Als je mocht kiezen
+31
Livine
rianne287
Discordia
Exogenesis
Mariposa
Zwerver
Zora
Ella
Lonely Goatherd
June
Marin
Bliss
Mamsie
Minx
Lady4
Arwyn
Blond
Bisq
Rush
Rizzo
Caresses
SoGood
Lenthe
Toet
Jeanette
SuzieQ
Siem
Lady1984
Marsy28
Burn
Mizz_S
35 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Als je mocht kiezen
Carrie schreef:Punk'd schreef:Ja die pillen geloof ik ook niet in.
Het 'probleem' bij mij is dat ik met kleding aan niet echt problemen zie. Ik draag gewoon normale bh's dus niet padded ofzo.
Nou serieus.. De mijne lijken echt heel erg op de before foto's van deze meid. Als ik ze na een vergroting zo kan krijgen zoals bij haar After.. dan word ik de gelukkigste vrouw ter wereld. Wat een mooi verschil. Al mogen ze van mij wel iets kleiner haha.. Ik vind dit wel erg groot.. maar goed de vorm vind ik echt heel mooi.
http://www.hallmdblog.com/wp-content/uploads/2011/10/aug-asym.jpg
Vind ze na de operatie ook niet erg mooi. De tepels staan naar mijn mening te ver naar buiten.
Dat vind ik juist mooi
Sowieso vind ik het mooi als borsten (en dus ook tepels) verder uit elkaar staan. Na sommige borstvergrotingen zitten ze zowat tegen elkaar aangedrukt. Dat vind ik niet mooi. Ook hou ik niet van 'ei' vormige borsten, waarbij je van boven ook veel borst heb zitten, ik vind een peer vorm mooier.
Gast- Gast
Carrie vindt de bovenste rij in het midden het mooist, schat ik.
Grappig jouw smaak, Punk'd. Had ik niet verwacht, maar leuk om te horen.
Gast- Gast
Oké, let's try this again.
Marion Cotillard
Vroeger waren ze trouwens zo, da's iets bescheidener. Die bedoelde ik ook eerder.
Jonger
Marion Cotillard
Vroeger waren ze trouwens zo, da's iets bescheidener. Die bedoelde ik ook eerder.
Jonger
Laatst aangepast door Rood op wo 14 nov 2012 - 7:23; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Rood schreef:Carrie vindt de bovenste rij in het midden het mooist, schat ik.
Ja helemaal goed!
Wat ik echt prachtige borsten vind, en ze lijken ook op de mijne zijn deze: (alleen zijn mijn tepelhoven ietsje groter)
Deze lijken het meest
Laatst aangepast door Carrie op wo 14 nov 2012 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rood schreef:Marion Cotillard
Deze vind ik mooi, zou ik wel willen. Ze mogen van mij nog wel iets groter, maar goed.
Als ik deze link open, kom ik op de startpagina van het yesforum.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik denk trouwens wel eens: wat zouden mannen er nou toch allemaal van vinden? Vast niet al onze borsten zijn even mooi en toch vinden zij ze (als je een man hebt, tenminste) altijd wel oké/prachtig. Zouden ze nou selectief blind zijn? Of vind je het mooi zodra je van iemand houdt?
Ik denk dat mannen een stuk minder kritisch zijn eigenlijk. Als ik naar mezelf kijk: ik ben lang niet altijd blij met mijn borsten, en toch vinden alle mannen die tot nu toe kennis met ze gemaakt hebben ze prima
Denk sowieso dat mannen een stuk minder kritisch zijn wat vrouwenlichamen betreft dan vrouwen zelf
Gast- Gast
Ik ben tevreden met mijn borsten. Een 70C. Maar ik zou toch ook wel graag weer 75D willen. Toen waren ze écht perfect.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Eucalypta schreef:Dit vind ik nét te .
Haha wow. Is dat niet die vrouw die dichte bierblikjes plet met haar borsten?
Gast- Gast
http://www.hallmdblog.com/wp-content/uploads/2011/10/aug-asym.jpg[/quote[/url]]Punk'd schreef:Ja die pillen geloof ik ook niet in.
Het 'probleem' bij mij is dat ik met kleding aan niet echt problemen zie. Ik draag gewoon normale bh's dus niet padded ofzo.
Nou serieus.. De mijne lijken echt heel erg op de before foto's van deze meid. Als ik ze na een vergroting zo kan krijgen zoals bij haar After.. dan word ik de gelukkigste vrouw ter wereld. Wat een mooi verschil. Al mogen ze van mij wel iets kleiner haha.. Ik vind dit wel erg groot.. maar goed de vorm vind ik echt heel mooi.
[url=http://www.hallmdblog.com/wp-content/uploads/2011/10/aug-asym.jpg
Niks mis toch met de before pictures?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jij hebt Carice-borsten!Carrie schreef:
Wat ik echt prachtige borsten vind, en ze lijken ook op de mijne zijn deze: (alleen zijn mijn tepelhoven ietsje groter)
Deze lijken het meest
Gast- Gast
Zijn die van Katja echt?
SoGood- Ratel
Rood schreef:Jij hebt Carice-borsten!Carrie schreef:
Deze lijken het meest
Haha hoe weet jij dat nou, je hebt me nog nooit naakt gezien. Of wel?
Gast- Gast
Sogood schreef:http://www.hallmdblog.com/wp-content/uploads/2011/10/aug-asym.jpg[/quote[/url]]Punk'd schreef:Ja die pillen geloof ik ook niet in.
[url=http://www.hallmdblog.com/wp-content/uploads/2011/10/aug-asym.jpg
Nee vind ik ook niet! Ik vind kleinere borsten op jouw figuur juist mooi en vrouwelijk en sexy Punk'd
Gast- Gast
[quote="Carrie"]
Helemaal mee eens!
Sogood schreef:Punk'd schreef:Ja die pillen geloof ik ook niet in.
http://www.hallmdblog.com/wp-content/uploads/2011/10/aug-asym.jpg[/quote]
Nee vind ik ook niet! Ik vind kleinere borsten op jouw figuur juist mooi en vrouwelijk en sexy Punk'd
Helemaal mee eens!
SoGood- Ratel
Ik moet die site van Punk'd vaker bekijken, ik ben spontaan dolgelukkig met mijn exemplaren!
Gast- Gast
Omdat je zegt dat die borsten op de jouwe lijken :-).Carrie schreef:Haha hoe weet jij dat nou, je hebt me nog nooit naakt gezien. Of wel?
Gast- Gast
Rood schreef:Omdat je zegt dat die borsten op de jouwe lijken :-).Carrie schreef:Haha hoe weet jij dat nou, je hebt me nog nooit naakt gezien. Of wel?
Oh je gelooft me op mijn mooie bruine ogen? Ik dacht dat je het meer zei als bevestiging zeg maar
Gast- Gast
Uiteraard. En ik heb ook weleens wat gezien natuurlijk waardoor ik the situation enigszins kon inschatten.Carrie schreef:Oh je gelooft me op mijn mooie bruine ogen? Ik dacht dat je het meer zei als bevestiging zeg maar
Gast- Gast
Rood schreef:Uiteraard. En ik heb ook weleens wat gezien natuurlijk waardoor ik the situation enigszins kon inschatten.Carrie schreef:Oh je gelooft me op mijn mooie bruine ogen? Ik dacht dat je het meer zei als bevestiging zeg maar
Ah!
He maar ik ben nog steeds benieuwd naar wat jij mooi vindt. Je link doet het niet!
Gast- Gast
Huh? Ik heb twee nieuwe geplaatst, doen die het ook niet? (bij mij wel nl.)Carrie schreef:He maar ik ben nog steeds benieuwd naar wat jij mooi vindt. Je link doet het niet!
Gast- Gast
Rood schreef:Oké, let's try this again.
Marion Cotillard
Jonger
Ja ze doen het! En die lijken op de jouwe bedoel je? En de 1e foto, die vrouw lijkt zelfs op jou!
Gast- Gast
Oooo, ik hou van je, FOREVERRR!!!Carrie schreef:Ja ze doen het! En die lijken op de jouwe bedoel je? En de 1e foto, die vrouw lijkt zelfs op jou!
Het is trouwens twee keer dezelfde vrouw, alleen op de eerste foto is ze ouder.
- Spoiler:
- Die bovenste lijken wel ja, ook al zijn die van mij wat groter en de tepelhoven wat kleiner. Stom hè, dat je (bijna) altijd de borsten mooi vindt die op de jouwe lijken?
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Als je mocht kiezen....
» Welke baan als je zelf mocht kiezen?
» Mocht jij ...
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...
» Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
» Welke baan als je zelf mocht kiezen?
» Mocht jij ...
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...
» Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: