Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen woonsquare

+2
Floor
Lotus_
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen woonsquare Empty Ervaringen woonsquare

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:58

Wij willen hier gaan kijken voor een nieuwe bank en ze hebben nu een actie met gratis Ipad. Maar wat zijn jullie ervaringen? Op radar lees ik wel diverse negatieve dingen maar ik heb zoiets van je leest altijd de negatieve dingen en zelden de positieve.
Dus was zijn jullie ervaringen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen woonsquare Empty Re: Ervaringen woonsquare

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 23:00

Ik zou liever voor een mooie bank gaan en die ipad zo kopen dat speciaal bij een winkel inkopen vanwege de ipad.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 23:03

ownee het is niet zo dat we daar perse een bank moeten/gaan kopen hoor we gaan er gewoon kijken en zien we iets moois dan is het mooi meegenomen. M`n man vond die ipad actie wel interessant maar als de service en kwaliteit daar slecht is dan gaan we daar uiteraard niks kopen.

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ ma 12 nov 2012 - 23:43

Van wat ik begrepen heb van een vertegenwoordiger in de meubelbranche is dat als je daar 1/3 van de prijs af krijgt je nog net zo veel betaald als bij een andere zaak. Dat het er eigenlijk op neer komt dat je die ipad dat zelf betaald. Daarnaast gaf diegene ook aan dat ze slecht zijn met service en garantie.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 23:53

hmm oke, ja de prijzen die ik vond vond ik nog wel meevallen. Maar ik vind de service en garantie wel erg belangrijk en als dat daar niet goed is.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 13 nov 2012 - 1:23

Ben er jaren terug een aantal keer geweest (voor mezelf maar ook later voor mijn broertje), we hebben er nooit wat gekocht we werden altijd erg slecht geholpen/te woord gestaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lindsya di 13 nov 2012 - 7:18

Wij hebben twee jaar geleden onze meubels bij hun gekocht en geen problemen gehad. De meubels zijn bezorgd en netjes in elkaar gezet. We hadden alleen een probleem met een lade van het dressoir gehad vorig jaar en die hebben ze netjes gemaakt, zonder problemen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Macelka di 13 nov 2012 - 8:44

Wij hebben een jaar geleden meubels gekocht bij een andere meubelzaak, waarbij de zelfde actie was. Het duurde wel een aantal weken voordat we de iPad hadden. Zelf een aantal keer er achter aan gebeld waar de iPad bleef.
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Bericht  Alex di 13 nov 2012 - 8:47

Lotus_ schreef:Van wat ik begrepen heb van een vertegenwoordiger in de meubelbranche is dat als je daar 1/3 van de prijs af krijgt je nog net zo veel betaald als bij een andere zaak. Dat het er eigenlijk op neer komt dat je die ipad dat zelf betaald.

Die ipad betaal je sowieso, net als de flatscreen tv die je 'krijgt' bij je nieuwe keuken etc. Lokkertjes. Ik zou kijken naar kwaliteit en service in plaats van zogenaamde gratis extraatjes.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  JD di 13 nov 2012 - 10:25

Woonsquare is toch die winkel in (oa) Alkmaar? Die elke keer die acties heeft met gratis fiets bij je aankoop, en die van die complete meubelsets verkoopt?

Mijn broer heeft er zijn meubels vandaan, en die is erg tevreden. Er was iets met een stoel van zijn tafel, en de service was prima.

(als het dus wie winkel is die jullie bedoel dan he)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud