Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)
+66
Rouxxxe
Mermaid
*Lookie*
Penny Blossom
minoessepoes
mezzoforte
luenca
silly-one
mouette
Caresses
M-G
RYW
Oasis
Livine
girli
Femmem
Hoochie
Knillis
flower
baboeska
Poubelle
hellowkitty
VanillaRose
Printje
peach
-Belle-
Ella
Caramba
Jezzie
Happinaz
Tiana
woezel
duckie
Parisienne
Esperanza
Elliot
MamaJ&R
Bosjesvrouw
Mouse10
Kreeftje
CCC
smooch
Alex
Happydobby
Kowalski
mii_joyce
Snoes
MissD
litllejoy
Rush
Tullow
Rose
Fenna
studiebol
M@niek
Shisha
bolus26
Roxi3
Blond
Steep
Antibes
SuperGrover
Marin
Bubbelicious
Ooh La La!
Jeanette
70 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)
Sint: 2x vier ik het. Cadeauspel met vriendinnen, zelfde maar dan ook met familie/vrienden
Kerst: 2e kerstdag brunchen met familie van man, 's avonds eten met mijn familie. Voor 1e kerstdag nog geen plannen, samen zijn in ieder geval maar wat we gaan doen die dag weet ik nog niet
Kerst: 2e kerstdag brunchen met familie van man, 's avonds eten met mijn familie. Voor 1e kerstdag nog geen plannen, samen zijn in ieder geval maar wat we gaan doen die dag weet ik nog niet
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Het weekend voor sinterklaas vier ik op vrijdag sinterklaas met mijn vriendinnen, we hebben lootjes getrokken en kopen voor de persoon een cadeautje met een gedicht en een jatcadeau. Op zaterdag overdag ga ik zwarte piet spelen en 's avonds eten we bij mijn ouders met het hele gezin en vieren daarna sinterklaas, we kopen voor iedereen een cadeautje van rond de 10 euro. Zondagmiddag vieren we Sinterklaas bij mijn schoonfamile, ook daar hebben we lootjes getrokken en doen we een cadeautje met gedicht, 's avonds gaan we uit eten voor de verjaardag van mijn schoonvader.
Op 5 december gaan we met een bevriend stel gourmetten, mijn vriend en ik hebben gister bedacht dat we voor hun ook een kleinigheidje mee nemen.
Kerst vieren we 1 dag met mijn ouders bij mijn oom en tante (met mijn neefje en nichtje en aanhang) en 1 dag bij mijn schoonouders. Dat doen we bij beide niet met cadeau's. Welke dag waar hebben we nog niet afgesproken, ook weet ik nog niet of we kerstavond al die kant op gaan, of dat we dat lekker samen vieren.
Oud en nieuw vieren we met 5 vrienden in Amsterdam, eerst bij iemand thuis en daarna weet ik het nog niet, vorig jaar zijn we nog de kroeg in gegaan, voor dit jaar hebben we er nog niet echt overna gedacht.
Op 5 december gaan we met een bevriend stel gourmetten, mijn vriend en ik hebben gister bedacht dat we voor hun ook een kleinigheidje mee nemen.
Kerst vieren we 1 dag met mijn ouders bij mijn oom en tante (met mijn neefje en nichtje en aanhang) en 1 dag bij mijn schoonouders. Dat doen we bij beide niet met cadeau's. Welke dag waar hebben we nog niet afgesproken, ook weet ik nog niet of we kerstavond al die kant op gaan, of dat we dat lekker samen vieren.
Oud en nieuw vieren we met 5 vrienden in Amsterdam, eerst bij iemand thuis en daarna weet ik het nog niet, vorig jaar zijn we nog de kroeg in gegaan, voor dit jaar hebben we er nog niet echt overna gedacht.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Sinterklaas vier ik alleen met de jongeren op het werk.
Kerstavond met mijn schoonouders, dan doen we kadootjes
1e kerstdag met mijn moeder + man, dan doen we ook kadootjes
2e kerstdag met mijn vader + vrouw, wat we dan doen weet ik nog niet
2e kerstdag is waarschijnlijk ook nog lunchen met de hele schoonfamilie (ooms, tantes, neven, nichten etc.)
Kerstavond met mijn schoonouders, dan doen we kadootjes
1e kerstdag met mijn moeder + man, dan doen we ook kadootjes
2e kerstdag met mijn vader + vrouw, wat we dan doen weet ik nog niet
2e kerstdag is waarschijnlijk ook nog lunchen met de hele schoonfamilie (ooms, tantes, neven, nichten etc.)
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Met cadeautjes alleen Sinterklaas.
Kerst vieren we wel, maar dan met lekker eten.
Kerst vieren we wel, maar dan met lekker eten.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Sinterklaas met mijn familie en cadeautjes.
Kerst met mijn familie en vriends familie. Heb nog niks gehoord over cadeaus, als we dat doen da is dat bij mijn schoonouders.
Kerst met mijn familie en vriends familie. Heb nog niks gehoord over cadeaus, als we dat doen da is dat bij mijn schoonouders.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Sinterklaas helaas helemaal niet. In mijn familie zitten m'n broer en vader de laatste jaren te zeuren dat ze er geen tijd en zin voor hebben dus sinds een aantal jaar hebben we daar niks meer aan gedaan. M'n schoonfamilie is volgens mij vergeten wie Sinterklaas is, die vieren het al niet meer sinds m'n vriend een jaar of 12 is..
Met kerst gaan we de eerste dag eten bij mijn ouders, tweede dag bij de ouders van m'n vriend. Cadeautjes doen we dan niet aan.
Met kerst gaan we de eerste dag eten bij mijn ouders, tweede dag bij de ouders van m'n vriend. Cadeautjes doen we dan niet aan.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Sinterklaas:
* Dobbelspel met paar meiden van het forum
* Lootjes trekken met het forum
* Suprise en gedicht met collega's
* Dobbelspel met vrienden.
Eerste kerstdag vieren we met mijn ouders en broertje. We doen lootjes trekken en kopen voor ongeveer 25 euro aan cadeautjes voor elkaar. Ook maakt iedereen iets met eten.
Ik heb geen idee of mijn schoonouders iets willen doen met de kerst.
* Dobbelspel met paar meiden van het forum
* Lootjes trekken met het forum
* Suprise en gedicht met collega's
* Dobbelspel met vrienden.
Eerste kerstdag vieren we met mijn ouders en broertje. We doen lootjes trekken en kopen voor ongeveer 25 euro aan cadeautjes voor elkaar. Ook maakt iedereen iets met eten.
Ik heb geen idee of mijn schoonouders iets willen doen met de kerst.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Sinterklaas: surprises en cadeautjes uit de zak met schoonfamilie.
Kerst pas ik altijd een beetje aan, aan wanneer ik moet werken. Ik werk meestal beide dagen, 1 dienst 's middags en 1 's avonds.
Kerst pas ik altijd een beetje aan, aan wanneer ik moet werken. Ik werk meestal beide dagen, 1 dienst 's middags en 1 's avonds.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
* Sinterklaasmeeting, dobbelspel
* Sinterklaas met voetbalteam, lootjes +gedicht
* Kerst met familie, lootjes
* Kerst met schoonfamilie, lootjes
Meestal gaan wij tussen kerst en oud en nieuw samen uit eten om samen een soort van kerst te vieren. Dan geven we elkaar ook een cadeautje alleen dit jaar hebben we die al gehad.
Ik heb een PS2 overkocht van Charlie bij wijze van kerstcadeau & hij heeft vorige week een giga gereedschapsbak gekocht bestaande uit meer dan 500 dingen
* Sinterklaas met voetbalteam, lootjes +gedicht
* Kerst met familie, lootjes
* Kerst met schoonfamilie, lootjes
Meestal gaan wij tussen kerst en oud en nieuw samen uit eten om samen een soort van kerst te vieren. Dan geven we elkaar ook een cadeautje alleen dit jaar hebben we die al gehad.
Ik heb een PS2 overkocht van Charlie bij wijze van kerstcadeau & hij heeft vorige week een giga gereedschapsbak gekocht bestaande uit meer dan 500 dingen
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Sinterklaas met mijn schoonfamilie.
Kerst met mijn eigen familie en schoonfamilie. Weer lekker eten, spelletjes spelen en hopelijk wandelen in de sneeuw!
Kerst met mijn eigen familie en schoonfamilie. Weer lekker eten, spelletjes spelen en hopelijk wandelen in de sneeuw!
Troeliewoelies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 15-07-12
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Sinterklaas/kerst meeting
» Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
» Verlanglijstje sinterklaas/verjaardag/kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
» Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
» Verlanglijstje sinterklaas/verjaardag/kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: