*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Pff sorry even heel ego maar nog meer shock!!
We hebben net een echo gehad om te kijken hoever ik ben en we hebben 3 (!!!) prachtig kloppende hartjes gezien. We zagen het meteen al. Ik dacht meteen 2 hartjes te kunnen zien maar er zat er nog eentje verstopt. De dooierzak van een 4e kindje zagen we ook nog.
Ik ben op dit moment 9.4 weken zwanger in ieder geval. Alle kindjes waren even groot.
We weten even niet waar we het zoeken moeten…..
Hoe gaan we dit in godsnaam allemaal doen!
We hebben net een echo gehad om te kijken hoever ik ben en we hebben 3 (!!!) prachtig kloppende hartjes gezien. We zagen het meteen al. Ik dacht meteen 2 hartjes te kunnen zien maar er zat er nog eentje verstopt. De dooierzak van een 4e kindje zagen we ook nog.
Ik ben op dit moment 9.4 weken zwanger in ieder geval. Alle kindjes waren even groot.
We weten even niet waar we het zoeken moeten…..
Hoe gaan we dit in godsnaam allemaal doen!
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Wow bloempjuh! Dat is een verrassing!
Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet maar komt vast goed! Heel veel succes toegewenst deze bijzondere zwangerschap.
Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet maar komt vast goed! Heel veel succes toegewenst deze bijzondere zwangerschap.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Nee joh!
Oh Bloempjuh, ik kan me voorstellen dat je volledig in shock bent!
Een tweeling calculeer je nog een beetje in, maar een drieling..
In ieder geval tóch heel erg gefeliciteerd!
Oh Bloempjuh, ik kan me voorstellen dat je volledig in shock bent!
Een tweeling calculeer je nog een beetje in, maar een drieling..
In ieder geval tóch heel erg gefeliciteerd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
een drieling!!! wauw...je bent volgens mij de eerste op dit forum! Poeh, kan me indenken dat je even helemaal in de war bent, denk de vk die de echo deed ook.
edit, je was dus eigenlijk van 4 kindjes zwanger. Wauw...
edit, je was dus eigenlijk van 4 kindjes zwanger. Wauw...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wow bloempjuh, wat ontzettend bijzonder zeg, maar wel schrikken zeg... Ik zou bij een tweeling al in shock zijn, laat staan een drieling.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Bloempjuh, wauw.... dan ga je van 2 naar 5 kindjes! Dat is wel héél bijzonder.
Gast- Gast
woow bloempjuh! Eerst de shock van onverwachts zwanger, en dan van een drieling! Wauw!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
3 hartjes
Wow bloempjuh, dat zijn er best wel veel. Kan me voorstellen dat je totaal in shock bent nu. Eerst onverwacht zwanger en dan zijn het er gewoon drie.
Wow bloempjuh, dat zijn er best wel veel. Kan me voorstellen dat je totaal in shock bent nu. Eerst onverwacht zwanger en dan zijn het er gewoon drie.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wow bloempjeh, 3 Gefeliciteerd!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wow! Een drieling! ik snap dat jullie helemaal in shock zijn. Laat het maar eerst rustig bezinken meid.
Gast- Gast
Wow Bloempjuh, wat heftig, maar wel héél bijzonder en leuk, van harte!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de felicitaties! Voor de grap zeiden we nog tegen elkaar in de wachtkamer: ‘straks zijn het er 2’ En toen sloeg de schrik me al om het hart. Maar het zijn er dus zelfs 3. De VK had het 1x eerder meegemaakt een drieling wel al meerdere keren een tweeling. Zoals ze lekker nuchter zei: Ook een drieling wordt groot en gaat uit huis. Ik barstte namelijk meteen in tranen uit. We wilden 3 kinderen en nu krijgen we er nog 3 bij.Ons huis, andere auto.. Al die babyspullen.. Al die extra kosten. Mijn jongste is vandaag 10 maanden ze gaan dus maar anderhalf jaar schelen. Het duizelt mij helemaal! Wat wel opvallend is dat ik echt werkelijk waar helemaal nergens last van heb. Hopelijk blijft dat nog even zo. Vanavond gaan mijn man en ik even om tafel wat nu allemaal in ons op komt. Aanstaande maandag hebben we meteen een afspraak bij de gyn voor een extra uitgebreide echo. Ik en mijn man heb een hele hoop vragen over de zwangerschap dus dat kunnen we dan iig vragen.. Vind het vooralsnog echt een godswonder maar vind het ook echt enorm eng allemaal!
sorry vanaf mijn telefoon getypt
sorry vanaf mijn telefoon getypt
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Wow bloempjuh, lijkt mij wel schrikken. Wel bijzonder zeg, een drieling! Jullie gaan er vast wel uitkomen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
wow bloempje, 3dubbel gefeliciteerd! stel je voor wat er gebeurd was als je 5 testen gedaan had
succes met t laten bezinken!
succes met t laten bezinken!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
woow bloempje, wat een verrassing wat bijzonder zeg, een drieling, ik kan me voorstellen dat je veel vragen hebt over de zwangerschap. Hoe ziet zo'n echo er dan eigenlijk uit, liggen er dan gewoon drie kindjes bij elkaar, komen ze dan alledrie tegelijk in beeld zeg maar?
Gast- Gast
Jeetje Bloempjuh, wat zullen jullie inderdaad geschrokken zijn! Wat een verrassing ineens! Het zal zeker aardig wat vragen doen opkomen. Schrijf ze op, zodat jullie ze allemaal kunnen stellen. Ik hoop dat jullie het nieuws gauw kunnen laten bezinken en daarna fijn uit kunnen kijken naar jullie drie kindjes op komst
Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wie kan me even oppeppen?
Heb op dit moment best wel buikpijn. Heb dat wel vaker deze zwangerschap, maar nu is het zo vervelend dat ik met een kruik op bed ben gekropen.
De vorige keer dat ik ook zo'n buikpijn had, bleek het niet goed te zitten. Het zit me dus niet helemaal lwkker. Als het morgen nog niet over is, ga ik in elk geval even bellen om blaasontsteking uit te sluiten.
Heb op dit moment best wel buikpijn. Heb dat wel vaker deze zwangerschap, maar nu is het zo vervelend dat ik met een kruik op bed ben gekropen.
De vorige keer dat ik ook zo'n buikpijn had, bleek het niet goed te zitten. Het zit me dus niet helemaal lwkker. Als het morgen nog niet over is, ga ik in elk geval even bellen om blaasontsteking uit te sluiten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dikke knuffel Jasmine!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En wow Bloempjuh, drie.. wat een verrassing!
Wel fijn dat je gelijk vandaag al bij je VK terecht kon.
Wel fijn dat je gelijk vandaag al bij je VK terecht kon.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ahh Jasmine komt vast goed meisje. Het kunnen ook je banden zijn? Doe nu maar lekker rustig aan. Lekker op tijd naar bed!
Dikke knuffel!
Bloempjuh 3 maal gefeliciteerd! Het zal vast wennen zijn maar ook ontzettend gaaf een 3ling. Ach als je op tv kijkt naar een huis vol daar redden mensen zich ook met 12 of 13 kinderen. Fijn dat je inderdaad al gelijk vandaag bij de vk terecht kon en na t weekend bij de gyneacoloog! Probeer er lekker van te genieten! Komt vast helemaal goed!
Dikke knuffel!
Bloempjuh 3 maal gefeliciteerd! Het zal vast wennen zijn maar ook ontzettend gaaf een 3ling. Ach als je op tv kijkt naar een huis vol daar redden mensen zich ook met 12 of 13 kinderen. Fijn dat je inderdaad al gelijk vandaag bij de vk terecht kon en na t weekend bij de gyneacoloog! Probeer er lekker van te genieten! Komt vast helemaal goed!
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Jasmine, héle dikke knuffel, het komt hopelijk helemaal goed! Ohhhh, ik wil zo graag dat het gewoon goed komt!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jasmine, knuffel meis! Ik heb ook bij beide zwangerschappen flink buikpijn gehad, bij mijn dochter zelfs zo erg dat ik t echt moest weg zuchten soms, en dat is ook goed gegaan! Zet m op hoor!
Bloempjuh, Wowie drie Wat bijzonder!! Gaf jij nu ook nog bv dan? Of verwar ik je met iemand anders?
Bloempjuh, Wowie drie Wat bijzonder!! Gaf jij nu ook nog bv dan? Of verwar ik je met iemand anders?
Gast- Gast
Bloempjuh: is het meer eiig of 1 eiig?
En gefeliciteerd natuurlijk!
En gefeliciteerd natuurlijk!
Gast- Gast
Wow, Bloempjuh, wat een nieuws! Kan me voorstellen dat dat echt behoorlijk schrikken is! Maar wel zeer bijzonder zeg! Echt een wonder!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Wow Bloempjuh! Driedubbel gefeliciteerd! Wat bijzonder. Succes maandag!
Jasmine, hele dikke knuffel voor je. Ik heb vorige week ook met een kruik op bed gelegen, krampen waren wel erg heftig, dit was puur het oprekken volgens de vk. Nu ook nergens meer last van.
Jasmine, hele dikke knuffel voor je. Ik heb vorige week ook met een kruik op bed gelegen, krampen waren wel erg heftig, dit was puur het oprekken volgens de vk. Nu ook nergens meer last van.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken