Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contact met andere forummers, heb jij dat?

+62
Angela_1986
Ella
redd
Alex
Carra
Mamsie
M-G
luenca
Flippin' Bitch
Bisq
Jeanette
Suus
Japie
Mouse10
SuperGrover
xxjojootjexx
Snoes
Mermaid
Ooh La La!
Kowalski
slaatje
Paper Crown
bolus26
Snack a Jack
Highway
Blond
June
Zwerver
JD
Antibes
Marin
Parisienne
CCC
Toet
Bazinga
mzcharlotte
Printje
Zonnetje
Discordia
Lonely Goatherd
Rush
Caroow
GreenGrass
Poubelle
Burn
Arwyn
Ibbeltje
Stuiterbal
Caramba
Slakje
Parel
Lady Starstruck
Lady1984
Twellie
Blair
Minx
Susan
Lejow
Carmen_
Roza
Guus
Elliot
66 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 2 Empty Re: Contact met andere forummers, heb jij dat?

Bericht  GreenGrass ma 12 nov 2012 - 9:07

Een iemand kende ik al voordat ik op het forum zat, afgelopen jaar weer eens mee afgesproken. Alleen woont ze helaas te ver weg om vaker mee af te spreken; wel heb ik haar van de week nog op Facebook gesproken.

Verder spreek ik wat andere mensen zeer geregeld via Facebook/MSN.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 2 Empty Re: Contact met andere forummers, heb jij dat?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 9:07

Ja, ik heb contact met forumsters via facebook, Whatsapp en in real life. Ik beschouw sommige meiden wel als vriendinnen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Bazinga ma 12 nov 2012 - 9:14

Ja, via FB en WA, ik denk ook wel dat een aantal vriendinnen zijn en ik wil er ook een aantal heel erg graag (weer) ontmoeten! smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:15

Ik heb 1 echte vriendin leren kennen via het forum, haar zie ik zéér regelmatig! Verder heb ik een stel op facebook en praat ik met een stuk of 3/4 dames via what's app! En 1 daarna dagelijks, en die is hopelijk vriendin in wording :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 12 nov 2012 - 9:18

Op Facebook heb ik sowieso een paar leuke/lieve forumsters en ik zit er soms sterk over na te denken om nog enkele toe te voegen haha (klinkt dat sneu? Laughing ). Maar dat komt omdat ik ze dan zo leuk vind op het forum en graag een kijkje in hun 'echte' leven zou nemen.

Anyway, met Joan spreek ik dagelijks via MSN of Whatsapp en GreenGrass spreek ik ook bijna dagelijks op FB. Yes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:18

Ja, ik heb via dit forum een vriendinnenclub overgehouden waar ik zeer regelmatig mee afspreek! Een stuk of 15 meiden. We hebben het altijd erg gezellig met z'n allen, en ik ben zeer dankbaar voor dit forum, want zonder had ik ze nooit ontmoet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 2 3079029344I love you

Gast
Gast

Bericht  Poubelle ma 12 nov 2012 - 9:19

Ik heb een aantal meiden op FB en enkele spreek ik via WA en spreek ik mee af.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Ibbeltje ma 12 nov 2012 - 9:20

Zelda schreef:Ja, ik heb via dit forum een vriendinnenclub overgehouden waar ik zeer regelmatig mee afspreek! Een stuk of 15 meiden. We hebben het altijd erg gezellig met z'n allen, en ik ben zeer dankbaar voor dit forum, want zonder had ik ze nooit ontmoet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 2 3079029344I love you

Ben ook enorm blij dat ik jou heb leren kennen (en ja lekker slijmen :P maar meen het wel)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  GreenGrass ma 12 nov 2012 - 9:22

Rush schreef: GreenGrass spreek ik ook bijna dagelijks op FB. Yes

:cheering:

Ik wilde niet direct zeggen met wie ik contact heb buiten het forum, maar jij doet het voor mij Laughing
Alhoewel ik je (nog) nooit in het echt heb ontmoet Rolling Eyes net als nog wat andere mensen die ik spreek laughcry
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 12 nov 2012 - 9:23

GreenGrass schreef:
Rush schreef: GreenGrass spreek ik ook bijna dagelijks op FB. Yes

:cheering:

Ik wilde niet direct zeggen met wie ik contact heb buiten het forum, maar jij doet het voor mij Laughing
Hahahah, ik twijfelde ook! Weet eigenlijk ook niet waarom haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:23

Is er eigenlijk een reden voor waarom mensen zo vaag doen over met wie ze precies contact hebben buiten het forum om? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 12 nov 2012 - 9:25

Zelda schreef:Is er eigenlijk een reden voor waarom mensen zo vaag doen over met wie ze precies contact hebben buiten het forum om? Very Happy

Ja dat vroeg ik me ook al af Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:26

Chance schreef:Ja! Op Facebook, whatsApp en ook IRL (met onder andere Chipp, _Liv en Shisha). Vind het erg leuk om zo nieuwe meiden te leren kennen smile. Had het niet verwacht maar vind het wel erg leuk!

Ja, supergezellig! Dat had ik niet verwacht toen ik ging forummen. Het voelde ook heel snel 'vertrouwd', helemaal niet onwennig ofzo.
Toevoeging: De whatsappgroep is lasitger bij te houden dan het forum. Een groep meiden zonder de structuur van pijlers en topics Laughing

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 12 nov 2012 - 9:28

Chipp schreef:
Chance schreef:Ja! Op Facebook, whatsApp en ook IRL (met onder andere Chipp, _Liv en Shisha). Vind het erg leuk om zo nieuwe meiden te leren kennen smile. Had het niet verwacht maar vind het wel erg leuk!

Ja, supergezellig! Dat had ik niet verwacht toen ik ging forummen. Het voelde ook heel snel 'vertrouwd', helemaal niet onwennig ofzo.
Toevoeging: De whatsappgroep is lasitger bij te houden dan het forum. Een groep meiden zonder de structuur van pijlers en topics Laughing

Ja maar dat vond ik ook toen we voor het eerst gingen meeten met z'n 2en! Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Arwyn ma 12 nov 2012 - 9:28

Het was mijn insteek om lekker anoniem te blijven, maar inmiddels ken ik toch een paar meiden. Een paar heb ik op WA en zie ik ook en een paar meer heb ik op FB en zie ik op misschien op meetings.
Het zijn er niet veel, maar dat hoeft van mij ook niet.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:28

Heb zo nu en dan weleens contact met een forummer op FB en via WA.

Gast
Gast

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 9:29

Chance schreef:
Zelda schreef:Is er eigenlijk een reden voor waarom mensen zo vaag doen over met wie ze precies contact hebben buiten het forum om? Very Happy

Haha, weet ik eigenlijk niet!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Poubelle ma 12 nov 2012 - 9:30

Maura schreef:Heb zo nu en dan weleens contact met een forummer op FB en via WA.

Shygirl87 is toch een goede vriendin van jou?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:34

Pixie schreef:
Maura schreef:Heb zo nu en dan weleens contact met een forummer op FB en via WA.

Shygirl87 is toch een goede vriendin van jou?

Maar haar spreek ik ook zo nu en dan op WA. Wink

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass ma 12 nov 2012 - 9:35

Burn schreef:
Chance schreef:

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen liever niet delen dat ze met bepaalde mensen buiten het forum omgaan.

Daarom vind ik ook niet dat iemand kan beslissen om iemands (forum)naam hier te noemen, misschien wil diegene niet dat je deelt dat jullie buiten het forum omgaan. Vooral omdat dit tijdens discussies wel een ander beeld zou kunnen geven, wetende dat meerdere mensen buiten het forum ook veel contact hebben (en vast ook buiten het forum over mensen praten).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:36

Vind dat wel erg ver gezocht, GreenGrass.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 12 nov 2012 - 9:37

GG > van mij weet men wel met wie ik zo ongeveer contact heb. Vind het dan ook een beetje gek om het geheim te houden of zo. Maar dat vind ik dan. Ieder haar keuzen hoor.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Caroow ma 12 nov 2012 - 9:38

Burn schreef:
Chance schreef:

Wellicht om het volgende te voorkomen:

Janny: "Ik heb 2 goede vriendinnen ontmoet op het forum, Betty en Hetty".
Betty: "Nee, ik heb geen vriendinnen op het forum".
Hetty:"Ja, 1 goede vriendin via het forum ontmoet, Tessy".

laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush ma 12 nov 2012 - 9:39

Ik reageer niet anders op forumsters waar ik contact mee heb. Ik ben het wel vaak eens met Joan, maar daarom kunnen we het waarschijnlijk ook goed met elkaar vinden. En dat is ook geen geheim op het forum.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 12 nov 2012 - 9:41

Caroow schreef:
Burn schreef:
Chance schreef:

Wellicht om het volgende te voorkomen:

Janny: "Ik heb 2 goede vriendinnen ontmoet op het forum, Betty en Hetty".
Betty: "Nee, ik heb geen vriendinnen op het forum".
Hetty:"Ja, 1 goede vriendin via het forum ontmoet, Tessy".

laughcry
Hahahaha. Dat zie je wel eens in vragenlijstjes. nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: