Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contact met andere forummers, heb jij dat?

+62
Angela_1986
Ella
redd
Alex
Carra
Mamsie
M-G
luenca
Flippin' Bitch
Bisq
Jeanette
Suus
Japie
Mouse10
SuperGrover
xxjojootjexx
Snoes
Mermaid
Ooh La La!
Kowalski
slaatje
Paper Crown
bolus26
Snack a Jack
Highway
Blond
June
Zwerver
JD
Antibes
Marin
Parisienne
CCC
Toet
Bazinga
mzcharlotte
Printje
Zonnetje
Discordia
Lonely Goatherd
Rush
Caroow
GreenGrass
Poubelle
Burn
Arwyn
Ibbeltje
Stuiterbal
Caramba
Slakje
Parel
Lady Starstruck
Lady1984
Twellie
Blair
Minx
Susan
Lejow
Carmen_
Roza
Guus
Elliot
66 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 Empty Re: Contact met andere forummers, heb jij dat?

Bericht  Lonely Goatherd ma 12 nov 2012 - 9:41

Volgens mij verwachtte ik niet zoveel van het forum.Wink Maar ik heb met een aantal mensen contact via FB, sommigen met berichtjes heen en weer, van anderen is het gewoon leuk om een beetje op de hoogte te blijven van hun leven via statussen. Sommigen spreek ik wel eens mee af of zie ik af en toe op meetings. En ik heb jarenlang een goede vriendin gehad die ik via het forum heb leren kennen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 Empty Re: Contact met andere forummers, heb jij dat?

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:47

Mijn vriendin komt niet meer op het forum, dus die kan ik sowieso niet bij naam noemen. En via what's app praat ik voornamelijk met Elodie, en die heb ik gisteren ook in het echt gezien! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Discordia ma 12 nov 2012 - 9:48

Eigenlijk alleen met Derpy en Eucalypta heb ik goed contact.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Blond ma 12 nov 2012 - 9:50

Van mij is het ook geen geheim met welke dames ik contact heb. Kan me ook niet voorstellen dat ze het erg vinden om hier genoemd te worden. Zo ja, dan hoor ik het wel.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:52

Ik noem niemand omdat ik er anders een aantal vergeet. Heeft bij mij niets met vaag willen zijn te maken, dus Wink Op FB heb ik er een stuk of tig, op whatsapp wat minder.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 9:56

Nee, heb geen contact met andere forummers. Wel in totaal 5 mensen gemeet (los van elkaar).

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 12 nov 2012 - 9:57

Zelda schreef:Ja, ik heb via dit forum een vriendinnenclub overgehouden waar ik zeer regelmatig mee afspreek! Een stuk of 15 meiden. We hebben het altijd erg gezellig met z'n allen, en ik ben zeer dankbaar voor dit forum, want zonder had ik ze nooit ontmoet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 3079029344I love you

Ik ben er ook heel blij mee. Toen ik net op het forum kwam, had ik nooit verwacht dat ik naar meetings zou gaan, maar ik vind het nu echt heel leuk dat ik hier een groep vriendinnen heb leren kennen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje ma 12 nov 2012 - 9:59

Susan schreef:Ja, voornamelijk op Facebook, maar in real life zou ik ook leuk vinden.

Misschien in de kerstvakantie toch? :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  mzcharlotte ma 12 nov 2012 - 10:02

Ja, meer dan dat ik had verwacht.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:13

Nee, op wat ditjes en datjes na soms niks diepgaands.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 12 nov 2012 - 10:20

Nope! Nog nooit iemand gezien zelfs Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 1270000679 Tenminste, niet dat ik weet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bazinga ma 12 nov 2012 - 10:23

Caroow schreef:
Burn schreef:
Chance schreef:
Zelda schreef:Is er eigenlijk een reden voor waarom mensen zo vaag doen over met wie ze precies contact hebben buiten het forum om? Very Happy

Ja dat vroeg ik me ook al af Very Happy
Haha, weet ik eigenlijk niet!

Wellicht om het volgende te voorkomen:

Janny: "Ik heb 2 goede vriendinnen ontmoet op het forum, Betty en Hetty".
Betty: "Nee, ik heb geen vriendinnen op het forum".
Hetty:"Ja, 1 goede vriendin via het forum ontmoet, Tessy".

laughcry

Hahaha okee of 't valt gewoon opeens meer op.. Of vrouwen worden grappiger met babies in de buik Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:23

Goochem en Harrison wat ik echt heel leuk vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:49

Ik heb er een aantal op Facebook, met sommigen daarvan klets ik af en toe via fb. Een aantal heb ik gemeet en een enkeling vaker afgesproken. Er zijn er nog een boel die ik graag zou meeten, zoals Euc, Pippa, Elodie, Punkd, Harrison, Goochem, Twellie, Stuiterbal, Zelda, RYW, Bazinga.... En zo kan ik nog wel even doorgaan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:56

Kowalski schreef:Nope! Nog nooit iemand gezien zelfs Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 1270000679 Tenminste, niet dat ik weet Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 394967

Je wilde toch naar een ehv meeting komen, lijkt mij in ieder geval erg leuk en gezellig

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:58

Minneke, ik stem voor een date met zijn 3en!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 11:02

Pippa schreef:Minneke, ik stem voor een date met zijn 3en!

Lijkt me echt super leuk! Wonen we niet heel erg verspreid trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 12 nov 2012 - 11:02

Ik heb wat contacten buiten het forum (FB en whatsapp) maar wel vrij oppervlakkig, geen echte vriendschappen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  CCC ma 12 nov 2012 - 11:16

Ja, zowel als in real life als WA/ FB.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Parisienne ma 12 nov 2012 - 11:22

chococupcake schreef:Ja, zowel als in real life als WA/ FB.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Marin ma 12 nov 2012 - 11:45

Twee van m'n beste vriendinnen ken ik via t forum. De ene komt er nog, de ander niet meer. Vind dat wel heel erg leuk. Verder heel veel leuke contacten opgedaan, sommige zijn ook uitgegroeid tot vriendinnen, anderen alleen via FB bijvoorbeeld maar vind ik ook leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Antibes ma 12 nov 2012 - 12:04

Ben alleen met Leaf echt bevriend. Een aantal forummers spreek ik heeeel soms wel eens via whatsapp (Guattari, Marin, Harrison) en verder heb ik nog een aantal forummers op facebook.

Maar eigenlijk alleen Leaf spreek ik regelmatig.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  JD ma 12 nov 2012 - 12:18

Ik heb 2 forummers op FB, en ga begin 2013 eindelijk mijn eerste meeting meemaken :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Zwerver ma 12 nov 2012 - 12:54

Nee niet echt meer. Had redelijk veel contact met Dolcis.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  June ma 12 nov 2012 - 13:42

Paar forummers die ik vaker zie, met redelijk wat forummers heb ik contact via Whatsapp en/of Facebook. Ik had voor ik aan dit forum begon niet gedacht dat ik hier vriendinnen zou vinden, want ik was er absoluut niet naar op zoek, maar dat is wel gebeurd. Het is niet heel praktisch, want ik woon het verste weg en mijn agenda is al redelijk vol. Ik probeer het echter wel zoveel mogelijk in te plannen en verder vind ik de telefoon een geweldige uitvinding smile. Ondanks alle drukte ben ik wel blij met de vriendschappen die ik via het forum heb Contact met andere forummers, heb jij dat? - Pagina 3 3079029344.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: