Angst om te bellen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Angst om te bellen
Pff ben alweer de hele dag een telefoontje aan het uitstellen..
Ik heb er alleen last van als ik een 'persoonlijk' telefoontje moet doen.
En omdat ik nu ook wat verkouden en af en toe last van kriebelhoest heb zie ik er al helemaal tegen op
Ik heb er alleen last van als ik een 'persoonlijk' telefoontje moet doen.
En omdat ik nu ook wat verkouden en af en toe last van kriebelhoest heb zie ik er al helemaal tegen op
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Angst om te bellen
Gewoon doen, ben je er tenminste vanaf. En dan mag je daarna van jezelf een lekkere kop chocolademelk drinken (of iets anders lekkers).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Herkenbaar. Bij mij helpt het altijd om op een onbedachtzaam moment de telefoon te pakken en het maar gewoon te doen. Succes.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik ga nu toch maar even bellen *brr*
Had met mezelf afgesproken om kwart voor te gaan bellen
Had met mezelf afgesproken om kwart voor te gaan bellen
Rose- Kletskop
Gedaan?
Bisq- Prater
Ik ben ook niet zo'n beller, had vroeger ook wel telefoonangst, maar dat is gelukkig over. Maar ben er nog steeds geen fan van. Is het gelukt?
Gast- Gast
Ik had dat vroeger ook! Nu helemaal niet meer, heb mezelf gewoon gedwongen het steeds te doen.
Hoe sneller je het doet, des te sneller ben je er van af en ben je opgelucht dat het achter de rug is!
Hoe sneller je het doet, des te sneller ben je er van af en ben je opgelucht dat het achter de rug is!
Gast- Gast
Ja gedaan
En zoals 9 van de 10x viel het achteraf reuze mee
*ben gewoon een enorme zenuwpees*
En zoals 9 van de 10x viel het achteraf reuze mee
*ben gewoon een enorme zenuwpees*
Rose- Kletskop
Haha, goed zo!
Ik dacht dat het wel zou wennen, maar helaas. Heb dit jaar veel telefoontjes moeten plegen waar ik tegenop zag, toen dacht ik: he, het begint te wennen. Maar nu dat alweer een poosje geleden is zie ik ook telkens weer meer op tegen het plegen van een telefoontje.
Ik dacht dat het wel zou wennen, maar helaas. Heb dit jaar veel telefoontjes moeten plegen waar ik tegenop zag, toen dacht ik: he, het begint te wennen. Maar nu dat alweer een poosje geleden is zie ik ook telkens weer meer op tegen het plegen van een telefoontje.
Bisq- Prater
Weet niet waarvoor je zo in de zenuwen zat, maar je kan het maar beter zo sne mogelijk afhandelen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Goed dat je het gedaan hebt! Ik ken het gevoel ook wel, al is het gelukkig de laatste jaren een stuk minder geworden.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik dit topic las, dacht ik:"Dat heb ik ook". Tot ik me opeens realiseerde dat ik net met CZ, H&M, Huisarts en bank had gebeld. Nee, geen last meer van. En inderdaad wat hier al gezegd is, niet bij nadenken, gewoon telefoon pakken en bellen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: