Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kies los na trekken verstandskies?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 9:46

Hoi!

Vorige week woensdag is mijn verstandskies verwijderd (links onder). Deze is eerst kapot geboord en daarna weggehaald. Dit heeft best wel wat gedaan met mijn kaak, wat logisch is. We zijn inmiddels anderhalve week verder en ik heb nog steeds een pijnlijk gevoel in m'n kaak. Iets wat me net nog vrij normaal leek door de ingreep maar toen ik net aan m'n achterste kies voelde (die dus tegen mijn verstandskies aan zat) had ik het gevoel dat hij los zit! Kan dit? Ik heb echt het gevoel dat ik hem kan wiebelen. Wat moet ik nu doen? Ik vind het best wel eng namelijk! pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Rovine vr 11 mei 2012 - 9:48

Dat zou kunnen, ze gaan soms best heftig tekeer. Maar je kunt hem niet wiebelen zoals vroeger bij het wisselen toch? Ik heb dat soms ook wel eens bij verschillende tanden en kiezen. Komt omdat ik veel knars en wel eens een kaakbotontsteking heb. Groeien gewoon weer vast terug.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 10:00

Wiebelen zoals vroeger niet, maar hij zit lang niet zo vast als m'n andere kiezen. Ik durf er ook niet teveel aan te zitten want ik ben bang dat ie, als ie al los zit, meer schade aan de richten.. Ik heb net gebeld naar de kaakchirurg met m'n vraag maar ze kunnen me niet helpen omdat het weekend is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  May vr 11 mei 2012 - 10:00

Ja mijn kies zat ook wat los nadat mijn verstandkies getrokken was. Er zat wat speling in zeg maar, maar kon hem niet heel erg wiebelen. Is vanzelf weer weg gegaan en goed vast gaan zitten.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 10:08

Bedankt voor je reactie May! Dat stelt me toch een beetje gerust. Hoe lang duurde het bij jou? En voelde het bij jou ook raar in je mond?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Jerry vr 11 mei 2012 - 10:39

tanden en kiezen zitten altijd in meer of mindere mate een beetje los in je kaak smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  May vr 11 mei 2012 - 11:07

Joan schreef:Bedankt voor je reactie May! Dat stelt me toch een beetje gerust. Hoe lang duurde het bij jou? En voelde het bij jou ook raar in je mond?

Er zaten nogal rare wortels aan die kies, dus hij was er met redelijk wat geweld uit gehaald. Dus mijn hele mond en kaak voelden denk ik wel zo'n 2 weken lang heel raar aan. Heb ook serieus gedacht toen dat mijn kaak ontwricht was. Op het moment dat mijn wond dit begon te gaan ging de kies ervoor steeds strakker weer zitten. Mijn wondgenezing duurt nogal lang, langer dan gemiddeld in elk geval.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:21

Bedankt dat je nog even reageert! Ik kijk het even aan, ik heb natuurlijk nog een open holte dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Anders bel ik maandag even naar mijn tandarts/kaakchirurg. Hij zal er wel niet direct uitvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kies los na trekken verstandskies? Empty Re: Kies los na trekken verstandskies?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum