Glazen huis 2012
+43
Lejow
lyke
ijsjemeisje
Exogenesis
Shy
SuperGrover
Mees
Lady Starstruck
Appeltje
Eponine
Eris
Jade
Pollewop
Green_Pepper
Starla
Roza
PrimaBella
Niekske
Snirp
boekenwurm83
Burn
Bliss
Xanna
Minx
Carra
Arwyn
Printje
May
Toet
Sarah1985
blondje1313
Katrien
MamaDaan
Loes263
Krullebol
Sam
Truttebol
TukTuk
Kexter
Mermaid
Bubbelicious
Susan
Parisienne
47 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Glazen huis 2012
ik luister nooit 3fm alleen met met serious request. Ben blij dat coen er niet in zit vind hem niks.
Ben vooral benieuwt wie er volgend jaar inkomen dan komen ze hier in de buurt
Ben vooral benieuwt wie er volgend jaar inkomen dan komen ze hier in de buurt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:blondje1313 schreef:Ik vind Timur juist reuze irritant met zijn lachje (of is dat Ramon eigenlijk?).
Maar had ook graag Coen nog een keer in het glazen huis terug gezien, wist alleen niet eens meer dat hij er al 3 keer in gezeten heeft.
Gerard is leuk, en extra weekend is ook leuk, dus ben weer benieuwd!
Dat is Ramon! Bedoel je dat lachje 'ha ha ha ha' (haha) dat is Ramon.
Ik vind extra weekend ook geweldig!
Hahaha wat is dít nou weer voor omschrijving haha! Maar het lachje wat Blondje1313 bedoeld is inderdaad van Ramon volgens mij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga uiteraard een aantal keer kijken, ze zijn bij mij in de stad! Michiel had ik wel verwacht, gezien hij hier vandaan komt, dus had al een groot vermoeden dat hij erin zou zitten. Gerard vind ik ook erg leuk! Giel ben ik niet zo'n fan van, had daar liever Coen of Timur voor in de plaats gezien. Maar het gaat vast en zeker wel weer een mooie editie worden. Denk dat er dit jaar ook wel veel aangrijpende docu's van Eric gaan komen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Sinds het glazen huis in 'onze' stad is geweest ben ik helemaal fan hahaha. Ik vind Gerard een schatje!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht dat ze maximaal 3 jaar achter elkaar in het huis mochten, maar zie nu dat Gerard nu voor de 4e keer achter elkaar gaat.
Ik vind het altijd wel erg leuk om te volgen, zitten toch altijd erg mooie momenten in.
Ik vind het altijd wel erg leuk om te volgen, zitten toch altijd erg mooie momenten in.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik dacht dat ze maximaal 3 jaar achter elkaar in het huis mochten, maar zie nu dat Gerard nu voor de 4e keer achter elkaar gaat.
Ze hebben dit jaar de regels veranderd, dat staat ook in dit topic
Gast- Gast
Giel en Gerard zitten er wel heul vaak in. Dan kunnen ze wel zeggen dat ze steeds unieke combinaties bedenken, maar Giel en Gerard is eigenlijk vrij standaard aan het worden.
Ze willen Gerard en natuurlijk in houden omdat hij zoveel gekke dingetjes heeft en mee zingt. Zoals Living doll en Useless man. Dat is leuke tv.
Hoe dan ook, ik heb er weer zin in!!
Ze willen Gerard en natuurlijk in houden omdat hij zoveel gekke dingetjes heeft en mee zingt. Zoals Living doll en Useless man. Dat is leuke tv.
Hoe dan ook, ik heb er weer zin in!!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Nog even en het glazen huis is er weer. Zijn er mensen die gaan kijken, of mensen die er een actie voor doen?
En zouden we met zijn allen niet een soort actie kunnen doen?
En zouden we met zijn allen niet een soort actie kunnen doen?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Voor de mensen die nog iets goeds willen doen voor Serious Request; ze zoeken nog veel vrijwilligers om de boel in Enschede op de Markt in goede banen te leiden.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=154389
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=154389
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Goed idee Minx. Ik ben voor!
Misschien dat we zo ook het forum op de een of andere manier naamsbekendheid kunnen geven.
Misschien dat we zo ook het forum op de een of andere manier naamsbekendheid kunnen geven.
Gast- Gast
Ja inderdaad, dat zou helemaal mooi zijn. Wat mij erg gaaf lijkt en ook een uitdaging. Is natuurlijk niet voor iedereen te doen maar om met hun mee te doen met het niet eten en dus een week over te gaan op de sapjes.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jaaa ik als fervent 3FM-luisteraar heb er ook weer zin in! Ik ga dit jaar weer als vrijwilliger in t callcenter werken, heb ik al 2x eerder gedaan. Ik vind Gerard zo leuk! En Ekstra Weekend is gewoon hilarisch, kan daar smakelijk om lachen! I.p.v. Giel had Coen of Timur er wel in gemogen, maar ach, wordt sowieso leuk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Jaaa ik als fervent 3FM-luisteraar heb er ook weer zin in! Ik ga dit jaar weer als vrijwilliger in t callcenter werken, heb ik al 2x eerder gedaan. Ik vind Gerard zo leuk! En Ekstra Weekend is gewoon hilarisch, kan daar smakelijk om lachen! I.p.v. Giel had Coen of Timur er wel in gemogen, maar ach, wordt sowieso leuk.
Heb je al een bevestigingsmail gekregen met je data? Ik heb hem ook ingevuld, ben benieuwd! Heb meerdere data uitgekozen betekent dat trouwens dat ik alle data moet bellen?
Gast- Gast
Nee, dat komt nog. Ik heb me alleen voor de zondag opgegeven, samen met twee vriendinnen. Kan zijn dat je voor alle dagen wordt ingepland, maar als dat niet uitkomt, kun je er nog wel onderuit hoor.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Nee, dat komt nog. Ik heb me alleen voor de zondag opgegeven, samen met twee vriendinnen. Kan zijn dat je voor alle dagen wordt ingepland, maar als dat niet uitkomt, kun je er nog wel onderuit hoor.
Oh gelukkig! Wordt een beetje veel zo'n 5 keer voor het callcenter bellen
Gast- Gast
Morgen! Yeah!
Ik ga zondag samen met mijn zusje heen! Geen idee wat ik me er van voor moet stellen, maar wil het een x gezien hebben..
Ik ga zondag samen met mijn zusje heen! Geen idee wat ik me er van voor moet stellen, maar wil het een x gezien hebben..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga een bellypaint laten zetten hier in de stad voor Serious Request.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik ga een bellypaint laten zetten hier in de stad voor Serious Request.
Wat leuk!
Wij gaan misschien zondag naar het glazen huis
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Wij gaan er zaterdagnacht naartoe. Ben heel benieuwd hoe de sfeer is en hoe het is om er eens echt bij te zijn! Erg leuk dat ze eindelijk een keer bij ons in de buurt zitten! Wij ons staat vanaf vanavond de tv non-stop op SR.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind Giel wel verreweg de leukste van de drie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vind Giel wel verreweg de leukste van de drie.
Neee joh, Gerard!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ga er zaterdag met een vriendin naartoe!
Een flink eindje reizen (ong. 2,5u met de trein, enkele reis), maar we maken er gewoon een gezellig dagje uit van!
Een flink eindje reizen (ong. 2,5u met de trein, enkele reis), maar we maken er gewoon een gezellig dagje uit van!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik wil erg graag naartoe, maar het is zo'n klere-eind weg... mijn vriend en ik hebben twee jaar geleden onze eerste date(s) gehad bij het glazen huis, dus ik heb er goede herinneringen aan
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Bliss schreef:Susan schreef:Ik vind Giel wel verreweg de leukste van de drie.
Neee joh, Gerard!
Ja!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het glazen huis
» Glazen Huis 2013 (3FM)
» Duikbril met glazen op sterkte
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Glazen Huis 2013 (3FM)
» Duikbril met glazen op sterkte
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: