in het onderwijs (niet voor de klas) en kom op heel veel scholen en ik ben een keer een Winnetou tegengekomen (met een doodnormale achternaam). Nieuw was voor mij ook: Jemery (broertje van Denis (n vergeten?), Kevin, Justin, Sascha, Dustin, Morena en...Jeremy.

Ik kom ook in een andere wijk, en daar heten de kindjes Siemen, Nina, Thijmen, Floris en Valentijn.

Verder ook ontzéttend veel Milans en Colins. Nu vind ik dit geen echte aso namen meer, omdat ook minder asociale mensen die naam kiezen (zo stelde ik vast...een soort 'tussen'-klasse) , maar wel echt vreselijk.

Oooh, ik zou over dit onderwerp een boek willen schrijven, vind namen en hun afkomst echt zo interessant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 1:08

Oh leuk pompoen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Flippin' Bitch za 17 nov 2012 - 1:09

Als ik iemand naam weet, maar diegene nog niet heb ontmoet, merk ik dat ik toch wel een beetje een beeld schets voordat ik iemand heb ontmoet. Vaak is dit aan de hand van anderen met die naam die ik ken, of aan welke andere namen/bekenden het me doet denken. Heb ik iemand vervolgens ontmoet, dan heeft de naam niets meer te maken met het beeld wat ik van iemand heb. Dan gaat het om de indruk die ik van de persoon heb, wat diegene vertelt over zichzelf, hoe iemand doet. Dan is het gewoon indruk van de persoon, die toevallig Loes/Latoya/Niels of hoe dan ook heet.

Mijn naam kan voor zowel mannen als vrouwen (iets andere schrijfwijze). Ik loop er heel vaak tegenaan dat mensen een ander beeld hebben. Daarnaast zie ik er jong uit voor mijn leeftijd. Het vergt altijd even wat vraag en uitleg, vooral met werk: 'nee, die naam kan voor zowel mannen als vrouwen, net als Hennie, Wil, Tonny' 'Nee, ik ben geen stagiaire'. 'Nee, ik ben 26' Very Happy Mensen moeten vaak even schakelen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 1:12

Heel suf, maar in combinatie met een fototopic en dit wat je nu schrijft weet ik ineens wie je bent volgens mij! Je zwom ooit in bad en je voornaam begint met een R.?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  xxDila za 17 nov 2012 - 1:15

Pompoen schreef:Ja, ik heb ze wel. Maar het is niet zo dat ik iemand daar op vastpin, maar bij het horen van een naam (zonder persoon erbij) ga ik er een beetje vanuit dat die persoon ordinair is. Maar als ik die persoon gewoon voor me heb dan ga ik veel meer op de rest van de eerste indrukken af dan op de naam.

Overigens heb ik bij het horen van namen als Bink, Storm en Sterre ook vooroordelen, dan denk ik dat het echte 'juppenkinderen' zijn en bij namen als Maan en eh kan even niets meer bedenken dat het 'vrije school kinderen' zijn.

Maar ik oordeel nooit echt voor ik iemand heb leren kennen. Bovendien, ordinair hoeft ook niet erg te zijn. Ik ken een desiree, ik vind dat een ordinaire naam, ze is ook best wel ordinair ergens. Maar ze is ook een ontzettend lieve vrouw. Nou dat laatste is voor mij echt 100x belangrijker.

Zo heet ik... :nopompom:
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Mamsie za 17 nov 2012 - 1:17

Ja dat heb ik wel. Maar ik hou me er niet aan vast. Mensen zullen dat ook vast en zeker bij de namen van mijn kinderen hebben. Tja jammer dan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum