Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slapen... wat heb je liever?

+39
Middleme
Livine
Ella
Shisha
Springflower
Jeanette
Jezzie
Fenna
Caroow
Juutjepetuutje
Marin
SarahKey
xxjojootjexx
mo-lola
Caramba
Exogenesis
JD
Bazinga
Roxi3
Clapperdie
Sam
Lejow
Elin
Lady Starstruck
Lonely Goatherd
Blondie
strawberry
Macelka
Carmen_
Rush
*Lookie*
aardbeitje
Kowalski
Winegum
Aziraphale
Susan
Snoes
Arwyn
Antibes
43 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:45

Ik slaap het liefs gewoon door en ook echt tot aan mijn wekker (dus niet voor de wekker wakker worden). Als ik dan ook nog eens meteen goed wakker en vol energie zou zijn als dat ding afgaat zou het helemaal geweldig zijn....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Sam wo 14 nov 2012 - 9:45

Moest vannacht nog aan Lejow denken. Werd om 01.45 uur wakker lol!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Lejow wo 14 nov 2012 - 9:47

Sam schreef:Moest vannacht nog aan Lejow denken. Werd om 01.45 uur wakker lol!

Whaha, wat gezellig :P :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Livine wo 14 nov 2012 - 9:48

Ik slaap het liefste door, maar ik word eigenlijk elke nacht wel even wakker. Is niet lang, maar wel vervelend. Ik ga regelmatig ijskoud op bed, maar word 's morgens dan badend in het zweet wakker. Dat is wel iets wat ik heel vervelend vind.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Middleme wo 14 nov 2012 - 9:49

Het liefst slaap ik gewoon lekker door, maar áls ik dan tussendoor wakker moet worden, dan liever eerder in de nacht zodat ik nog fijn een hele tijd kan slapen. Aan ongeveer een kwartier voor mn wekker wakker te worden heb ik echt een gruwelijke hekel.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Esperanza wo 14 nov 2012 - 9:58

's Nachts word ik heel vaak wakker en ik ben al een lange tijd geleden gestopt met dan op de wekker te kijken, want dan ben ik alleen maar bezig met hoe lang ik nog kan slapen. Ik zou dus al heel blij zijn als ik 1x per nacht wakker word.
Het liefst zou ik de hele nacht doorslapen, maar de laatste keer dat dat gebeurd is, kan ik me niet herinneren. Ik denk dat dat in m'n pubertijd was, toen kon ik ook heerlijk lang uitslapen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Sushi wo 14 nov 2012 - 10:10

Ik word bijna nooit 's nachts wakker maar vind het niet zo erg als dat gebeurt. Al moet het wel bij één keer blijven, bij meerdere keren word ik geïrriteerd. Een tijdje geleden ging ik heel vroeg slapen, ik voelde me grieperig en het leek me verstandig om op tijd naar bed te gaan (heeft uiteindelijk ook heel erg geholpen). Om kwart over 9 deed ik het licht uit. Toen ik wakker werd dacht ik echt dat het ochtend was, toen ik op de wekker keek was het kwart voor 11 Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 827601 Ik vond dat toen zo heerlijk. Ik hoefde de volgende dag pas om half 8 op te staan dus ik had nog een heleboel uurtjes slaap voor me.

Een oud-collega van me vertelde me eens dat zij heel soms 's nachts de wekker zet omdat ze dan zich kan realiseren dat ze nog een paar uurtjes slaap heeft. Dat vind ik wel een beetje erg Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 16:08

Ik slaap altijd de hele nacht door. Als ik wakker wordt snachts dan heb ik of stress, ben ik ziek of ben ik geworden door geluiden. Ik word dan ook echt gebroken wakker en het lijkt net of ik niet geslapen heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 16:09

Sushi schreef:Ik word bijna nooit 's nachts wakker maar vind het niet zo erg als dat gebeurt. Al moet het wel bij één keer blijven, bij meerdere keren word ik geïrriteerd. Een tijdje geleden ging ik heel vroeg slapen, ik voelde me grieperig en het leek me verstandig om op tijd naar bed te gaan (heeft uiteindelijk ook heel erg geholpen). Om kwart over 9 deed ik het licht uit. Toen ik wakker werd dacht ik echt dat het ochtend was, toen ik op de wekker keek was het kwart voor 11 Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 827601 Ik vond dat toen zo heerlijk. Ik hoefde de volgende dag pas om half 8 op te staan dus ik had nog een heleboel uurtjes slaap voor me.

Een oud-collega van me vertelde me eens dat zij heel soms 's nachts de wekker zet omdat ze dan zich kan realiseren dat ze nog een paar uurtjes slaap heeft. Dat vind ik wel een beetje erg Wink

Haha dat deed ik vroeger ook altijd toen ik vroeg op moest staan voor school. Dan zette ik me wekker om 3 uur snachts en dan kon ik nog 2 uurtjes slapen:lol:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  _Lacey_ wo 14 nov 2012 - 18:07

Ik slaap het liefst de hele nacht door. De laatste keer dat dat gebeurd is kan ik me niet meer herinneren :nopompom:

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Katrien wo 14 nov 2012 - 20:43

Ik zou heel graag eens een hele nacht door willen slapen, de laatste keer dat dit gebeurd is kan ik me niet eens meer herinneren. Ik word iedere nacht minstens 1 keer wakker, meestal vaker. De ene keer val ik zo weer in slaap, de andere keer lig ik uren wakker.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen... wat heb je liever? - Pagina 3 Empty Re: Slapen... wat heb je liever?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum