*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Zenna schreef:Jasmine schreef:Zenna schreef:Filoria schreef:Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!
(ik hang hier iets teveel rond he? )
Dat komt omdat je hier binnenkort 9 maanden gaat meeschrijven!
Ik hoop dat voor Filoria dat dat iets minder lang is. 9 maanden meeschrijven om de 12-weken grens te halen is lang hoor!
Oh ja.. nou goed dan, omdat je hier binnenkort 8 weken mee gaat schrijven (aangezien je die eerste 4 weken vaak niet weet dat je zwanger bent). Zo goed?
Dat klinkt een stuk vrolijker
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat een goed nieuws Jasmine! Hoop dat je er nu meer van kan genieten!!!
Hier even frustratie Ik heb net het ziekenhuis gebeld, of ik de echo van 29 januari kan vervroegen. Ik vind het te lang duren om nog 1,5 week te gaan zitten wachten op bloedverlies waarna ook nog eens een keer een curettage ingepland moet worden. Nu willen ze me die afspraak dus niet zomaar geven. Het komt er op neer dat ze twijfelen of ik wel een miskraam heb. Ik verlies natuurlijk nog geen bloed, dus in theorie zou ik minder ver kunnen zijn. Ik heb de laatste echo in een ander ziekenhuis gedaan, en dat daar ook nog niks op te zien was geeft niet genoeg bevestiging om zich zoveel zorgen te maken volgens de poli assistente. Nu moet ik maandag terugbellen en gaan ze met mijn eigen gyn overleggen of het nodig is eerder een echo te doen. Ik voel me zo niet serieus genomen. En het erge is dat ik nu weer aan mezelf ga twijfelen, wil gewoon geen valse hoop hebben
Hier even frustratie Ik heb net het ziekenhuis gebeld, of ik de echo van 29 januari kan vervroegen. Ik vind het te lang duren om nog 1,5 week te gaan zitten wachten op bloedverlies waarna ook nog eens een keer een curettage ingepland moet worden. Nu willen ze me die afspraak dus niet zomaar geven. Het komt er op neer dat ze twijfelen of ik wel een miskraam heb. Ik verlies natuurlijk nog geen bloed, dus in theorie zou ik minder ver kunnen zijn. Ik heb de laatste echo in een ander ziekenhuis gedaan, en dat daar ook nog niks op te zien was geeft niet genoeg bevestiging om zich zoveel zorgen te maken volgens de poli assistente. Nu moet ik maandag terugbellen en gaan ze met mijn eigen gyn overleggen of het nodig is eerder een echo te doen. Ik voel me zo niet serieus genomen. En het erge is dat ik nu weer aan mezelf ga twijfelen, wil gewoon geen valse hoop hebben
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Jasmine, wat heerlijk dat alles goed is meis!
Weegschaal, jeetje wat een gedoe weer zeg. Ze snappen toch wel dat je in dit geval helemaa wilt weten waar je aan toe bent, wat voor moeite is het nou om die echo dan eerder te plannen? Kun je die echo niet eventueel in een ander ziekenhuis laten uitvoeren?
Weegschaal, jeetje wat een gedoe weer zeg. Ze snappen toch wel dat je in dit geval helemaa wilt weten waar je aan toe bent, wat voor moeite is het nou om die echo dan eerder te plannen? Kun je die echo niet eventueel in een ander ziekenhuis laten uitvoeren?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Maar, lieve Weegschaal, is er dan nog een kans dat je wél zwanger bent?
Wat een vervelende situatie! Ik kan je niet helpen, helaas, maar wil wel even laten weten dat er hier ook aan jullie gedacht wordt. Nogmaals alle sterkte.
Overigens zag de verloskundige hier ook niks bij 8 weken, terwijl wij bij 6,5 week zwangerschap een (goede) spoedecho bij de gyn hebben gehad wegens overmatig bloedverlies. Toen was de stemming ook heel verdrietig, en zei ze dat ik een miskraam had gehad, moest over een week maar terugkomen om te kijken of het echt zo was. Gelukkig was mijn vriendin mee, en samen hebben we aangedrongen dat we naar de spoedpoli gingen voor een second opininon. Wij, in de ban van de miskraam, zaten daar verdrietig en verloren en de verbazing was dan ook groot toen de gyn wel gelijk een baby mét kloppend hartje zag.. Een onwijze achtbaan van emoties, dus.
Kan je anders niet de spoedpoli bellen en je verhaal uitleggen? Vragen om een second opinion en je achtergrond toelichten?
Wat een vervelende situatie! Ik kan je niet helpen, helaas, maar wil wel even laten weten dat er hier ook aan jullie gedacht wordt. Nogmaals alle sterkte.
Overigens zag de verloskundige hier ook niks bij 8 weken, terwijl wij bij 6,5 week zwangerschap een (goede) spoedecho bij de gyn hebben gehad wegens overmatig bloedverlies. Toen was de stemming ook heel verdrietig, en zei ze dat ik een miskraam had gehad, moest over een week maar terugkomen om te kijken of het echt zo was. Gelukkig was mijn vriendin mee, en samen hebben we aangedrongen dat we naar de spoedpoli gingen voor een second opininon. Wij, in de ban van de miskraam, zaten daar verdrietig en verloren en de verbazing was dan ook groot toen de gyn wel gelijk een baby mét kloppend hartje zag.. Een onwijze achtbaan van emoties, dus.
Kan je anders niet de spoedpoli bellen en je verhaal uitleggen? Vragen om een second opinion en je achtergrond toelichten?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, zonder valse hoop te willen geven, doe dat alsjeblieft! Er heeft maar zo weinig tijd tussen jouw 2 echo's gezeten!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Jeetje weegschaal, wat een gedoe weer. Hoezo twijfelen ze in jouw ziekenhuis aan de echo van woensdag? Ik neem toch aan dat ze woensdag in het LUMC echt wel met zekerheid hebben kunnen stellen dat het niet goed zat? Ze zullen je dat toch niet zomaar gezegd hebben? Ja, in theorie zou je minder ver kunnen zijn, maar dat zouden ze dan woensdag toch ook wel gezegd hebben?
Moeilijk hoor. Ik snap dat je er gewoon weer vanaf wilt zijn, niet weer wilt wachten.
Moeilijk hoor. Ik snap dat je er gewoon weer vanaf wilt zijn, niet weer wilt wachten.
Jasmine- Ratel
Dit hebben ze in het lumc ook gezegd. Alles ziet er nog perfect uit, alleen het vruchtje is veel te klein. Maar in theorie zou ik minder ver kunnen zijn. Alleen met mijn voorgeschiedenis; 4x vaker een missed abortion, regelmatige cyclus en vroege testdatum is de kans klein. Maar ik moet dus zeker een herhalingsecho krijgen om de kleine kans uit te sluiten. Maar ik heb mijn arts net gemaild, hoop dat ik maandag een antwoord terug krijg.
Weegschaal- Kletskop
Jasmine, wat fijn! Deze zomer gaat het gebeuren!
Weegschaal, wat een heen en weer geslinger van emoties. Bah! Ik hoop dat je snel antwoord krijgt en dat je snel weet waar je aan toe bent.
Ingrid, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Beterschap!
Vlinder, hoe is het gister gegaan? Of heb ik iets gemist?
Weegschaal, wat een heen en weer geslinger van emoties. Bah! Ik hoop dat je snel antwoord krijgt en dat je snel weet waar je aan toe bent.
Ingrid, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Beterschap!
Vlinder, hoe is het gister gegaan? Of heb ik iets gemist?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Weegschaal schreef:Dit hebben ze in het lumc ook gezegd. Alles ziet er nog perfect uit, alleen het vruchtje is veel te klein. Maar in theorie zou ik minder ver kunnen zijn. Alleen met mijn voorgeschiedenis; 4x vaker een missed abortion, regelmatige cyclus en vroege testdatum is de kans klein. Maar ik moet dus zeker een herhalingsecho krijgen om de kleine kans uit te sluiten. Maar ik heb mijn arts net gemaild, hoop dat ik maandag een antwoord terug krijg.
Heb al antwoord terug van mijn gyn die vandaag nog wel vrij heeft. Ik mag zondag voor een echo komen
Weegschaal- Kletskop
Wat fijn Weegschaal. Veel beter dan zo lang te moeten wachten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Fijn Weegschaal dat je zondag een echo krijgt. Tegen beter weten in hoop ik toch stiekem nog dat er nu toch een kloppend hartje te zien is. Ik denk aan je.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat fijn weegschaal!
Ik ga toch zo verdomde hard voor je duimen!
Ik ga toch zo verdomde hard voor je duimen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lieve weegschaal,
Ik begin alvast met duimen draaien en kaarsjes te branden voor jou en je man!
Hoe laat mag je zondag?
Ik begin alvast met duimen draaien en kaarsjes te branden voor jou en je man!
Hoe laat mag je zondag?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
En ook ik ga duimen weegschaal!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik duim mee!
Mijn moeder heeft een soort gelijk verhaal gehad. Dat is wel 20 jaar geleden, maar toch. Ze zeiden een mk, ze mocht afwachten of voor curretage. Ze koos voor afwachten, en een week later bij een andere gyn was het: Gefeliciteerd, ziet er allemaal prima uit.
Hoop en duim voor jullie dat het ook zo mag gaan en dat je eindelijk kan genieten van een klein mensje wat in je buik groeit, het is jullie zo gegund!
Mijn moeder heeft een soort gelijk verhaal gehad. Dat is wel 20 jaar geleden, maar toch. Ze zeiden een mk, ze mocht afwachten of voor curretage. Ze koos voor afwachten, en een week later bij een andere gyn was het: Gefeliciteerd, ziet er allemaal prima uit.
Hoop en duim voor jullie dat het ook zo mag gaan en dat je eindelijk kan genieten van een klein mensje wat in je buik groeit, het is jullie zo gegund!
Gast- Gast
Ik hoop dan zo dat die kleine kans toch voor jou is weggelegd.
De kans is ook klein dat je vier keer een ma krijgt, dus laat deze kleine kans dan ook voor jou weggelegd zijn. Ik duim in elk geval dat ze het gewoon niet helemaal goed gezien hebben in Leiden.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=39432
De kans is ook klein dat je vier keer een ma krijgt, dus laat deze kleine kans dan ook voor jou weggelegd zijn. Ik duim in elk geval dat ze het gewoon niet helemaal goed gezien hebben in Leiden.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=39432
Jasmine- Ratel
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken