Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)
+66
Rouxxxe
Mermaid
*Lookie*
Penny Blossom
minoessepoes
mezzoforte
luenca
silly-one
mouette
Caresses
M-G
RYW
Oasis
Livine
girli
Femmem
Hoochie
Knillis
flower
baboeska
Poubelle
hellowkitty
VanillaRose
Printje
peach
-Belle-
Ella
Caramba
Jezzie
Happinaz
Tiana
woezel
duckie
Parisienne
Esperanza
Elliot
MamaJ&R
Bosjesvrouw
Mouse10
Kreeftje
CCC
smooch
Alex
Happydobby
Kowalski
mii_joyce
Snoes
MissD
litllejoy
Rush
Tullow
Rose
Fenna
studiebol
M@niek
Shisha
bolus26
Roxi3
Blond
Steep
Antibes
SuperGrover
Marin
Bubbelicious
Ooh La La!
Jeanette
70 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vier jij Sinterklaas of Kerst? (of beiden)
Sinterklaas met vrienden en familie, kerst vorige jaren met familie, dit jaar nog geen idee
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Sinterklaas weten we nog niet helemaal, misschien volgend jaar dan is de kleine meid 3 en snapt ze het misschien een klein beetje. Kerst vieren we sowieso met de familie.
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Sint! Kerst zomaar 1 cadeautje hier thuis onder de boom
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Wij vieren beiden met familie maar ik vind Sinterklaas veel leuker als Kerst, ik vind dat zo'n verplicht nummer altijd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Over beide nog niet echt nagedacht, maar sinterklaas zullen we waarschijnlijk wel vieren met mijn zwager en zijn gezin. Vorig jaar ook gedaan en er zijn veel kleine kinderen nog bij. Kerst weet ik ook nog niet echt. Mijn vriend en ik zullen waarschijnlijk wel naar beide families gaan maar hoe en wat dat is nog niet besproken. Vorig jaar zijn we met onze beide families gaan brunchen, toen hadden we iedereen in één keer gehad en de andere dag waren we lekker samen.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Sinterklaas 2x en kerst 1x met cadeautjes en de rest gewoon gezellig met familie bij elkaar.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Sinterklaas vieren we uitgebreid, kerst niet echt.
Met Sinterklaas doen we nog steeds pakjesavond, nu proberen m'n zus en ik altijd wat leukere/ extra dingen voor m'n ouders te doen.
Kerst vieren we niet echt, vind er ook niets aan. Op kerstochtend brunchen we uitgebreid met z'n allen en er ligt dan wel een kleingheidje voor iedereen onder de kerstboom.
Etentjes bij familie hebben we nooit, heel soms een etentje bij vrienden van m'n ouders met hun kinderen (van mijn leeftijd).
Vroeger zaten we vaak in een bungalow met kerst, samen met vrienden van m'n ouders en hun kinderen. Vaak kookte m'n moeder dan 1 avond uitgebreid, tweede kerstdag haalden we Chinees, of Grieks.
Met Sinterklaas doen we nog steeds pakjesavond, nu proberen m'n zus en ik altijd wat leukere/ extra dingen voor m'n ouders te doen.
Kerst vieren we niet echt, vind er ook niets aan. Op kerstochtend brunchen we uitgebreid met z'n allen en er ligt dan wel een kleingheidje voor iedereen onder de kerstboom.
Etentjes bij familie hebben we nooit, heel soms een etentje bij vrienden van m'n ouders met hun kinderen (van mijn leeftijd).
Vroeger zaten we vaak in een bungalow met kerst, samen met vrienden van m'n ouders en hun kinderen. Vaak kookte m'n moeder dan 1 avond uitgebreid, tweede kerstdag haalden we Chinees, of Grieks.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
wij doen alleen Sinterklaas.
Kerst hebben wij eigenlijk nog nooit met cadeautjes gedaan. Lijkt me wel erg leuk. Sinds ik een jaar in Amerika gewoond heb en daar ook een echte American Christmas gevierd heb, lijkt het me heel leuk dat hier ook eens te doen. Helaas mijn familie niet echt. Die hechten meer waarde ( traditie ) aan sinterklaas.
Kerst hebben wij eigenlijk nog nooit met cadeautjes gedaan. Lijkt me wel erg leuk. Sinds ik een jaar in Amerika gewoond heb en daar ook een echte American Christmas gevierd heb, lijkt het me heel leuk dat hier ook eens te doen. Helaas mijn familie niet echt. Die hechten meer waarde ( traditie ) aan sinterklaas.
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Sinterklaas met vriendinnen en schoonzus met vriend.
Kerst ben ik jarig, 2e kerstdag moet ik werken.. nog niet duidelijk wat we verder gaan doen
Kerst ben ik jarig, 2e kerstdag moet ik werken.. nog niet duidelijk wat we verder gaan doen
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben teveel sinterklaas en kerstvieringen op het programma staan...
Sinterklaas vieren we in totaal 3x: 1x bij mijn schoonouders, 1x bij mijn ouders en dan op 5 december nog zelf thuis...
Kerst doen we bij mijn ouders niets aan (in de zin van cadeautjes, uiteraard wel gezellig samen eten e.d.), bij mijn schoonouders wederom met cadeaus.
Verder hebben we in december nog 5 verjaardagen binnen de directe familie (waaronder die van mijzelf ), dus al met al is het een veel te dure maand met veel te veel cadeautjes!
(maar stiekem toch ook wel erg gezellig )
Sinterklaas vieren we in totaal 3x: 1x bij mijn schoonouders, 1x bij mijn ouders en dan op 5 december nog zelf thuis...
Kerst doen we bij mijn ouders niets aan (in de zin van cadeautjes, uiteraard wel gezellig samen eten e.d.), bij mijn schoonouders wederom met cadeaus.
Verder hebben we in december nog 5 verjaardagen binnen de directe familie (waaronder die van mijzelf ), dus al met al is het een veel te dure maand met veel te veel cadeautjes!
(maar stiekem toch ook wel erg gezellig )
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Vier sinterklaas bij mijn zus met in totaal 16 volwassen en 4 kinderen dus dat is drukke boel. Sinterklaas komt ook nog even gezellig op bezoek
Kerst 1 dag mijn familie 1 dag schoonfamilie. Weet nog niet of dit met cadeautjes is.
Kerst 1 dag mijn familie 1 dag schoonfamilie. Weet nog niet of dit met cadeautjes is.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vier Sinterklaas met vriendinnen, we doen een dobbelspel met kleine cadeautjes.
Kerstavond een soort buffet/allemaal kleine hapjes van een chefkok, daarna blijven we bij mijn ouders slapen, 1e kerstdag heel vroeg wakker worden van een kerstkoortje dat het dorp doorgaat, dan uitgebreid brunchen met een dobbelspel. Wij kopen allemaal cadeautjes voor iedereen (zijn met z'n zessen) dus de berg cadeautjes is even groot als de kerstboom
Dan 's avonds gourmetten met voorgerechtjes van dezelfde chefkok. Ik heb er zin in!
Kerstavond een soort buffet/allemaal kleine hapjes van een chefkok, daarna blijven we bij mijn ouders slapen, 1e kerstdag heel vroeg wakker worden van een kerstkoortje dat het dorp doorgaat, dan uitgebreid brunchen met een dobbelspel. Wij kopen allemaal cadeautjes voor iedereen (zijn met z'n zessen) dus de berg cadeautjes is even groot als de kerstboom
Dan 's avonds gourmetten met voorgerechtjes van dezelfde chefkok. Ik heb er zin in!
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Dit jaar vier ik geen sinterklaas helaas. Iedereen heeft het te druk/er geen zin in. Wel ga ik als piet rondbanjeren op mijn oude school 5 dec.
Kerst vier ik met familie, lekker eten en gezelligheid en een bezoekje aan de kerk. Cadeautjes doen we niet aan met kerst.
Kerst vier ik met familie, lekker eten en gezelligheid en een bezoekje aan de kerk. Cadeautjes doen we niet aan met kerst.
Gast- Gast
Ik heb nog geen ideeën of plannen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wij vieren Sinterklaas bij mijn schoonouders en kerst met mijn familie. Beiden doen we met cadeautjes. Waarschijnlijk doen mijn vriend en ik samen ook nog iets voor kerst, voor elkaar. Vind dat altijd wel zo knus lijken..
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Dat doen wij ook! 3 cadeautjes voor elkaar haha.Livine schreef:Wij vieren Sinterklaas bij mijn schoonouders en kerst met mijn familie. Beiden doen we met cadeautjes. Waarschijnlijk doen mijn vriend en ik samen ook nog iets voor kerst, voor elkaar. Vind dat altijd wel zo knus lijken..
M`n vriend is vorig jaar naar Hunkemöller geweest en ik hoop dat hij dat dit jaar weer doet. Die hint heb ik al gegeven.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat doen wij ook! 3 cadeautjes voor elkaar haha.Livine schreef:Wij vieren Sinterklaas bij mijn schoonouders en kerst met mijn familie. Beiden doen we met cadeautjes. Waarschijnlijk doen mijn vriend en ik samen ook nog iets voor kerst, voor elkaar. Vind dat altijd wel zo knus lijken..
M`n vriend is vorig jaar naar Hunkemöller geweest en ik hoop dat hij dat dit jaar weer doet. Die hint heb ik al gegeven.
Oee! Dat vind ik ook wel een goed idee! Nadeel is wel, dat ik het eigenlijk altijd moet passen.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Wij vieren alleen kerst, bij mijn eigen ouders en bij bij mijn schoonfamilie. Twee dagen dus.
Met kadootjes onder de boom
Met kadootjes onder de boom
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik doe beiden, Sinterklaas vanwege de kinderen, en kerst vieren we met een paar kleine cadeautjes en een kerstdiner met de familie, maar wel dat iemand anders van de familie dat dan organiseert. Mijn oudste zoon is een dag voor kerst jarig, dus ik heb dan een week vol met kersttoneelstukjes, kinderfeestje, kerstdiner op school en daar ook voor koken, kerstbomen op werk, verjaardagsfeestje voor familie en vrienden, traktaties maken voor school, en meer van dat soort vermoeiende zaken.
Dus als met kerst iemand anders kookt en ik kan lekker ongegeneerd pictionary, triviant of ons eigen bedachte (en licht gewelddadige) familiekaartspel spelen, dan ben ik daar erg blij mee.
En op 2e kerstdag gaan de jongens naar hun vader en lig ik heel de dag met mijn vriend in bed, met het vooruitzicht van 2 weken vakantie. Zalig kerstfeest
Dus als met kerst iemand anders kookt en ik kan lekker ongegeneerd pictionary, triviant of ons eigen bedachte (en licht gewelddadige) familiekaartspel spelen, dan ben ik daar erg blij mee.
En op 2e kerstdag gaan de jongens naar hun vader en lig ik heel de dag met mijn vriend in bed, met het vooruitzicht van 2 weken vakantie. Zalig kerstfeest
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Sinterklaas vier ik alleen op het werk met mijn collega's. Kerst gaat in twee delen, één keer met mijn familie en één keer met mijn schoonfamilie.
Kerst is meestal lekker eten op tafel en wat cadeautjes en met sinterklaas op het werk hebben we lootjes getrokken.
Kerst is meestal lekker eten op tafel en wat cadeautjes en met sinterklaas op het werk hebben we lootjes getrokken.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vier sinterklaas met mijn gezin. Verder met kerst eten met familie en 2e kerstdag op vakantie
Gast- Gast
Kerst. Wij combineren sinterklaas en kerst, omdat het lastig is om in een maand 2x zo'n grote groep bij elkaar te krijgen.
Het lijkt me wel weer heel leuk om straks weer echt sinterklaas te kunnen vieren als ik zelf moeder ben.
Het lijkt me wel weer heel leuk om straks weer echt sinterklaas te kunnen vieren als ik zelf moeder ben.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hier 2x Sinterklaas, een keer met familie en een keer met schoonfamilie.
Kerst vieren wij nooit met cadeaus, wel met lekker eten!
Kerst vieren wij nooit met cadeaus, wel met lekker eten!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Sinterklaas doen wij bij mijn ouders vanwege de kleinkinderen.
Kerst is vaak gezellig samen zijn, waarbij ik voor de hele familie kook. Krijg wel hulp van mijn vader, maar de leiding heb ik en niemand anders mag zich ermee bemoeien haha.
Kerst is vaak gezellig samen zijn, waarbij ik voor de hele familie kook. Krijg wel hulp van mijn vader, maar de leiding heb ik en niemand anders mag zich ermee bemoeien haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
alleen kerst, met surprises. bij mijn vader. verder niets, houden daar niet zo van..
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Sinterklaas/kerst meeting
» Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
» Verlanglijstje sinterklaas/verjaardag/kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
» Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
» Verlanglijstje sinterklaas/verjaardag/kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: