Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woonsquare gratis tanken tot wel 500euro

5 plaatsers

Ga naar beneden

woonsquare gratis tanken tot wel 500euro Empty woonsquare gratis tanken tot wel 500euro

Bericht  Lonne di 5 feb 2013 - 22:06

Heeft iemand deze actie ook in het krantje gezien?
Bij aankoop van een bank!
Kan alleen nergens "de kleine lettertjes" vinden ook niet op de site.
Misschien weet iemand hier meer van...
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

woonsquare gratis tanken tot wel 500euro Empty Re: woonsquare gratis tanken tot wel 500euro

Bericht  Reeza di 5 feb 2013 - 23:25

Google maar eens op Woonsquare of Poppeliers. Geen beste ervaringen..
Ik zou maar voor een kwaliteitsbank gaan!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

woonsquare gratis tanken tot wel 500euro Empty Re: woonsquare gratis tanken tot wel 500euro

Bericht  Pommes wo 6 feb 2013 - 0:28

oh hier heb ik toen ook eens een topic over geopend omdat je er toen een gratis ipad bij kreeg. Kreeg toen ook geen goede ervaringen te horen en er werdt gezegd dat het bedrag van het cadeau (nu dus die tankpas) al verrekend is in de meubels.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 2:26

Je hebt zoiets ook met Seats and Sofa's, krijg je 11 huishoudelijke apparaten bij aanschaf van een bank. Klinkt heel aantrekkelijk, stonden ook leuke banken in de folder, maar heb ook al veel mensen horen klagen over de kwaliteit van de banken.

Heb zo'n idee dat dat hierbij hetzelfde is.

Gast
Gast

Bericht  Pommes wo 6 feb 2013 - 2:34

S&S is inderdaad niks, hoeveel klachten ik daar wel niet over gehoord heb. Wij hebben onze bank van de prontowonen. Mooie nette bank en betaalbaar.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Rush wo 6 feb 2013 - 2:44

Mijn ouders hebben al jaren een hele goede bank van Seats & Sofas. Je moet het maar net treffen. Ik denk dat dat bij al die stunters zo is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Fortissimo wo 6 feb 2013 - 2:45

Wij hebben een bank gekocht via MP die ook van S&S blijkt te zijn, maar die is nog in hele goede staat (is 3 jaar oud). Dus ligt er maar net aan wat je koopt denk ik. Maar toch zou ik, door de verhalen, niet zo snel een bank kopen bij S&S.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: