Dromen over forummers.
+10
Jeanette
Poubelle
Gympie
Erin
_Nina
Marin
Makamba
_Lacey_
Ibbeltje
Alex
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dromen over forummers.
Ik heb de laatste tijd nogal vaak dromen over forummers.
Zo droomde ik een tijdje terug dat ik bij Rejoy logeerde omdat ik ongepland zwanger was en ik nergens terecht kon en afgelopen weekend heb ik met Charlie gemeet, maar dat was volgens mij bezeten van haar evil schoonloeder want ze zei dat ze mij helemaal niet zo leuk vond als ze dacht dat ze me vond en dat ik te dik naar haar smaak was Ze was overigens wel zwanger, met een hele mooie buik!
Wie droomt er ook wel eens over een forummer?
Zo droomde ik een tijdje terug dat ik bij Rejoy logeerde omdat ik ongepland zwanger was en ik nergens terecht kon en afgelopen weekend heb ik met Charlie gemeet, maar dat was volgens mij bezeten van haar evil schoonloeder want ze zei dat ze mij helemaal niet zo leuk vond als ze dacht dat ze me vond en dat ik te dik naar haar smaak was Ze was overigens wel zwanger, met een hele mooie buik!
Wie droomt er ook wel eens over een forummer?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Re: Dromen over forummers.
haha nee nooit.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb ooit eens van een mega-meeting gedroomd. Met zijn allen op een hele grote boot.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gedroomd over die mooie blauwe gebloemde jurk van Marin, het kwartje viel pas ltoen ik weer wakker was en in het wat-heb-je-vandaag-aan topic keek en dacht "óh ja, over deze jurk heb ik gedroomd"
Gast- Gast
Ik heb een hele tijd terug over een aantal forummers gedroomd! Weet alleen zo snel even niet meer wie. (Sorry )
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Shoesdontlie schreef:Ik heb gedroomd over die mooie blauwe gebloemde jurk van Marin, het kwartje viel pas ltoen ik weer wakker was en in het wat-heb-je-vandaag-aan topic keek en dacht "óh ja, over deze jurk heb ik gedroomd"
Leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Shoesdontlie schreef:Ik heb gedroomd over die mooie blauwe gebloemde jurk van Marin, het kwartje viel pas ltoen ik weer wakker was en in het wat-heb-je-vandaag-aan topic keek en dacht "óh ja, over deze jurk heb ik gedroomd"
Leuk!
Jaaaa, hij stond mij óók super. En de discussie over het riempje werd op straat gevoerd en ik riep hard dat het riempje goed zat. Stom, waar kun je je onbewust mee bezig houden .
Gast- Gast
haha, alex, nou, je bent van harte welkom hoor
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit over forummers gedroomd heb.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit over forummers gedroomd heb.
Gast- Gast
Ik heb vannacht toevallig over Waldorf en Mermaid Forest gedroomd.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Oh zo vaak whahahahha! Ik ben meestal met Smikkell in een of andere kringloopwinkel en gaan daarna naar haar huis om te chillen. Ze blijkt ook steeds in die droom een goede vriendin te zijn van mijn vriend. En over Reva. Ik maak hele rare dingen mee met haar. Het heeft meestal iets met dieren te maken.
En een keer over Stoffie. Ik droomde dat ik een tweeling kreeg en ging haar steeds om advies vragen.
En een keer over Stoffie. Ik droomde dat ik een tweeling kreeg en ging haar steeds om advies vragen.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb wel eens over jou gedroomd, Alex! Weet ik nog steeds. Ik kwam bij je op bezoek want ik was in de buurt. Ik weet niet eens waar je woont, maar goed. Je dochter was er ook bij. Ik herinner me iets over een rijtjeshuis met een dakraam en een betegelde tuin. Maar dat is echt al maanden geleden.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Hahaha ja ik droom ook regelmatig over forummers!
Vannacht over Chance en Feline gedroomd, we gingen winkel naar een megawinkel en daar kon je ook karaoke-zingen!
We hadden glitterjurken gekocht en zongen een nummer van Aretha Franklin ofzo.
Vannacht over Chance en Feline gedroomd, we gingen winkel naar een megawinkel en daar kon je ook karaoke-zingen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb trouwens ook wel vaker op de forummers gedroomd, maar het meeste kan ik me niet meer herinneren.
De laatste keer was een tijdje terug. Toen droomde ik dat ik Wally de Backer, de zanger van Gotye, tegenkwam op een feestje en dat ik in m'n droom alleen maar dacht: Dat moet ik aan Mermaid Forest vertellen, dat moet ik aan Mermaid Forest vertellen!
De laatste keer was een tijdje terug. Toen droomde ik dat ik Wally de Backer, de zanger van Gotye, tegenkwam op een feestje en dat ik in m'n droom alleen maar dacht: Dat moet ik aan Mermaid Forest vertellen, dat moet ik aan Mermaid Forest vertellen!
Marin- Lady Post-a-lot
Aaaaah, as if het is mijn grote droom om hem eens te ontmoeten.Marin schreef:Ik heb trouwens ook wel vaker op de forummers gedroomd, maar het meeste kan ik me niet meer herinneren.
Gast- Gast
Volgende keer stuur ik 'm wel naar je door!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik onthoud mijn dromen nooit
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik droomde vannacht dat ik bij It's me thuis was!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Was het gezellig?Alex schreef:Ik droomde vannacht dat ik bij It's me thuis was!
Gast- Gast
Pixie schreef:Hahaha ja ik droom ook regelmatig over forummers!
Haha wat grappig!
Ik vind karaoke leuk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook al vaker over forummers gedroomd. Dan onthoud ik ze even en denk ik "oh dat moet ik vertellen" om het vervolgens dus te vergeten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pixie schreef:Hahaha ja ik droom ook regelmatig over forummers!
Hahahah.. RESPECT Nou durf ik niet meer mee, word ik in een glitterjurk gehezen!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Pixie schreef:Hahaha ja ik droom ook regelmatig over forummers!
Hahahah.. RESPECT Nou durf ik niet meer mee, word ik in een glitterjurk gehezen!
Hahah nou vooruit, slaan we die afdeling over
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Echt heel stom, nog nooit over het forum gedroomd..maar vannacht dus wel! Komt vast door dit topic. Terwijl ik nog nooit iemand hier heb ontmoet, droomde ik dat ik Marin en Tris uit moesten leggen hoe ze naar Valkenburg moesten rijden, want daar gingen ze samen heen. Echt, slaat nérgens op!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Dromen over forummers
» Vragen aan forummers
» Met wie van de forummers...
» Look a like forummers
» Wat ik me af vroeg (mbt forummers)
» Vragen aan forummers
» Met wie van de forummers...