Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

+66
Rouxxxe
Mermaid
*Lookie*
Penny Blossom
minoessepoes
mezzoforte
luenca
silly-one
mouette
Caresses
M-G
RYW
Oasis
Livine
girli
Femmem
Hoochie
Knillis
flower
baboeska
Poubelle
hellowkitty
VanillaRose
Printje
peach
-Belle-
Ella
Caramba
Jezzie
Happinaz
Tiana
woezel
duckie
Parisienne
Esperanza
Elliot
MamaJ&R
Bosjesvrouw
Mouse10
Kreeftje
CCC
smooch
Alex
Happydobby
Kowalski
mii_joyce
Snoes
MissD
litllejoy
Rush
Tullow
Rose
Fenna
studiebol
M@niek
Shisha
bolus26
Roxi3
Blond
Steep
Antibes
SuperGrover
Marin
Bubbelicious
Ooh La La!
Jeanette
70 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) - Pagina 2 Empty Re: Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 0:38

Geen van beiden.

Sinterklaas niet, omdat we daar mee opgehouden zijn toen mijn broertje niet meer geloofde. Ik geloof nu bijna 20 jaar geleden. En kerst vier ik niet, omdat ik het niet vier. Niet echt een reden voor.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) - Pagina 2 Empty Re: Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

Bericht  litllejoy wo 14 nov 2012 - 0:42

Ik vier sinterklaas met m'n moeder, broertje, schoonzusje en vriend. We hebben lootjes getrokken en kopen cadeautjes twv 20euro voor elkaar. Daarbij maakt iemand een voorgerechtje, iemand anders het hoofdgerecht en weer een ander een nagerecht.
Verder doen we voor de dochter van m'n vriend schoencadeautjes en gaan we zaterdag naar de intocht van sinterklaas.

Met m'n vader, zijn vriendin, haar kinderen en m'n oma vier ik kerst. Dit is alleen eten. Denk dat we gourmetten ofzo.

Met m'n schoonouders vier ik ook kerst. Dit is met schoonvader en moeder, schoonzus, zwager, hun kinderen, m'n vriend en zijn dochtertje.
Hier maakt m'n schoonmoeder het hoofdgerecht en m'n schoonzus en ik het voor- of nagerecht.
Meestal krijgen we dan nog een kleinigheidje.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  MissD wo 14 nov 2012 - 0:43

Wij vieren beiden.

Met sinterklaas gaan we naar mijn ouders waar ook mijn zusje en gezin zullen zijn. Daar krijgen de kindjes cadeautjes en eten we met zijn allen.

Met kerst gaan we altijd 1 dagdeel naar mijn oma, waar vrijwel de hele familie is (meestal eerste kerstdag), veel drukte, oma maakt lekker eten, wie wil neemt cadeautjes mee voor elkaar en anders niet. Is ook eigenlijk haast niet te doen, aangezien onze familie wel heel groot is.
Denk dat we dit jaar 1 dag bij ons houden, dan komen mijn ouders, mijn zusje met gezin, mijn tante en oma, en waarschijnlijk het zusje van mijn man. Ook dan weer cadeautjes en eten.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 0:46

Wij vieren Sinterklaas niet meer, alleen sinds vorig jaar doe ik wel mee met een Sintmeeting met enkele forummeiden.

In de familie vieren we alleen Kerst. Vanaf dat onze baby geboren is, zullen we ook weer Sinterklaas vieren.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mii_joyce wo 14 nov 2012 - 0:51

met een vriendin doe ik aan sinterklaas, gewoon leuk cadeautjes voor elkaar gekocht voor een bepaald budget.

met kerst hoop ik een dag bij mijn vriend te kunnen zijn en anders beide dagen bij familie. doen ineens ook aan kerst bij mijn ouders met cadeautjes dus iig 1 dag daar.. we shall see Laughing
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Kowalski wo 14 nov 2012 - 0:51

Ik vier Sinterklaas met vriendinnen (dobbelen met kadootjes) en kerst met familie (surprise) en andere vriendinnen (dobbelen!) Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) - Pagina 2 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Happydobby wo 14 nov 2012 - 0:57

allebei Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alex wo 14 nov 2012 - 0:59

We vieren Sinterklaas bij mijn ouders (1 december) en mijn schoonouders (2 december). Met surprises bij mijn ouders doen we niet mee, maar ze willen ons er wel graag bij. Krijgen we toch onze jaarlijkse chocoladeletter. Sinterklaas komt 2 december bij mijn schoonouders thuis.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  smooch wo 14 nov 2012 - 1:04

Sinds 2 jaar vier ik Sinterklaas met vriendinnen. Een van mijn vriendinnen heeft al 2 kinderen en ik heb nu ook een kindje en een andere vriendin is zwanger dus ik de toekomst gaan we het vieren met de kinderen erbij.

En ik denk dat we in de toekomst als onze dochter groter wordt ook Sinterklaas gaan vieren met beide families.

Kerst vier ik ook met mijn (schoon) familie, we doen dan altijd lootjes trekken want we hebben beide een grote familie.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  CCC wo 14 nov 2012 - 1:05

Beide! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Kreeftje wo 14 nov 2012 - 1:05

Hier in huis doen we alleen aan kerst! Misschien dat ik nog een kadootje koop voor sint voor mijn neefje van 2
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Mouse10 wo 14 nov 2012 - 1:29

Ik heb nog niets vaststaan. Ik denk met Sinterklaas niets doen, gewoon pepernoten eten ofzo haha. Andere jaren gaan we met kerst altijd eten, ik denk dus de ene dag bij mijn moeder en de andere dag bij mijn vader gourmetten, kan ook een andere dag worden. Maar we hebben het er verder nog niet over gehad.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:38

Ik vier geen Sinterklaas, maar misschien dat ik wel pepernoten koop ofzo smile
Kerst vier ik wel met familie en kleine cadeautjes.

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw wo 14 nov 2012 - 1:57

Sinterklaas met de schoonfamilie en kerst met eigen fam.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  MamaJ&R wo 14 nov 2012 - 2:12

Zolang onze kinderen in Sinterklaas geloven vieren we dat. En anders vieren we Kerst met kadootjes.
MamaJ&R
MamaJ&R
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 2:16

Ik vier Sinterklaas met mijn familie (heeeeel veel cadeautjes, verder geen lootjes trekken of gedichtjes/surprises ofzo, iedereen koopt gewoon voor een bepaald bedrag cadeautjes voor iedereen) en Kerst met zowel mijn schoonfamilie als mijn eigen familie. Met mijn schoonfamilie gaan we eerste kerstdag gourmetten en cadeautjes uitpakken. Met mijn eigen familie doen we met kerst niet echt aan cadeautjes, maar we gaan altijd de 24e uitgebreid met z'n allen eten. Waarschijnlijk gaan mijn vriend en ik tweede kerstdag nog eens bij mijn ouders eten voor de gezelligheid.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Esperanza wo 14 nov 2012 - 2:22

Sinterklaas vier ik met vriendinnen (dobbelen) en met mijn ouders, zusje en haar vriend (voor iedereen een klein cadeautje kopen).

Kerst vier ik wel, maar niet met cadeautjes.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Parisienne wo 14 nov 2012 - 2:24

Wij vieren:
- Sinterklaas met familie (dobbelspel)
- Sinterklaas (op de écht pakjesavond) met mijn vriendinnen (dobbelspel en wat cadeaus voor N.)
- Kerst met familie (lootjes trekken)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  duckie wo 14 nov 2012 - 2:29

wij vieren sinterklaas met schoonfamilie en dan alleen cadeautjes voor de kids

en kerst vieren we met mijn familie, dan doen we lootjes trekken en daarnaast nog het dobbelspel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  woezel wo 14 nov 2012 - 2:32

Wij vieren het allebei. Maar kado's doen we met sinterklaas en dan met ons gezin.
Kerst vieren we de ene dag bij mijn familie, andere dag bij schoonfamilie.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Tiana wo 14 nov 2012 - 2:33

Sinterklaas:
- Via het forum met gedicht en cadeautjes
- Thuis hebben we lootjes getrokken en kopen we cadeautjes aan de hand van een verlanglijstje, maar iedereen schrijft alleen op wat hij/zij wilt hebben, dus eigenlijk weet je al wat je krijgt. laughcry
- Met vriendinnen een dobbelspel

Kerst:
Lootjes met ons gezin (moeder, stiefvader, zusje) en het gezin van mijn tante.
En misschien dat ik nog stiekem cadeautjes onder de boom leg. angel
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Happinaz wo 14 nov 2012 - 2:43

Mijn zoontjes zijn pas 4 en idolaat van sinterklaas, dus dat vieren we wel. Ik probeer het voor hen wel 'rustig' te houden en niet al te hysterisch.

Kerst vier ik alleen met schoonfamilie, lekker eten en een gezellige avond.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Jezzie wo 14 nov 2012 - 2:45

Wij vieren Sinterklaas met mijn ouders en broertje.

Met mijn schoonouders gaan we uit eten rond sinterklaas en zijn er alleen wat cadeautjes voor L.

Kerst vieren we niet met cadeautjes.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caramba wo 14 nov 2012 - 2:47

Wij vieren kerst met alles erop en eraan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:47

Sinterklaas vier ik met vrienden en Kerst vier ik met familie.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: