Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dag Sinterklaasje (en andere forummers)

+5
Steep
Cimic
Lejow
Poubelle
Elliot
9 plaatsers

Ga naar beneden

Dag Sinterklaasje (en andere forummers) Empty Dag Sinterklaasje (en andere forummers)

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 9:30

Sinterklaas is denk ik weer naar Spanje vertrokken, zijn account is weg! Wie moet ons nou helpen met rijmen in december?

Anyway, het valt me op dat er weer een flinke leegloop heeft plaatsgevonden hier. :nopompom:

Zijn jullie terug onder een andere naam of is iedereen echt vertrokken?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag Sinterklaasje (en andere forummers) Empty Re: Dag Sinterklaasje (en andere forummers)

Bericht  Poubelle vr 11 jan 2013 - 9:31

Wie zijn er allemaal weg dan? Ik heb nog niemand echt gemist eigenlijk.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Dag Sinterklaasje (en andere forummers) Empty Re: Dag Sinterklaasje (en andere forummers)

Bericht  Lejow vr 11 jan 2013 - 9:31

Ik zie ineens tig posts staan in topics met 'gast' inderdaad.
Zie hier en daar weer wat nieuwe namen.

En ik ben echt flink forum verslaafd hoor, maar ik hou het echt niet bij...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 9:32

Niet persé vandaag hoor, maar de laatste paar weken zijn er weer flink wat accounts verwijderd. Overal waar ik kijk zie ik wel een post met 'gast'.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Cimic vr 11 jan 2013 - 9:33

Wie was Sinterklaas dan?
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 9:33

Smikkell
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Steep vr 11 jan 2013 - 9:37

Punk'd heeft haar account laten verwijderen, maar ze wilde een nieuw account aanmaken vanwege haar nieuwe baan (zie modtopic). Bedoel je haar Elliot? Of is het nu niet de bedoeling dat ik dat hier neerzet?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 9:38

Nee dat had ik gelezen Steep. Ik bedoel gewoon de voortdurende leegloop. Bijna iedere week zie ik wel 3 of 4 verzoeken in met moderatortopic langskomen. Het houdt maar niet op.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 9:40

Dat zal nog wel meer gebeuren. Denk ik zo.

Gast
Gast

Bericht  Steep vr 11 jan 2013 - 9:41

Ah ok, maar dat was mij inderdaad ook al opgevallen! Ik weet ook niet zo waar het aan ligt helaas, vind het wel jammer.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Poubelle vr 11 jan 2013 - 9:42

Volgens mij komt het merendeel van die mensen weer terug onder een andere naam, dus met die leegloop zal het wel meevallen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 9:55

Poubelle schreef:Volgens mij komt het merendeel van die mensen weer terug onder een andere naam, dus met die leegloop zal het wel meevallen.

+1 (Ik kan er niet meer van maken Elliot Wink )

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 11 jan 2013 - 10:03

En daarom is het nou juist zo jammer dat ik het nooit door heb als mensen onder een andere naam terugkomen Dag Sinterklaasje (en andere forummers) 1270000679

Punkie, laat please even weten wie je bent!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Carra vr 11 jan 2013 - 10:05

Die is nog wel te herkennen gelukkig. Dag Sinterklaasje (en andere forummers) 3079029344

Ik vraag me af wie Pommes is. Zoveel posts in een paar dagen, maar ik weet het niet.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Kowalski vr 11 jan 2013 - 10:07

Jaa Carra ik was een beetje te voorbarig! Ik heb Punkie al gespot Dag Sinterklaasje (en andere forummers) 281626781

Pommes vraag ik me inderdaad ook af! En waarom is Smik weer weg dan? Dag Sinterklaasje (en andere forummers) 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 10:09

Smikkel komt vast nog wel terug. Al vind ik het van haar écht niet erg dat ze weg is, maargoed, anderen misschien weer wel.

Gast
Gast

Bericht  Punk'd vr 11 jan 2013 - 10:18

Whohoe ik heb dezelfde avatar gehouden. Dan valt het niet zo op haha Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 10:35

Heee Indigo, hebbie een baan?!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 10:49

Lennox schreef:Smikkel komt vast nog wel terug. Al vind ik het van haar écht niet erg dat ze weg is, maargoed, anderen misschien weer wel.

Dat denk ik nou ook elke zoveel maanden bij jou als je weer een nieuwe naam neemt. Iets met onkruid.

Gast
Gast

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 11:10

Reva schreef:
Lennox schreef:Smikkel komt vast nog wel terug. Al vind ik het van haar écht niet erg dat ze weg is, maargoed, anderen misschien weer wel.

Dat denk ik nou ook elke zoveel maanden bij jou als je weer een nieuwe naam neemt. Iets met onkruid.

Ik denk dat iedereen inmiddels wel van jullie haat jegens elkander op de hoogte is dames. Yes
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: