Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

+25
Lenthe
studiebol
Jeanette
Suus
Rovine
Tania
_Femme
Rush
Shy
minoessepoes
Toet
Marin
Kaboutertje
Hoochie
kwak
Flip Fluitketel
Arwyn
Snoes
Sarah1985
Susan
TNMN
Shisha
Monte
Burn
Muurvlindertje
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Muurvlindertje wo 5 okt 2011 - 4:08

Een beetje vroeg, maar wie heeft er al plannen?

1. Sinterklaas: doen we niets aan. Valt ook doordeweeks.
2. Kerst: valt op zondag en maandag. Vrijdagavond de 23ste ga ik voor mijn vriend/man een kerstmaal koken en dan komen mijn schoonouders ook eten. Lekker filmpjes kijken verder. We doen dan geen cadeaus.
Op zaterdagochtend hebben we samen een kerstontbijt gezellig en gaan we nog wat cadeautjes kopen en 's avonds lekker filmpjes kijken samen en de resten van vrijdag op eten.
Zondag, eerste kerstdag, maak ik weer een kerstontbijt en gaan we daarna naar mijn ouders toe om met zijn allen cadeautjes uit te pakken, te eten en filmpjes te kijken.
Maandag 2de kerstdag gaan we altijd samen op stap en een dagje weg.
3. Oud en Nieuw: valt van zaterdag op zondag: waarschijnlijk samen thuis zitten, omdat we er allebei geen reet aan vinden.
Zondag dan die verplichtingen om de hele familie een gelukkig nieuwjaar te wensen, terwijl je elkaar een week daarvoor met Kerst al hebt gezien.

Gaat er nog iemand gourmetten trouwen?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Burn wo 5 okt 2011 - 4:09

Ik zit met alles in Oostenrijk, dus zal alles met mijn collega's vieren!

Wel willen er 2 vrienden langskomen met Kerst of Oud en Nieuw!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Monte wo 5 okt 2011 - 4:10

Muurvlindertje schreef:Een beetje vroeg, maar wie heeft er al plannen?

1. Sinterklaas: doen we niets aan. Valt ook doordeweeks.
2. Kerst: valt op zondag en maandag. Vrijdagavond de 23ste ga ik voor mijn vriend/man een kerstmaal koken en dan komen mijn schoonouders ook eten. Lekker filmpjes kijken verder. We doen dan geen cadeaus.
Op zaterdagochtend hebben we samen een kerstontbijt gezellig en gaan we nog wat cadeautjes kopen en 's avonds lekker filmpjes kijken samen en de resten van vrijdag op eten.
Zondag, eerste kerstdag, maak ik weer een kerstontbijt en gaan we daarna naar mijn ouders toe om met zijn allen cadeautjes uit te pakken, te eten en filmpjes te kijken.
Maandag 2de kerstdag gaan we altijd samen op stap en een dagje weg.
3. Oud en Nieuw: valt van zaterdag op zondag: waarschijnlijk samen thuis zitten, omdat we er allebei geen reet aan vinden.
Zondag dan die verplichtingen om de hele familie een gelukkig nieuwjaar te wensen, terwijl je elkaar een week daarvoor met Kerst al hebt gezien.

Gaat er nog iemand gourmetten trouwen?
CBL vast wel Laughing (al zal dat wel weer problemen opleveren)

On topic: ik heb echt nog geen idee wat ik ga doen, ik zie het allemaal wel
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 4:11

Sinterklaas Wil ik wel graag vieren met (beide) familie(s). Kopen altijd 2 cadeautjes voor iedereen mét gedicht erbij. Maar momenteel is iedereen zo druk met werken & school dat ik niet weet of we tot een datum gaan komen.
Kerstmis Ik werk in de horeca, dus gok zomaar dat ik 1 (kerst)dag toch wel zal moeten werken! Maar dat is niet erg. De andere dag(en) zullen we met familie afspreken. Vorig jaar hebben we iedereen hierheen laten komen, maar ik denk dat we dit jaar naar mijn ouders, en schoonouders gaan. Wellicht bij de 1 lunchen, en bij de ander avondeten!
Oud&nieuw Geen idee, niet zoveel woeste plannen. Als ik niet moet werken dan gaan we naar het eetcafé van mijn schoonouders, om het daar te vieren, als ik wel moet werken (en dus om 8u aanwezig moet zijn) dan blijven we meer hier in de buurt denk ik..

Ik hou van de feestdagen! Vind het alleen jammer dat ik eigenlijk pas een week (!) van te voren weet wanneer ik moet werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Shisha wo 5 okt 2011 - 4:19

Sinterklaas: Meestal gaan we naar mijn schoonzus, die heeft 2 kleine kinderen maar ze wonen ver weg en ik moet die dag en de volgende dag werken dus ik denk niet dat we dat gaan redden.

Kerst: Dan moet ik werken. Ik heb 3 avonddiensten. (moet kerstavond ook) Normaal gesproken vieren we kerstavond bij mijn schoonouders maar dat gaat dit jaar dus ook niet lukken.

Oud&nieuw: Dan ben ik vrij! De planning is om het dit jaar bij ons thuis te vieren met vrienden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  TNMN wo 5 okt 2011 - 5:25

Sinterklaas: dan zit ik in Budapest als het goed is
Kerst: Bij mijn vriend zijn ouders, moet misschien tweede kerstdag werken
Oud & nieuw: nog geen idee
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 5:50

Ik ben met alles nog helemaal niet bezig! Hoewel ik wel benieuwd ben hoe de kerst gaat verlopen aangezien mijn moeder een nieuwe vriend heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 5:51

Sinterklaas : dit jaar nog niks
1e kerstdag : naar m'n schoonzus en haar gezin (uitgebreid eten)
2e kerstdag : naar m'n ouders (gourmetten)
O&N : lekker thuis met mijn gezin

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 5:52

Razz, je gaat toch sinterklaas met ons vieren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Susan wo 5 okt 2011 - 6:20

Wij doen ieder jaar hetzelfde op die feestdagen, dus dit jaar ook. Sinterklaas vieren we met familie, Kerst vieren we met dezelfde familie en Oud en Nieuw vieren we ook met dezelfde familie. In de kerstvakantie zijn we altijd op vakantie met z'n allen. Meestal gaan we op een van de twee kerstdagen barbecue'en, gevolgd door een lampionnenoptocht en een toetjesbuffet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:22

Sinterklaas: We doen een dobbelspel met een groep meiden. Misschien thuis nog een paar kleine cadeautjes maar dat weet ik nog niet.

Kerst: Rond deze tijd is mijn schoonzus uitgerekend van haar tweede. Normaal gesproken zijn we de ene dag bij mijn ouders en de andere dag bij mijn schoonouders, maar dat zal dit jaar wel iets anders zijn. Al zal die dag bij schoonouders wel blijven.

Oud&Nieuw: Nog geen plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:24

Sinterklaas is inmiddels ter sprake gekomen, maar er zijn nog geen afspraken over gemaakt.
Waarschijnlijk cadeautjes met schoonfamilie en sinterklaasspel met vrienden. Met mijn ouders? Geen idee.

Kerst:
1e kerstdag zijn deze keer mijn schoonouders aan de beurt, wij gaan daarheen.
2e kerstdag nodigen wij altijd de andere ouders uit maar ik weet niet of dat nu wel een optie is aangezien we elkaar weinig zien en ik ze bijna niks meer te vertellen heb.

Oud & Nieuw:
Vorig jaar zijn we door vrienden gevraagd, toen hadden we al een andere afspraak staan. Misschien vragen ze het nog eens? Anders blijven we thuis en nodigen we wat mensen uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:27

Sinterklaas vieren we elk jaar met mijn schoonfamilie, we trekken lootjes. Ik vind het wel gezellig op zich, maar dat geven over en weer vind ik echt vreselijk. Vorig jaar had ik gelukkig leuke bakspulletjes ( we doen een dobbelspel )

Kerst: geen idee. Ik heb een moeder die getrouwd is voor de 3e keer en hij heeft twee kleine kinderen.
Dan is er nog mijn (ex)stiefvader en mijn halfzusje.
Mijn broertje woont aan de andere kant van het land met zijn vriendin.
En we hebben ook nog mijn schoonouders, die verwachten dat we ( standaard ) komen gourmetten.

Oud&Nieuw: no clue, maar gewoon lekker een avond thuis met hapjes en om twaalf uur even de buurt in vind ik genoeg. Stappen is het niet echt meer voor mij.

Wat ik zo jammer vind: mensen verwachten dat je overal aan mee doet, en het moet altijd weer wat kosten. Ik hou daar niet van, ik doe liever spontaan. Feestdagen vind ik warm en sfeervol, het verplichte vind ik echt om buikpijn van te krijgen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:30

Het liefst zou ik met kerst ergens in een huisje willen zitten, maar dat wil mijn vriend niet. Dus vrees dat het familiebezoekjes worden.

Sinterklaas doen we niet aan en met oud&nieuw blijven we denk ik lekker thuis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Sarah1985 wo 5 okt 2011 - 6:36

Sinterklaas, doen we niet aan

Kerst denk ene dag bij mijn ouders andere dag bij mn schoonouders.

Oud en nieuw overdag met groep vrienden bij carbit schieten kijken, En savond's bij vrienden groot vuur buiten, en dan met de hele groep naar de sporthal en daar de hele nacht feesten.

Tussen kerst en oud en nieuw gaan we op vakantie naar brussel/brugge/antwerpen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Snoes wo 5 okt 2011 - 6:39

Sinterklaas : met een aantal dames/vriendinnen van het forum dobbelspel met cadeautjes
Kerstavond (24 dec) : Naar mijn ouders (gourmetten)
1e kerstdag : naar mijn oma en opa (uitgebreid eten) en 's avonds naar mijn schoonouders
O&N : Met vrienden huren we dan een zaaltje. Wat de plannen precies zijn, nog geen idee.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Arwyn wo 5 okt 2011 - 6:43

Sinterklaas: Meestal gaan we dan in het weekend gourmetten met mijn ouders en doen er dan een paar cadeautjes bij. Weet niet of we dat dit jaar nog gaan doen..

Kerst: We gaan de ene avond naar zijn ouders en de andere naar mijn ouders, verder nog niet over gehad.

Oud en nieuw: Vieren we met vrienden en vlak na middernacht gaan we meestal naar mijn ouders omdat mijn moeder 1 januari jarig is. Als 's nachts niet lukt, gaan we de volgende morgen heen, voor mijn ouders naar familie gaan.

Dit soort dingen plan ik trouwens echt pas in december.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Flip Fluitketel wo 5 okt 2011 - 8:43

Sinterklaas --> Vieren we meestal met de schoonfamilie. En dag later of eerder met mijn moeder en zus. En misschien moet ik wel werken.
Kerst--> 1e kerstdag s'nachts werken/overdag slapen en namiddag/s'avonds naar schoonfamilie.
2e kerstdag s'nachts werken/overdag slapen en namiddag/s'avonds naar familie.
Oud en nieuw--> Vieren we meestal bij vrienden.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  kwak wo 5 okt 2011 - 8:46

nog helemaal geen idee!

ik hoef voor het eerst sinds mijn 16de niet te werken op kerst of oud en nieuw!
geen idee wat we gaan doen, we zien het wel!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Hoochie wo 5 okt 2011 - 8:57

Ik heb alleen nog plannen voor sinterklaas. Dit vieren we bij mijn zus met de familie. We trekken met de volwassenen lootjes en kopen allemaal wat voor de kinderen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 9:03

SinterklaasGeen idee nog, ben zo'n dobbelspel wel zat. Vriendin vroeg of ik Zwarte Piet wilde spelen en daarna surprises wilde doen maar in dat laatste heb ik geen zin en ik weet nog niet of ik liever bij mijn nichtje ben. Kijk wel even.

Kerst: Waarschijnlijk 2e kerstdag met mijn familie en mijn beste vriendin met haar man. We gourmetten altijd, vinden we gezellig. Daarnaast maken mijn zusje en ik zelf een spel en aan de hand daarvan pakken we de kadootjes uit.

Oud&Nieuw: Blegh, altijd een hekel aan gehad, ik word emotioneel en vind er gewoon niks aan. Ik wilde graag naar het buitenland (Martinique of Kuala Lumpur) maar de tickets zijn vooralsnog te duur.

Ik snap verder nooit zo goed dat mensen de feestdagen als zo'n opgave zien. Heb je problemen in de familie, is het natuurlijk weer een ander verhaal maar het is toch juist fijn om op dat soort dagen bij elkaar te zijn. Je weet nooit hoe het er volgend jaar voor staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 9:16

Sinterklaas: nog geen plannen voor, maar waarschijnlijk met mijn zusje en ouders en een dobbelspel met vriendinnen.

Kerst: ook nog geen plannen voor, maar ik denk dat ik bij mijn ouders ben op 1e kerstdag en 2e kerstdag met een deel van de famile gourmetten.

Oud en nieuw: ook hier heb ik nog geen plannen voor gemaakt. Ik heb er zelf niet zo veel mee, ik heb altijd het gevoel dat het gezellig moet zijn (maar dat komt misschien omdat ik er vroeger altijd een big deal van maakte en nooit mensen had om wat mee te doen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Kaboutertje wo 5 okt 2011 - 9:47

Nog geen plannen, maar heb al een idee van hoe mijn kerst eruit gaat zien..uhmm : WERKEN Sad Ik denk zo'n 10u per dag, en dan 1ste en 2e kerstdag ben ik bang...
Had eigenlijk liever met mijn vriend doorgebracht maar helaas! We maken er het beste van en mijn vriend zou lekker koken voor mij I love you Dat maakt het toch nog een beetje goed!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Marin wo 5 okt 2011 - 10:14

Sinterklaas: Geen idee of we het vieren, denk het niet.

Kerst:

Kerstavond bij m'n moeder (het grote diner)
Eerste kerstdag bij m'n schoonfamilie of met m'n moeder bij familie
Tweede kerstdag bij m'n schoonfamilie of met m'n moeder bij familie

Oud en Nieuw: Bij m'n vader
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Toet wo 5 okt 2011 - 10:18

De week voor sinterklaas moet ik zwarte piet spelen, super leuk altijd. Verder vier ik het niet, ik ben zelf 4 december jarig dus heb het dan al druk genoeg met mijn verjaardag.

23 december organiseer ik een kerstavond met vriendinnen, alleen weten ze dat zelf nog niet. Dit deden we al jaren maar is er vorig jaar bij ingeschoten, nu ga ik ze weer allemaal hier uitnodigen en dan doen we een cadeau ruil spel ofzo. Met lekker hapjes en borrels. Verder ga ik met kerst werken en 's avonds stappen, misschien met familie uit eten maar dat hoeft van mij eigenlijk allemaal niet zo.

O ja, het kerstdiner op mijn werk is ook altijd een hoogtepunt. Super gezellig, ik organiseer dat samen met mijn bazin en een chefkok.

Oud&nieuw? Nog geen idee.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum