Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang slapen?

+7
_Lana_
Earane
SarahKey
Lejow
Océane
peach
studiebol
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoelang slapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoelang slapen?

Bericht  SarahKey wo 14 nov 2012 - 22:26

Jezzie89 schreef:
SarahKey schreef:Ik keek nooit naar de kilo's. S sliep ook rond de 3 maanden door van 19:30-06:00. Als ze honger hebben komen ze wel. Zou dus vannacht eens kijken hoe lang ze doorslaapt.

Maar kreeg hij dan dus nog maar 4 flessen op een dag?
Ik moet L. namelijk altijd wakker maken tussen 22.30 en 23.00. En 9 van de 10 keer laat ze de helft staan omdat ze halverwege al weer in slaap valt.

Toen hij op een gegeven moment de fles van 22:00 uur niet meer wou gaf ik sowieso nog 5 flessen maar dan rond de 3 uur ertussen ipv 4. (7-10-13-16-19 uur ) Later werd dat alsnog 4 uur ertussen en kreeg hij de laatste fles meer voeding en rijstebloem erbij.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang slapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoelang slapen?

Bericht  Jezzie wo 14 nov 2012 - 23:23

SarahKey schreef:
Jezzie89 schreef:
SarahKey schreef:Ik keek nooit naar de kilo's. S sliep ook rond de 3 maanden door van 19:30-06:00. Als ze honger hebben komen ze wel. Zou dus vannacht eens kijken hoe lang ze doorslaapt.

Maar kreeg hij dan dus nog maar 4 flessen op een dag?
Ik moet L. namelijk altijd wakker maken tussen 22.30 en 23.00. En 9 van de 10 keer laat ze de helft staan omdat ze halverwege al weer in slaap valt.

Toen hij op een gegeven moment de fles van 22:00 uur niet meer wou gaf ik sowieso nog 5 flessen maar dan rond de 3 uur ertussen ipv 4. (7-10-13-16-19 uur ) Later werd dat alsnog 4 uur ertussen en kreeg hij de laatste fles meer voeding en rijstebloem erbij.

Oja, dat is ook wel slim op die manier.
Gister dronk ze de laatste fles wel weer leeg.
Dus ik hou het nog wel even zo denk ik.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang slapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoelang slapen?

Bericht  Jezzie wo 14 nov 2012 - 23:24

Charlie schreef:Nou ze heeft geslapen tot 6 uur Very Happy. Uurtje korter dus, dat is dus prima te doen!

Hier wordt zoon trouwens de bollie. Bij de geboorte was dochter langer en 400 gram zwaarder. Zoon was echt een héél dun babiebtje (daarom werd ik ook ingeleid). Maar hij heeft haar sinds zijn operatie met een spurt ingehaald qua lengte én gewicht.

Fijn dat ze zo lekker lang heeft geslapen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang slapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoelang slapen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum