Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

2 plaatsers

Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Try zo 6 feb 2011 - 6:58

Bij mijn vriend thuis (in Engeland) hebben ze tv van Sky, net zoiets als KPN, Ziggo, etc., hier in NL, en toen ik van 't weekend op trainingsweekend was hadden ze daar ook zo'n Skybox. Ik heb net op google gezocht maar ik kan er verder geen info over vinden.

Ik vroeg me dus af of iemand hier iets van weet, of misschien gewoon beter met google kan omgaan Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 7:04

Misschien kan je hier, hier, hier, of hier wat vinden.

Waarom zou je Sky willen nemen? Vanwege de Engelse zenders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Try zo 6 feb 2011 - 7:21

Marin schreef:Misschien kan je hier, hier, hier, of hier wat vinden.

Waarom zou je Sky willen nemen? Vanwege de Engelse zenders?
Yes smile o.a. rugby, maar ook voor andere programma's (en voor wanneer mijn vriend hier is smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Try zo 6 feb 2011 - 7:27

Danke schon trouwens. Ik had dat forum ook al gevonden maar die andere sites niet smile Ga alles een keer goed doorlezen en een kostenplaatje maken smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  TNMN zo 6 feb 2011 - 11:15

Ik weet niet of je toevallig een Xbox hebt? Daar kan je namelijk ook Sky op krijgen als het goed is, dat hebben wij namelijk smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 11:30

Try, waarom kijk je niet eens rugby in de pub? Is toch ook juist gezellig? Very Happy Ga anders een keer mee als ik ook ga Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 21:33

wordt dit wel totaal ondersteund in NL? Ik weet dat er ook een bepaald systeem is (volgens mij Google), waarmee je in Nederland heel beperkt bent en dus eigenlijk beter kan gaan downloaden oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL Empty Re: Skybox *engelse tv-ontvanger* in NL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum