Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  iloverose vr 4 jan 2013 - 8:25

*breek even in*

Bloempjuh gefeliciteerd...

jasmine ik heb bij A week 6 tm week 8 vrezelijk veel buikpijn gehad ".ik kon die weken ook echt niet werken ik moest ze ook soms echt weg zuchten heb der zwaardere paracetamol zetpillen voor kregen

Als je het niet vertrouwd bel de verloskundige daar zijn ze voor

*breek weer ui*
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  mzcharlotte vr 4 jan 2013 - 8:28

Wow Bloempjuh, gefeliciteerd keer 3!

Jasmine *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis vr 4 jan 2013 - 9:05

Bloempjuh, jeetje, wat een schrik! Maar zelfs een achtling kan gezond ter wereld komen, dus ook dit kan prima gaan. Kan me echter je angst enorm voorstellen..! En van 2 naar 5 is ook een behoorlijke sprong. Maar jeetje, wat bijzonder... *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  _Jet vr 4 jan 2013 - 9:09

Ik kan eindelijk weer reageren. Ik kon niet op de site komen, ik heb net chrome geïnstalleerd en nu lukt het weer Very Happy

@ Pien --> Hier is het besef er nog steeds niet. Bij S had ik ook pas dat het besef pas bij de eerste echo kwam.

@ Teddyaapje --> Ik kon maar niet wennen aan je nieuwe naam, haha! Gelukkig weer je oude naam Wink
Ik ga maandag de vk bellen en gisteren heb ik het aan mijn moeder verteld. We waren aan het shoppen en ik vond het zo moeilijk om mijn mond te houden. Ondertussen mijn vriend een app gestuurd om toestemming te vragen en het mocht Very Happy Ze was erg blij! Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Ik heb nauwelijks last van kwaaltjes, maar dat had ik bij S ook niet. Toen was het ook eerst zien (echo) en dan geloven! Hier ook 2 zwangere vriendinnen (1 eind maart uitgerekend en de andere begin mei. Ook allebei van de 2e). Willen jullie weten wat het wordt?

@ Ingrid82 --> Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan schrikt. Heb je ondertussen nog meer last gehad van bloedverlies? Wat fijn dat je geen last meer hebt gehad van bloedverlies.

@Nillis --> Ik duim heel hard mee om je snel te mogen verwelkomen in dit topic!!! hug

@Silver --> Dat het maar snel 15 januari mag zijn!

@Weegschaal --> Even een dikke knuffel voor jou! Hoop zo voor je dat alles goed mag blijven gaan.

@Firda --> Welkom en natuurlijk gefeliciteerd!

@Bloempjuh --> Gefeliciteerd! Wow en ook nog eens 3!!! Ik zou ook echt in shock zijn. Je gaat van eentje uit en dan blijken het er 3 te zijn!

@Vlinder-2011 --> Wat fijn dat je maandag langs kunt komen voor een echo.

@Strawberry --> Sterkte met je mannetje! Gaat het al wat beter met hem?

@Jasmine --> Ik kan me goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Ik heb ook niet het idee dat ik zwanger ben, dus die onzekerheid komt me bekend voor. Voor jou zal het nog moeilijker zijn. Hopelijk gaat de week snel voorbij voor je en mogen jullie weer naar de kleine kijken. Oh en nu zo'n last van buikpijn Sad Is het al wat afgenomen?

@ All --> Hier geen bijzonderheden. Ik had gezegd een ticker aan te maken, maar het voelt zo raar om dat te doen terwijl het besef er nog helemaal niet is. Af en toe wat krampjes in mijn buik en soms wat duizelig. Ik heb het gisteren tegen mijn moeder gezegd. We waren aan het shoppen en ik had zoveel moeite om niks te zeggen. Mijn vriend een app gestuurd om toestemming te vragen angel Nu even kijken wanneer we het ook tegen mijn vader zeggen (zo sneu dat mijn ma nu ook haar mond moet houden, haha) en tegen mijn schoonouders.

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Weegschaal vr 4 jan 2013 - 9:42

@ Ingrid; Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad!

@ Bloempjuh; Wow, kan me voorstellen dat jullie hele wereld even op zijn kop staat. Maar wat bijzonder!!

@ Jasmine; Kan me voorstellen dat je je met je eerdere verhalen zorgen maakt, maar hoop zo dat zoals de anderen zeggen het gewoon bij de zwangerschap hoort. Hele dikke *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 699888

@ _Jet; Bedankt voor je knuffel, lief van je! Leuk dat je het al tegen je moeder verteld hebt, was ze helemaal enthousiast?!

Ik krijg steeds meer last van misselijkheid, zal ook wel door de nachtdiensten komen. Maar als ik aan het eten ben gaat het goed, maar zodra ik stop met kauwen. Maar kan toch niet de hele dag door blijven eten Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Zenna vr 4 jan 2013 - 10:39

@jasmine: heb je misschien seks gehad vanmorgen of gisteren? Daar kun je ook buikpijn van krijgen!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  firda vr 4 jan 2013 - 21:17

Goedemorgen,

@ bloempjuh zo een drieling dat is wel heel bijzonder. Indd is het schrikken..

@ weegschaal, hopelijk stopt de misselijkheid met 12 weken..

@ Jet moeilijk is dat je mond houden hé?? Dat had ik ook al bij mij moeder, die wist het ook eerder dan de rest.

@ Jasmine hopelijk heeft de buikpijn niks te beteken..

Ik mag 25 januari bij de vk komen, krijg dat ook gelijk een echo.
Vanmiddag vertellen we het tegen mij schoonouders, mij ouders en zussen weten het al sinds oudjaarsnacht..

Spannend weer..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  strawberry vr 4 jan 2013 - 21:32

@ Jasmine, hoe is het afgelopen met je buikpijn?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Jasmine vr 4 jan 2013 - 22:05

Thnx voor de knuffels.

Gaat alweer een stuk beter. En ja, het kan natuurlijk ook een goed teken zijn, want de baarmoeder moet wel groeien natuurlijk. Ik ben er nog niet helemaal gerust op, maar dat komt vooral door mijn eerdere miskramen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Parisienne vr 4 jan 2013 - 23:15

Jasmine: hug Ik hoop dat je een beetje rustig kunt blijven eronder en dat die vervelende buikpijn snel ophoudt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Teddyaapje za 5 jan 2013 - 2:33

@ Jasmine, wat vervelend van die buikpijn! Kan me heel goed voorstellen dat je er weer onzeker van wordt. Als je een miskraam hebt gehad sta je er toch anders in, en als je er meerdere hebt gehad al helemaal lijkt me. Gelukkig voel je je weer wat beter. Wanneer moet je weer naar de gyn?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis za 5 jan 2013 - 2:46

@ Bloempjuh, 3dubbel gefeliciteerd. jeetje wat een schrik en wat fijn dat je al zo snel bij vk en gyn terecht kon.

@ Jasmine, gelukkig is de buikpijn gezakt. Mijn duimen blijven draaien.

@ Teddyaapje, jeetje zag aan je ticker dat je alweer 11 weken bent. Wat gaat dat snel.

@ Jet, wanneer heb je echo?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Charles zo 6 jan 2013 - 4:10

Bloempjuh23 schreef:Pff sorry even heel ego maar nog meer shock!!

We hebben net een echo gehad om te kijken hoever ik ben en we hebben 3 (!!!) prachtig kloppende hartjes gezien. We zagen het meteen al. Ik dacht meteen 2 hartjes te kunnen zien maar er zat er nog eentje verstopt. De dooierzak van een 4e kindje zagen we ook nog.

Ik ben op dit moment 9.4 weken zwanger in ieder geval. Alle kindjes waren even groot.

We weten even niet waar we het zoeken moeten…..

Hoe gaan we dit in godsnaam allemaal doen!

Wow ik lees dit nu pas Bloempje...wat schrikken...ik leef met je mee!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Viva zo 6 jan 2013 - 4:37

Even Nav "hoe gaat het met" topic,

Bloempjuh, wauw, een 3ling! Dat lijkt me ook enorm schrikken, is eerlijk gezegd ook waar ik bang voor ben als we over een poos (ik denk er nu nog niet aan, net bevallen) voor een 3e gaan. Hopelijk hebben jullie het snel voor jullie zelf op een rijtje en kunnen jullie ervan gaan genieten, ookal zal het was passen en meten gaan worden.

Jasmine, lastig dat je buikpijn had. Mag jij niet sneller langskomen dan een gewone zwangere vrouw vanwege je verleden?

Voor de rest iedereen een fijne zwangerschap gewenst smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Parel zo 6 jan 2013 - 6:52

Even vervuiling, maar Pien, ik heb je al een paar pm`s gestuurd over die tregging voor E., het pakje ligt inmiddels klaar maar ik heb geen adres! Misschien is je mailbox vol?

Bericht klaar Laughing

Succes allemaal hier!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Mida4you zo 6 jan 2013 - 8:58

Hallo dames!

Ik meld mij hier ook aan! Ik heb voor 2 weken geleden positief getest! Het was veel sneller gegaan dan ik dacht want in november heb ik een mk gehad. 14 januari mogen we naar de vk. We mogen eerder komen vanwege mijn mk. Ben benieuwd allemaal!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  _Lana_ zo 6 jan 2013 - 10:33

Oh wauw Bloempjuh, wat een schok!! Maar wat ontzettend bijzonder. Er zal heel veel op je af komen en het zal vast pittig worden, maar het is wel echt een wonder zeg. Van harte gefeliciteerd!
En laat het nieuws maar even goed bezinken.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Teddyaapje zo 6 jan 2013 - 10:35

@ mida4you, jij was t laatst toch met dat topic waarin je positief getest had maar waarin er twijfel kwam of t nog van de miskraam kon zijn? Wat fijn dat je dus toch echt zwanger bent! Nogmaals gefeliciteerd!!

@ all, ik ben morgen alweer 12w...mijn god wat gaat de tijd snel zeg! Ik ga dit topic dus verlaten, hoop jullie allemaal snel te zien in t andere topic en ik kom hier natuurlijk nog wel spieken hoe t met jullie gaat!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Mida4you zo 6 jan 2013 - 10:43

Ja klopt teddyaapje. Ik mag di 14 jan voor het eerst naar de vk. Dan zullen we zien, maar ik weet voor 99% zeker dat ik zwanger ben
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Weegschaal zo 6 jan 2013 - 12:23

Ik had net wat rood bloedverlies. Was echt een spoortje, zat vermengd met wat resten van de capsules die ik gehaast had ingebracht. Voel me verder goed en op en top zwanger. Maar kan toch wel weer janken.....
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij zo 6 jan 2013 - 12:29

Weegschaal, wat rot zeg die onzekerheid! Ik heb ook heel snel last van bloedverlies, ook minimaal dan, zo'n sliertje. Mijn baarmoedermond is erg goed doorbloed waardoor er door bijvoorbeeld sex of soms zelfs na flink hoesten al een adertje knapt.

Ik snap dat het je een rot gevoel geeft, maar ik lees zo niets verontrustends hoor.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Jasmine zo 6 jan 2013 - 18:12

Weegschaal: hug kan me goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben. Hoe is het nu?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- zo 6 jan 2013 - 18:59

Weegschaal schreef:Ik had net wat rood bloedverlies. Was echt een spoortje, zat vermengd met wat resten van de capsules die ik gehaast had ingebracht. Voel me verder goed en op en top zwanger. Maar kan toch wel weer janken.....

Op een ander forum lees ik vaak dat die utrogestan capsules vaak wat bloedverlies of bruinverliesbkunnen veroorzaken. Door het inbrengen, maar het is ook een bijwerking.

Maar ik snap dat je schrikt. hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  ingrid82 zo 6 jan 2013 - 21:25

Weegschaal, ik heb die bolletjes ook gebruikt..breng jij ze in met een applicator? Want kan zijn dat je daarmee iets geraakt hebt... Ik heb 2x een klein beetje bloed verloren. Maargoed die onzekerheid is niet leuk, misschien kan je t zhuis.ofzo bellen?
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Weegschaal zo 6 jan 2013 - 23:42

Ik weet dat het een bijwerking is en heb ze echt te gehaast ingebracht omdat ik bij mijn ouders was en weg moest. Dus heel waarschijlijk verklaart dat het spoortje bloed. Heb verder ook echt niks meer verloren. Maar ik voel dan ook weer die lage rugpijn en mijn buik voelt niet fijn ivm darmen die niet goed werken. En dan ga ik me vanalles in mijn hoofd halen...
Voelde me de afgelopen best goed, ging er zowaar een beetje vertrouwen in krijgen. Maar voelde gisteren de grond weer onder mijn voeten wegzakken. Heb er zo geen zin meer in. Wil het liefst de hele dag in bed en op de bank blijven liggen, maar dat werkt natuurlijk ook niet. Ik vind zwanger zijn zo echt niet leuk *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 1371890812

Bedankt voor jullie reacties!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: