*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wauw Stitch, dus toch! Super zeg, gefeliciteerd!
Ik heb nog geen verloskundige ofzo gebeld. Ik heb maandag een controle staan bij de gynaecoloog, wil eerst die afwachten. Daarna zie ik wel verder. Heb ook nog geen contact opgenomen met moeders voor moeders, om dezelfde reden. Ik wil eerst weten of het goed zit. Daarna neem ik daar een beslissing over.
All: Sorry dat ik niet heel actief ben hierzo. Ben nogal druk met van alles en nog wat en de laatste dagen zó beroerd. Ik hoef nog net niet te spugen zeg maar, maar daar mankeert niet veel meer aan. Kan het ook echt merken als ik mij te druk maak. Maar goed, als het dit keer wel goed zit, heb ik dat er voor over. (Al kan ik niet beloven dat ik niet een keer zal klagen )
Ik heb nog geen verloskundige ofzo gebeld. Ik heb maandag een controle staan bij de gynaecoloog, wil eerst die afwachten. Daarna zie ik wel verder. Heb ook nog geen contact opgenomen met moeders voor moeders, om dezelfde reden. Ik wil eerst weten of het goed zit. Daarna neem ik daar een beslissing over.
All: Sorry dat ik niet heel actief ben hierzo. Ben nogal druk met van alles en nog wat en de laatste dagen zó beroerd. Ik hoef nog net niet te spugen zeg maar, maar daar mankeert niet veel meer aan. Kan het ook echt merken als ik mij te druk maak. Maar goed, als het dit keer wel goed zit, heb ik dat er voor over. (Al kan ik niet beloven dat ik niet een keer zal klagen )
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Stitch, wat geweldig! Gefeliciteerd! Ik heb een week later meteen de vk gebeld. Maar dat kwam omdat ik op vrijdag teste en de vk er dan niet is. Laat het eerst maar tot je door dringen. Ik ken dat gevoel helemaal van de kaart te zijn. Geniet ervan!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ingrid, hoe gaat het nu met je? Nog meer last van die opkomende misselijkheid of valt het mee? En het niet kunnen wachten komt me zoooo bekend voor. Maja we kunnen niet anders...
Met mijn vriend gaat het wel, hij heeft nog best wel last van de operatie en hij moet accepteren dat ie 3 weken herstel nodig heeft. Hij is bouwvakker en kan niet echt stilzitten, dus dit is al een hele zware klus voor hem.
Misterymom, wanneer mag je voor de echo? Als jij zo'n luikje weet te regelen sein mij ook even dan.. Ja ik heb wel de ene dag meer last van die misselijkheid dan de andere dag. Gaat het alweer wat beter met de vermoeidheid? Ik probeer niet smiddags te slapen maar gewoon door te gaan tot 21u. En dan lekker op tijd naar bed, dan ben ik er vaak de volgende dag wel weer. En ik wil weer meer sporten waardoor ik mijn lichaam ook echt moe maak. Helpt ook wel.
Jasmine, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Wanneer krijg jij de eerste controle? En klagen mag hoor.
All, Nou hier is het allemaal nog steeds hetzelfde. Ene moment misselijk van de trek, andere moment nergens last van. Wel ben ik per maandag gestart met Davitamon Compleet mama. Ik had echt het gevoel dat ik te weinig voedingstoffen binnen kreeg waardoor ik misschien steeds zo moe was. Het kan allemaal. En alles voor het goeie doel.
Met mijn vriend gaat het wel, hij heeft nog best wel last van de operatie en hij moet accepteren dat ie 3 weken herstel nodig heeft. Hij is bouwvakker en kan niet echt stilzitten, dus dit is al een hele zware klus voor hem.
Misterymom, wanneer mag je voor de echo? Als jij zo'n luikje weet te regelen sein mij ook even dan.. Ja ik heb wel de ene dag meer last van die misselijkheid dan de andere dag. Gaat het alweer wat beter met de vermoeidheid? Ik probeer niet smiddags te slapen maar gewoon door te gaan tot 21u. En dan lekker op tijd naar bed, dan ben ik er vaak de volgende dag wel weer. En ik wil weer meer sporten waardoor ik mijn lichaam ook echt moe maak. Helpt ook wel.
Jasmine, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Wanneer krijg jij de eerste controle? En klagen mag hoor.
All, Nou hier is het allemaal nog steeds hetzelfde. Ene moment misselijk van de trek, andere moment nergens last van. Wel ben ik per maandag gestart met Davitamon Compleet mama. Ik had echt het gevoel dat ik te weinig voedingstoffen binnen kreeg waardoor ik misschien steeds zo moe was. Het kan allemaal. En alles voor het goeie doel.
Silver- Ratel
Onee, ik heb weer bloedverlies, wel lichter en (tot nu toe) minder dan de vorige keer toen t mis was. Ben zo bang dat t weer mis is!
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Even geen tijd om te reageren op iedereen maar ik wilde even vertellen dat we net een hele mooie echo met kloppend hartje hebben gezien. Volgens de echo ben ik 7w+3d.
Ingrid: Ojee, ik hoop dat t vals alarm is dit keer! Mijn eerste zwangerschap (die goed ging) heb ik ook bloedverlies gehad. Ik hoop zo voor je dat t niks betekent!!
Ingrid: Ojee, ik hoop dat t vals alarm is dit keer! Mijn eerste zwangerschap (die goed ging) heb ik ook bloedverlies gehad. Ik hoop zo voor je dat t niks betekent!!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Ingrid, Oh nee! Ik hoop dat het meevalt. Hele dikke knuffel voor jouw , ik ga duimen voor een goeie afloop.
Mystery mom, Wat geweldig! Ben je teruggezet of vooruitgezet?
Mystery mom, Wat geweldig! Ben je teruggezet of vooruitgezet?
Silver- Ratel
Ingrid, ik hoop dat het bloedverlies is gestopt en dat je binnenkort een goede echo mag hebben!
Mystery mom, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, gefeliciteerd!
Jasmine, heb je dan maandag ook al een echo? Ik ga zo hard voor je duimen dat het nu wel goed zit, dat moet toch haast ook wel!
All, bedankt voor de felicitaties, ik geloof dat het hier nog steeds niet echt doorgedrongen is.
Heb trouwens net nog een kruidvattest gedaan,en die was negatief? edit: hij was nog wel heel licht positief, maar streepje was echt bijna niet te zien Ik snap er niks van. Las wel in de gebruiksaanwijzing dat resten wasmiddel de test konden beïnvloeden, en mijn 'plasglas' ( ) kwam net uit de vaatwasser. Zou dat het dan misschien kunnen zijn? Wordt hier wel een beetje onzeker van eigenlijk...
Heb me trouwens maar wel gisteren aangemeld bij moeders voor moeders. Zelfs als het fout mocht gaan heb ik misschien nog iets kunnen helpen. (ofzoiets) Wilde ook de gynaecoloog bellen gisteren om te overleggen voor de afspraak die ik had staan op de 20ste, maar die waren gisteren niet bereikbaar. Vandaag nog maar eens proberen, en dan misschien ook de verloskundige bellen.
Mystery mom, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, gefeliciteerd!
Jasmine, heb je dan maandag ook al een echo? Ik ga zo hard voor je duimen dat het nu wel goed zit, dat moet toch haast ook wel!
All, bedankt voor de felicitaties, ik geloof dat het hier nog steeds niet echt doorgedrongen is.
Heb trouwens net nog een kruidvattest gedaan,
Heb me trouwens maar wel gisteren aangemeld bij moeders voor moeders. Zelfs als het fout mocht gaan heb ik misschien nog iets kunnen helpen. (ofzoiets) Wilde ook de gynaecoloog bellen gisteren om te overleggen voor de afspraak die ik had staan op de 20ste, maar die waren gisteren niet bereikbaar. Vandaag nog maar eens proberen, en dan misschien ook de verloskundige bellen.
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoi, ik had de 17e een afspraak maar heb gebelt en ik kan de tiende komen dus à.s. Maandag. Wel moest ik dan rekening houden dat het hartje evt niet te zien was (kloppen) Maargoed het zal al n opluchting zijn als ze iets in de baarmoeder zien. Gelukkig niet heelveel bloed verloren dus dat geeft me al wel wat vertrouwen.. Pff al die onzekerheid
ingrid82- Fluisteraar
Stitch, meis waarom heb je nog een keer getest? Nu maak je jezelf (misschien) onnodig gek. Als ze komen voor een afspraak van moeder voor moeders wordt je urine nog een keer getest. A.s. dinsdag komen ze hier en dat wordt mijn 2e keer dat er getest wordt. Anders maak ik mezelf alleen maar onnodig gek als ik nog een test zou doen.
Ingrid, wat fijn dat je nu eerder voor een controle kan gaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Ik ga voor je duimen maandag!
All, mijn werkweek zit erop. Hoefde niet zoveel te werken en ben nu aan het aftellen tot de eerste echo. Ergens vind ik het wel heel erg spannend allemaal. Maar laat het (voor zover het lukt) op me af komen. Voor de meiden die al wat verder zijn, wanneer hebben jullie het op je werk verteld? Ik werk met dementerende ouderen en die kunnen wel eens agressief zijn. Nu twijfel ik enorm of ik het niet aan ga geven, dat ik liever nu even niet bij die bepaalde bewoners kom.
Ingrid, wat fijn dat je nu eerder voor een controle kan gaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Ik ga voor je duimen maandag!
All, mijn werkweek zit erop. Hoefde niet zoveel te werken en ben nu aan het aftellen tot de eerste echo. Ergens vind ik het wel heel erg spannend allemaal. Maar laat het (voor zover het lukt) op me af komen. Voor de meiden die al wat verder zijn, wanneer hebben jullie het op je werk verteld? Ik werk met dementerende ouderen en die kunnen wel eens agressief zijn. Nu twijfel ik enorm of ik het niet aan ga geven, dat ik liever nu even niet bij die bepaalde bewoners kom.
Silver- Ratel
Silver, ik weet t niet. Ik had er nog een liggen, en wilde gewoon een echt duidelijke streep zien. En net ook nog een clear blue test gedaan, en dat had ik helemaal niet moeten doen, want die gaf dus aan 'niet zwanger' Pfff, weet ook wel dat ik niet meer kan doen dan afwachten, , maar daar ben ik nou eenmaal niet zo goed in.
Bah, ik was zo blij, maar dat is nu wel helemaal weg. We zouden het morgen ook al aan mijn moeder vertellen. Veel te vroeg, ik weet het, maar mijn in september overleden oma zou morgen jarig zijn geweest, en vond het dan wel een mooie gedachte. Maar weet niet of dat nu wel zo verstandig is. Nu dus verzinnen hoe we dat dan af gaan zeggen.
Bah, ik was zo blij, maar dat is nu wel helemaal weg. We zouden het morgen ook al aan mijn moeder vertellen. Veel te vroeg, ik weet het, maar mijn in september overleden oma zou morgen jarig zijn geweest, en vond het dan wel een mooie gedachte. Maar weet niet of dat nu wel zo verstandig is. Nu dus verzinnen hoe we dat dan af gaan zeggen.
Stitch- Fluisteraar
Jeetje stich wat een onzekerheid zeg, kan je bij de huisarts geen bloedtest laten doen?
ingrid82- Fluisteraar
Ingrid, ik ga zo even de gyn bellen, daar zou ik de 20ste een afspraak mee hebben. Kijken wat hun zeggen. Hoop dat ik dan misschien idd bloed kan laten prikken. Maar pff, weet t nu ook ff niet meer.
Stitch- Fluisteraar
Stitch: ik weet niet of ik maandag een echo heb, weet niet of ik durf . Afspraak was in principe bedoeld om plan te maken hoe nu verder. Maar wat een onzekerheid voor jou zeg. Ik snap je wel met nog eens testen, ik heb ook altijd graag de bevestiging van een donker wordende test. Als de test dan opeens negatief lijkt, dan zou ik ook zenuwachtig worden. Helaas kun je niet meer doen dan afwachten en evt. maandag nog eens testen. Dan moet hij echt donkerder zijn. Neemt niet weg dat het een slopend weekend gaat worden. Sterkte
Ingrid: voor jou ook al onzekerheid. Hopelijk is het loos alarm
Silver: als de bewoners ook lichamelijk agressief kunnen zijn, zou ik het wel aangeven. Veiligheid van je kindje voor alles. Ik weet van mijn oma (ook zwaar dement) dat zij ook best agressief kon zijn, maar bij haar uitte zich dat vooral in knijpen in de arm en schelden.
All: hier verder nog geen nieuws. Nog steeds onzeker, maar ook moe, misselijk en alles wat erbij hoort. Voor mijn gevoel kan het haast niet anders dan goed zitten, maar ik vind het eng om daarop te hopen. Aan de andere kant, het moet toch een keer goed gaan?
Ben hier nu bezig met de kerstboom opzetten, maar schiet niet op. Heb nu een kale boom staan. Straks maar eens kijken of ik er lampjes in kan krijgen, dan kan man vanavond de ballen doen.
Ingrid: voor jou ook al onzekerheid. Hopelijk is het loos alarm
Silver: als de bewoners ook lichamelijk agressief kunnen zijn, zou ik het wel aangeven. Veiligheid van je kindje voor alles. Ik weet van mijn oma (ook zwaar dement) dat zij ook best agressief kon zijn, maar bij haar uitte zich dat vooral in knijpen in de arm en schelden.
All: hier verder nog geen nieuws. Nog steeds onzeker, maar ook moe, misselijk en alles wat erbij hoort. Voor mijn gevoel kan het haast niet anders dan goed zitten, maar ik vind het eng om daarop te hopen. Aan de andere kant, het moet toch een keer goed gaan?
Ben hier nu bezig met de kerstboom opzetten, maar schiet niet op. Heb nu een kale boom staan. Straks maar eens kijken of ik er lampjes in kan krijgen, dan kan man vanavond de ballen doen.
Jasmine- Ratel
Stitch....Aaawh nee! Hopelijk kan je snel bij de gyn, vk, of ha terrecht.. Bah... wat vervelend meis....
Laatst aangepast door Silver op za 8 dec 2012 - 17:09; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
En ik maar denken dat ik 'misschien' goed deze zwangerschap door zou komen. Nou het tegendeel is bewezen. Net alles eruit gegooid. Maar nu? Wat deden jullie na de tijd? Ik heb nu een glaasje cola op en eet een droge cracker. Kan dat voldoende zijn? Of kan ik meer maatregelen nemen? Ik ga in ieder geval weer proberen te slapen... (als dat mag lukken).
Silver- Ratel
Ben net bij de gynaecoloog geweest en heb ook echo gehad.
De meting kwam goed overeen met de zwangerschapsduur: 6w1d. Er was alleen nog geen hartactie te zien. Wel een heel mooi rond vruchtzakje. Mag nu volgende week terug komen. Dan moet er zeker een hartje kloppen.
De meting kwam goed overeen met de zwangerschapsduur: 6w1d. Er was alleen nog geen hartactie te zien. Wel een heel mooi rond vruchtzakje. Mag nu volgende week terug komen. Dan moet er zeker een hartje kloppen.
Jasmine- Ratel
Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden Jasmine. Ben je een beetje gerustgesteld nu? Of had je op hartactie gehoopt?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jasmine, fijn dat je een goeie echo hebt gehad. Nu al wat gewend aan het goeie gevoel? Wanneer moet je volgende week voor een echo?
Wel gek dat we 1 week verschillen van elkaar en onze tickers in dagen maar 1. Haha...
Wel gek dat we 1 week verschillen van elkaar en onze tickers in dagen maar 1. Haha...
Silver- Ratel
Stiekem had ik natuurlijk wel op een hartactie gehoopt. Maar ik weet ook dat er nu nog geen hartje hoeft te kloppen.
Jasmine- Ratel
@ silver, voel je je alweer wat beter?
@ jasmine, wat fijn dat de echo er voo nu goed uitzag! Nu hopen dat t hartje ook zn werk goed gaat doen! Wanneer mag je volgende week terug komen?
@ ingrid, hoe gaat t met jou?
@ all, ik ben sinds gistere gelukkig íets minder moe en heb geen middagdutje meer hoeven doen. Ik zal blij zijn als we over 2w het nieuws gaan vertellen want volgens mij hebben sommige mensen t een beetje door. Mijn borsten zijn weer flink gegroeid en mijn heupen zijn duidlijk breder geworden, mn broeken passen nog maar net. Mn buik is nog wel te verbergen...maar hoe lang nog?!
@ jasmine, wat fijn dat de echo er voo nu goed uitzag! Nu hopen dat t hartje ook zn werk goed gaat doen! Wanneer mag je volgende week terug komen?
@ ingrid, hoe gaat t met jou?
@ all, ik ben sinds gistere gelukkig íets minder moe en heb geen middagdutje meer hoeven doen. Ik zal blij zijn als we over 2w het nieuws gaan vertellen want volgens mij hebben sommige mensen t een beetje door. Mijn borsten zijn weer flink gegroeid en mijn heupen zijn duidlijk breder geworden, mn broeken passen nog maar net. Mn buik is nog wel te verbergen...maar hoe lang nog?!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Ik voel me weer 'iets' beter. Ik ben weer uit bed. Gister hele dag op bed gelegen. Dit was dus een zogenoemde buikgriep.
Mijn buikje zet zich ook al op, sommige shirtjes zitten al strak. Wij zijn van plan het 1 jan tegen de familie te vertellen, en de rest gewoon met de 12wkn.
Mistery mom, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Die middagdutjes zijn ergens ook wel slopend of niet? Jij gaat dus rond de kerstdagen het goeie nieuws delen? Ook leuk bedacht!
Hoe gaat het met de rest?
Mijn buikje zet zich ook al op, sommige shirtjes zitten al strak. Wij zijn van plan het 1 jan tegen de familie te vertellen, en de rest gewoon met de 12wkn.
Mistery mom, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Die middagdutjes zijn ergens ook wel slopend of niet? Jij gaat dus rond de kerstdagen het goeie nieuws delen? Ook leuk bedacht!
Hoe gaat het met de rest?
Silver- Ratel
Hier alles goed, vandaag de echo gehad en het zag er goed uit.
We zijn blij verast omdat ik zwanger ben ....van een Tweeling!!
Ook hier zagen we de hartjes nog niet kloppen over anderhalve week terug!
We zijn blij verast omdat ik zwanger ben ....van een Tweeling!!
Ook hier zagen we de hartjes nog niet kloppen over anderhalve week terug!
ingrid82- Fluisteraar
@ jasmine, wat fijn dat voor nu alles er goed uitziet. Mijn duimen draaien.
@ MM, fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Leuk om het straks weer te gaan vertellen. Heb je nog wat orgineels bedacht om het te vertellen.
@ Silver, fijn dat het toch een buikgriepje was. Ik was beide keren niet misselijk bij zwangerschap. Moest alleen wel veel eten, want ik had toch een honger en dan werd ik ook niet misselijk.
@ MM, fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Leuk om het straks weer te gaan vertellen. Heb je nog wat orgineels bedacht om het te vertellen.
@ Silver, fijn dat het toch een buikgriepje was. Ik was beide keren niet misselijk bij zwangerschap. Moest alleen wel veel eten, want ik had toch een honger en dan werd ik ook niet misselijk.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken