Glazen huis 2012
+43
Lejow
lyke
ijsjemeisje
Exogenesis
Shy
SuperGrover
Mees
Lady Starstruck
Appeltje
Eponine
Eris
Jade
Pollewop
Green_Pepper
Starla
Roza
PrimaBella
Niekske
Snirp
boekenwurm83
Burn
Bliss
Xanna
Minx
Carra
Arwyn
Printje
May
Toet
Sarah1985
blondje1313
Katrien
MamaDaan
Loes263
Krullebol
Sam
Truttebol
TukTuk
Kexter
Mermaid
Bubbelicious
Susan
Parisienne
47 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Glazen huis 2012
wat leuk Printje!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Leuk Printje!
Ik heb net even de headlines gekeken, volgens mij is het wel heel gezellig om daar 's avonds heen te gaan!
Het is voor ons 1,5 uur rijden, zou net kunnen...
Nog even 20minuutjes kijken voor ik naar het werk moet.
Ik heb net even de headlines gekeken, volgens mij is het wel heel gezellig om daar 's avonds heen te gaan!
Het is voor ons 1,5 uur rijden, zou net kunnen...
Nog even 20minuutjes kijken voor ik naar het werk moet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er nog nooit zo weinig van gezien als dit jaar. Dat is dan weer het jammere van werken .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik heb net een liedje aangevraagd
Ik wilde al de hele tijd wat storten maar door het stuk van de documentaire van Eric Corton heb ik gelijk gestort. Man man, wat erg en wat een ellende voor die vrouwen en baby's
Een vrouw die aankwam bij de kliniek, bloedend. Niemand kon haar uitkleden dat moest ze zelf doen want er was niet genoeg personeel. Toen ze zich uitkleed zag de verpleging dat er al een stukje van het kindje 'buiten' hing. Zag er niet goed uit. Kindje overleden terwijl het nog niet eens helemaal geboren was. Die vrouw werd met iemand anders naar een andere kamer gestuurd om van een dood kindje te bevallen en de verloskundige gingen weer verder met vrouwen die nog wel een levend kindje ter wereld konden brengen. Ik moest echt bijna huilen. Wat ontzettend zielig voor die vrouwen en dat er in die landen gewoon geen geld is voor dit probleem.
Ik wilde al de hele tijd wat storten maar door het stuk van de documentaire van Eric Corton heb ik gelijk gestort. Man man, wat erg en wat een ellende voor die vrouwen en baby's
Een vrouw die aankwam bij de kliniek, bloedend. Niemand kon haar uitkleden dat moest ze zelf doen want er was niet genoeg personeel. Toen ze zich uitkleed zag de verpleging dat er al een stukje van het kindje 'buiten' hing. Zag er niet goed uit. Kindje overleden terwijl het nog niet eens helemaal geboren was. Die vrouw werd met iemand anders naar een andere kamer gestuurd om van een dood kindje te bevallen en de verloskundige gingen weer verder met vrouwen die nog wel een levend kindje ter wereld konden brengen. Ik moest echt bijna huilen. Wat ontzettend zielig voor die vrouwen en dat er in die landen gewoon geen geld is voor dit probleem.
Gast- Gast
Ik heb het ook gehoord Punk'd, was er ook even ondersteboven van .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben er vannacht geweest. Toch wel bijzonder, die sfeer. Een heel goed doel ook, daar moet echt geld heen!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb gister geld gedoneerd! Vind het ook echt een goede bestemming.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Burn en ik gaan er zondag heen. Lijkt me zo'n lekker sfeertje daar!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Moest hier wel een beetje om gniffelen!
https://www.youtube.com/watch?v=FwObdXPilzk
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
ijsjemeisje schreef:Moest hier wel een beetje om gniffelen!
Haha hier moest ik ook wel even om lachen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
PrimaBella schreef:ijsjemeisje schreef:Moest hier wel een beetje om gniffelen!
Haha hier moest ik ook wel even om lachen
+1 hahaha
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Aaaahh..Guus met heel veel geld. "Hoeveel heb je dan?"
"2 Euro!"
Geweldig!!
"2 Euro!"
Geweldig!!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Het filmpje van Roel vind ik echt tof!
https://www.youtube.com/watch?v=UX0_bYHMDNg&feature=youtube_gdata_player
https://www.youtube.com/watch?v=UX0_bYHMDNg&feature=youtube_gdata_player
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bliss schreef:Shit, ik had vorige week mn Pluspakket van KPN opgezegd en nu kan ik geen 101TV meer ontvangen. Dus ik heb net weer gebeld dat ik het er toch weer op wil hebben en dat ik het later deze maand weer opzeg Hopelijk staat het er snel weer op, ik wil ook kijken!!
Serious request is deze maand de zender van de maand bij KPN (zender 20), en dus had je het plus pakket niet nodig gehad
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Bliss schreef:Shit, ik had vorige week mn Pluspakket van KPN opgezegd en nu kan ik geen 101TV meer ontvangen. Dus ik heb net weer gebeld dat ik het er toch weer op wil hebben en dat ik het later deze maand weer opzeg Hopelijk staat het er snel weer op, ik wil ook kijken!!
Serious request is deze maand de zender van de maand bij KPN (zender 20), en dus had je het plus pakket niet nodig gehad
Ah verdomd! Nu zie ik het Nou ja, met het Pluspakket heb ik ook nog ff GTST terug kunnen kijken enzo. Ga t eind van de maand opzeggen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:AngelNyn schreef:Bliss schreef:Shit, ik had vorige week mn Pluspakket van KPN opgezegd en nu kan ik geen 101TV meer ontvangen. Dus ik heb net weer gebeld dat ik het er toch weer op wil hebben en dat ik het later deze maand weer opzeg Hopelijk staat het er snel weer op, ik wil ook kijken!!
Ah verdomd! Nu zie ik het Nou ja, met het Pluspakket heb ik ook nog ff GTST terug kunnen kijken enzo. Ga t eind van de maand opzeggen.
Ah dat is het niet voor niets geweest:P
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Haha idd. Eigenlijk wilde ik het pakket helemaal niet opzeggen ook, maar vanaf januari gaan ze RTL Gemist eruit gooien en kun je die programma's alleen nog tegen betaling zien. Aangezien ik het pakket voornamelijk daarvoor heb, doe ik het maar weg, want betalen is tegen mn principes
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik wilde een uur geleden al gaan slapen, maar ik kan de tv maar niet uitzetten. Vind trouwens dat het ook echt hard gaat de tijd! Morgenavond alweer de laatste avond en nacht.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zit weer te kijken! Ben er zaterdag geweest met een vriendin, we hebben geld gedoneerd en haar zus maakt eigen knuffels in haar atelier. Had ze een Gerard Ekdom pop gemaakt, dus die hebben we ook door de brievenbus gepropt Gerard vond 'm leuk. En gister heb ik in het callcenter gebeld van 20:00 tot 00:00 was superleuk! Wat een mooie en grappige verhalen krijg je te horen aan de telefoon. Echt een leuke ervaring, volgend jaar wil ik zeker weer!
Gast- Gast
Ik heb het even opgezet, maar toch weer weggezapt. Vind het te heftig om er naar te kijken..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik vind het nu erg vervelend, ze laten het glazen huis niet eens meer zien . Denk dat ze de 10 miljoen wel halen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Jammer dat je het laatste uur het huis niet meer ziet..
Nog maar 2 minuutjes!
Nog maar 2 minuutjes!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik dacht dat het aan mij lag dat het laatste uur geen glazen huis meer werd uitgezonden, alleen de highlights enzo. Vond het ook erg jammer! Ben benieuwd wat ze hebben opgehaald.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik vind het zo mooi dit, hoe ze het plein over lopen, die beelden, de muziek erbij, de vrouwen die op hun staan te wachten, het enthousiaste publiek.. geweldig!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
WTF!!! 12 miljoen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het glazen huis
» Glazen Huis 2013 (3FM)
» Duikbril met glazen op sterkte
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Glazen Huis 2013 (3FM)
» Duikbril met glazen op sterkte
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: