Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

+66
Rouxxxe
Mermaid
*Lookie*
Penny Blossom
minoessepoes
mezzoforte
luenca
silly-one
mouette
Caresses
M-G
RYW
Oasis
Livine
girli
Femmem
Hoochie
Knillis
flower
baboeska
Poubelle
hellowkitty
VanillaRose
Printje
peach
-Belle-
Ella
Caramba
Jezzie
Happinaz
Tiana
woezel
duckie
Parisienne
Esperanza
Elliot
MamaJ&R
Bosjesvrouw
Mouse10
Kreeftje
CCC
smooch
Alex
Happydobby
Kowalski
mii_joyce
Snoes
MissD
litllejoy
Rush
Tullow
Rose
Fenna
studiebol
M@niek
Shisha
bolus26
Roxi3
Blond
Steep
Antibes
SuperGrover
Marin
Bubbelicious
Ooh La La!
Jeanette
70 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) Empty Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

Bericht  Jeanette di 13 nov 2012 - 23:12

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

Ik vier Sinterklaas met vriendinnen. Kerst vier ik met familie en vriendinnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) Empty Re: Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 23:13

Ik vier Sinterklaas met vriendinnen, mijn familie en m`n schoonfamilie.
Kerst vieren we met m`n schoonfamilie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) Empty Re: Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)

Bericht  Ooh La La! di 13 nov 2012 - 23:16

Ik vier alleen kerst bij mijn ouders

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Bubbelicious di 13 nov 2012 - 23:17

Dit jaar voor het eerst ook Sinterklaas met suprises, en kerst met familie.

Mmmmm het lijkt nu net alsof ik sinterklaas vier met iemand die suprises heet laughcry
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766

Bericht  Marin di 13 nov 2012 - 23:17

Dit jaar alleen kerst zoals het er naar uit ziet. Vind het prima.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SuperGrover di 13 nov 2012 - 23:18

Sinterklaas vier ik 3 keer (met mijn vriendinnen, met mijn familie en met mijn huis). Kerst vier ik niet echt, maar ik breng die dagen door met mijn familie.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Antibes di 13 nov 2012 - 23:18

Geen van beide. Misschien dat we met kerst uit eten gaan. Vroeger vierden we eigenlijk alleen kerst thuis (zodra we niet meer in Sinterklaas geloofden). Mijn opa daarentegen vierde alleen Sinterklaas, want die was streng gelovig.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Steep di 13 nov 2012 - 23:18

Bedoel je met kadootjes? Wij vieren dan alleen Sinterklaas.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 23:20

Wij vierden eerst alleen sinterklaas bij m`n schoonouders vanwege m`n neefjes. Nu bij mijn ouders ook sinds dit jaar vanwege F. Kerst is hier standaar eten bij ouders en schoonouders. Maar wij doen sinds wij niet meer geloven in sinterklaas altijd met oudjaar cadeaus. Dan is het surprise, dan dobbelen en dan weer gewoon cadeaus voor degene die je trekt kopen. Eerst eten, dan de cadeaus en daar zijn we altijd net voor 12en mee klaar en dan naar buiten vuurwerk kijken.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 13 nov 2012 - 23:21

Sinterklaas vier ik met een groep meiden van het forum en met mijn ouders & zusje. En met Kerst gaan we eten met de hele familie.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 23:28

Ik heb mijn antwoord gebaseerd op cadeautjes trouwens.

Met kerst eten we 2 dagen bij m`n schoonfamilie en mijn familie zien we bij een uitgebreide brunch op m`n oma`s verjaardag.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roxi3 di 13 nov 2012 - 23:28

Ik vier sinterklaas alleen op mijn werk, daar hebben we 3 dec. een avond georganiseerd. Verder geef ik mijn man wel eens een cadeautje (voor de grap) maar doen wij er met de familie niets meer mee. Kerst vieren wij altijd met de hele familie. Meestal gaan we naar een vakantiehuisje in Duitsland in die periode en gaan we daar lekker uit eten. Ik ben zelf heel erg van de cadeautjes dus ik koop altijd voor iedereen iets.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 23:29

Ik vier Sinterklaas 1x bij mijn familie, 1x bij mijn schoonfamilie & 1x met een groep vrienden (en hun kinderen).
Kerstmis vieren we niet met cadeautjes, maar gewoon 1 dag eten bij mijn familie, en 1 dag eten bij mijn schoonfamilie!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 23:31

ow en met een groep meiden van het forum doen we in januari nog een surprisemeeting

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 13 nov 2012 - 23:32

ik vier sinterklaas (met surprises etc) met mijn familie, met mn klas en vaak ook met collega´s en vrienden. Dit jaar alleen met familie omdat ik met verlof ben en dus niet werk. Sint voor vrienden organiseerden wij meestal maar dit jaar dus niet en er is nog geen initiatief van anderen voor gekomen. Niet zo erg hoor!

Met kerst eten we altijd met familie en andere kerstadag met schoonfamilie. Dat is dit jaar ook de bedoeling tenzij ik aan t bevallen ben. 2e Met schoonfamilie deden we wel cadeautjes met kerst maar dat regelen zij altijd en ik heb er dit jaar nog niks over gehoord. Normaal gezien ben ik dus wel van t organiseren en regelen maar nu heb ik me lekker afwachtend opgesteld.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Shisha di 13 nov 2012 - 23:33

Sinterklaas met een groepje van het forum. Kerstavond vieren we bij mijn schoonouders. 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders en 2e kerstdag moet ik werken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  M@niek di 13 nov 2012 - 23:35

Beide. Sint bij ons. Kerstavond bij mn moeder. 1e kerstdag bij schoonouders, 2e kerstdag moet ik werken en savonds gaan we met schoonouders en moeder en zusje uit eten.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  studiebol wo 14 nov 2012 - 0:20

Wij vieren kerst met kado's enzo en lekker eten, alleen met mijn familie.

Afgelopen jaren hebben we ook kerst met vrienden gevierd, gezellig met een heel stel eten, was ook leuk!Misschien dat dit jaar ook wel gebeurd maar ik heb er nog niks over gehoord.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fenna wo 14 nov 2012 - 0:23

Wij vieren Sinterklaas met mijn familie en met mijn schoonfamilie (2x dus). Met mijn schoonfamilie is dit jaar voor het eerst.

Kerst vieren we ook met de familie. Een dag naar de ene en een dag naar de andere. Met mijn schoonfamilie doen we ook kadootjes.
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Bericht  Rose wo 14 nov 2012 - 0:25

Sinterklaas met het forum.
Misschien ook nog met schoonfamilie. (dan is het lootjes trekken en max. €5)

Kerst met zowel familie als schoonfamilie.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 0:25

Allebei, maar met Kerst heb ik meer. Ik vind Sinterklaas een raar feest, maar m'n familie wil het gaan vieren, dus ik doe mee.

Gast
Gast

Bericht  Tullow wo 14 nov 2012 - 0:26

Ik vier sinterklaas met mijn schoonfamilie en met een aantal meiden van het forum. En ik vier de eerste kerstdag met mijn schoonfamilie waarschijnlijk (nog niets over bekend) en de tweede kerstdag komen mijn moeder, haar vriend en mijn zusje + vriend bij ons eten. En een derde kerstdag (ergens in januari, haha) met mijn vader, zijn vriendin, mijn zusje, haar vriend en mijn vriend en ik.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 0:26

Antibes schreef:Mijn opa daarentegen vierde alleen Sinterklaas, want die was streng gelovig.
Dit moet je even uitleggen voor me. Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) 394967

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 0:28

Rood schreef:
Antibes schreef:Mijn opa daarentegen vierde alleen Sinterklaas, want die was streng gelovig.
Dit moet je even uitleggen voor me. Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden) 394967
lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 0:35

Sinterklaas bij mijn schoonouders, met zijn broertjes (die zijn trouwens ook allemaal 20+). We doen eerst surprises en daarna pakjesavond.

Een van de kerstdagen zijn we bij mijn ouders. Meestal hangen er envelopjes in de boom angel met een leuk bedrag erin haha. Maar dit jaar had mijn vader het echt over 'vieren'.. Ik weet niet of hij het nu over pakjes onder de boom had of niet. Mijn neefjes zijn er ook bij, dus misschien vind hij het daarom wel leuk om er cadeautje bij te doen. (Mijn moeder is er trouwens ook bij hoor haha.. omdat ik het steeds over mijn vader heb.. Maar dat is zo'n regelneef Wink dus mijn moeder hoeft niets meer te doen haha).

De andere kerstdag zijn we bij mijn schoonouders en gaan we lekker eten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: