Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contact met andere forummers, heb jij dat?

+62
Angela_1986
Ella
redd
Alex
Carra
Mamsie
M-G
luenca
Flippin' Bitch
Bisq
Jeanette
Suus
Japie
Mouse10
SuperGrover
xxjojootjexx
Snoes
Mermaid
Ooh La La!
Kowalski
slaatje
Paper Crown
bolus26
Snack a Jack
Highway
Blond
June
Zwerver
JD
Antibes
Marin
Parisienne
CCC
Toet
Bazinga
mzcharlotte
Printje
Zonnetje
Discordia
Lonely Goatherd
Rush
Caroow
GreenGrass
Poubelle
Burn
Arwyn
Ibbeltje
Stuiterbal
Caramba
Slakje
Parel
Lady Starstruck
Lady1984
Twellie
Blair
Minx
Susan
Lejow
Carmen_
Roza
Guus
Elliot
66 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 Empty Re: Contact met andere forummers, heb jij dat?

Bericht  Blond ma 12 nov 2012 - 15:19

Kowalski schreef:Nope! Nog nooit iemand gezien zelfs Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 1270000679 Tenminste, niet dat ik weet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 394967

Aanstaande zondag is je vuurdoop smile!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 Empty Re: Contact met andere forummers, heb jij dat?

Bericht  Highway ma 12 nov 2012 - 18:30

Nee, met niemand
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Snack a Jack ma 12 nov 2012 - 18:48

Ik heb met niemand contact.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  bolus26 ma 12 nov 2012 - 19:12

Ik ook niet..
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Paper Crown ma 12 nov 2012 - 19:37

Ik heb een hoop op FB. Met Carrie heb ik echt contact, de rest van de meiden reageren wel op mijn FB en ik ook op die van hen. O, en Reva en Doedel kwamen paar weken terug een lamp halen bij ons thuis.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  slaatje ma 12 nov 2012 - 19:56

Ik heb een paar meiden op fb en soms ook wel contact. Een daarvan heb ik gemeet, de rest helaas niet.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes ma 12 nov 2012 - 20:08

Ik heb met veel meiden contact IRL en met veel meiden ook via FB/WA. Naast de meiden die ik hier heb leren kennen bij de Eindhoven-meetings, heb ik ook nog dagelijks/wekelijks contact met forummers van het oude yes-forum.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 20:37

Nee met niemand van het forum (voor zover ik weet!)

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 12 nov 2012 - 20:38

Chance schreef:
Kowalski schreef:Nope! Nog nooit iemand gezien zelfs Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 1270000679 Tenminste, niet dat ik weet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 394967

Aanstaande zondag is je vuurdoop Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 561177!

Ja! Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 281626781Doodeng Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 20:59

Discordia schreef:Eigenlijk alleen met Derpy en Eucalypta heb ik goed contact.
Dat vind jij goed? Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 21:01

Ik spreek Derpy en Discordia best veel. Helaas wonen ze alletwee héél ver weg, en zie ik ze minder dan ik zou willen.

Verder zou ik het best leuk vinden hoor, wat meer vriendinnen in de buurt, maar volgens mij wonen er maar weinig mensen in mijn buurt (die me ook nog eens durven meeten)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 21:23

Wie was Derpy eerst eigenlijk?

Goochem en Punk'd zijn vriendinnen I love you.
Feline zie en spreek ik ook regelmatig, al spreken we elkaar soms iets minder, het is altijd leuk als we elkaar spreken.

Verder heb ik wat meiden op facebook!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 21:26

Ik heb wel wat mensen gemeet en heb er een paar op Facebook, WhatsApp en Wordfeud, maar heb eigenlijk met niemand echt intensief contact.

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 12 nov 2012 - 21:52

Ik heb met 1 iemand goed contact, maar verder eigenlijk niet.
Ook niemand op FB ofzo. Jammer eigenlijk Wink

Misschien toch es naar een meeting gaan.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Mermaid ma 12 nov 2012 - 22:05

Ik heb een paar op fb, maar ook niet echt contact mee.
Eigenlijk alleen met pompoen contact buiten het forum om.

Ik heb nooit heel erg de bedoeling gehad om vriendinnen te vinden via het forum, nadat ik was verhuisd vond ik het forum dan wel weer een handige manier om wat mensen hier te leren kennen, is er alleen niet heel erg van gekomen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Snoes ma 12 nov 2012 - 22:20

Ik heb ook niet met iedereen evenveel contact of met iedereen intensief contact. Er zijn 2 forummers waarmee ik het meeste contact heb en die ik ook vaak gelijk whatsapp/spreek als ik even mijn verhaal kwijt wil. Dat zijn ook de 2 forummers waarmee ik naast de groepmeetings, ook geregeld alleen afspreek.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  xxjojootjexx ma 12 nov 2012 - 22:23

Eucalypta schreef:Ik spreek Derpy en Discordia best veel. Helaas wonen ze alletwee héél ver weg, en zie ik ze minder dan ik zou willen.

Verder zou ik het best leuk vinden hoor, wat meer vriendinnen in de buurt, maar volgens mij wonen er maar weinig mensen in mijn buurt (die me ook nog eens durven meeten)
Ik ben pas nog vlak bij je in de buurt geweest Razz Tenminste als je niet van woonplaats veranderd bent.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  SuperGrover ma 12 nov 2012 - 22:24

Ik heb met een aantal forummers gemeet, en ik heb er een aantal op facebook (al overlapt een vrij groot deel daarvan met de forummers die ik heb gemeet, haha).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mouse10 ma 12 nov 2012 - 22:25

Nee nog niet, ik heb nog niet zoveel gereageerd op het forum, maar wie weet komt het er nog van.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Japie ma 12 nov 2012 - 22:28

Ik heb ook met een aantal meiden contact. Irl, facebook of whats app.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Suus ma 12 nov 2012 - 22:30

Ik heb een aantal forummers op facebook en een aantal gemeet. Ik vind de meetings erg gezellig, maar ik zie die meiden helaas te sporadisch om ze al vriendinnen te kunnen noemen. Ligt vooral aan mij, ik moet mensen echt wat beter leren kennen om mezelf te kunnen zijn bij ze Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 4 561177 Hopelijk binnenkort weer een meeting!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:33

Ik heb wat meiden op FB maar ben daar heel selectief in. Verder zijn Rood en Urban Naked natuurlijk dikke vriendinnen van mij, in de figuurlijke zin van het woord smile Met Caro heb ik mailcontact en PC zie ik ook als vriendin, ook al zie ik haar niet zo vaak.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:39

Ik heb een aantal meiden op Facebook, whatsapp en ik zie daar een aantal meiden regelmatig van. Soms spreek ik af in groepsverband en soms alleen met iemand. Van het oude forum heb ik een vriendin over gehouden. Toen ik hier kwam, kwam ik volgens mij niet om vriendinnen te zoeken. Ik moet zeggen dat ik blij ben met deze contacten.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 12 nov 2012 - 22:43

Nee, ik heb buiten dit forum met niemand contact van dit forum.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Bisq ma 12 nov 2012 - 23:40

Ik heb ook met niemand contact buiten het forum om.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: