*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
ingrid82 schreef:Hier alles goed, vandaag de echo gehad en het zag er goed uit.
We zijn blij verast omdat ik zwanger ben ....van een Tweeling!!
Ook hier zagen we de hartjes nog niet kloppen over anderhalve week terug!
Owh wauw! Wat super! Gefeliciteerd! Voel je je daardoor ook anders nu? Hopelijk over 1,5 week 2 mooie kloppende hartjes!
Jij moest anders volgende week maandag voor de eerste echo toch?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel silver! Ja klopt die afspraak hadden ze er al uitgehaald en de arts zei nou dan doen we het wat later in die week zodat de kans is dat ze allebei kloppen groter is dus nu de 20ste! Las net dat kwaaltjes bij een tweelingzwangerschap oa meer last van brandend maagzuur is Nou dat kan je wel zeggen! En rugpijn en daar heb ik idd nu al last van. Maar verder voel ik me niet verkeerd!
Fijn dat het weer wat beter met je gaat, wanneer mag jij weer voor een echo?
@jasmin goed te lezen dat je echo ook goed was! Dan lopen wij gelijk op ,leuk!
Fijn dat het weer wat beter met je gaat, wanneer mag jij weer voor een echo?
@jasmin goed te lezen dat je echo ook goed was! Dan lopen wij gelijk op ,leuk!
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Ik mag volgende week dinsdag 11.30 voor de eerste echo. En dat vind ik wel behoorlijk spannend hoe dichterbij het komt. Mede ook omdat ik bijna niet veel gegeten heb nu. En de misselijkheid steekt weer de kop op.
Weet ook niet waar ik nu het meest om moet denken. Ik dacht in ieder geval die foliumzuur maar weer nemen. Maar qua voedingsstoffen moet ik ook weer wat binnen krijgen. Wat is het allerbelangrijkste?
Weet ook niet waar ik nu het meest om moet denken. Ik dacht in ieder geval die foliumzuur maar weer nemen. Maar qua voedingsstoffen moet ik ook weer wat binnen krijgen. Wat is het allerbelangrijkste?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Jasmine schreef:Stiekem had ik natuurlijk wel op een hartactie gehoopt. Maar ik weet ook dat er nu nog geen hartje hoeft te kloppen.
Wat ontzettend fijn dat het er goed uit zag. En jammer dat je niet nog meer zekerheid had door een kloppend hartje te zien, maar dat gaat volgende week helemaal goedkomen! Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen, hoop zo dat het goed mag blijven gaan!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
+1!!Weegschaal schreef:Jasmine schreef:Stiekem had ik natuurlijk wel op een hartactie gehoopt. Maar ik weet ook dat er nu nog geen hartje hoeft te kloppen.
Wat ontzettend fijn dat het er goed uit zag. En jammer dat je niet nog meer zekerheid had door een kloppend hartje te zien, maar dat gaat volgende week helemaal goedkomen! Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen, hoop zo dat het goed mag blijven gaan!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:+1!!Weegschaal schreef:Jasmine schreef:Stiekem had ik natuurlijk wel op een hartactie gehoopt. Maar ik weet ook dat er nu nog geen hartje hoeft te kloppen.
Dank jullie wel!
Ben vooralsnog voorzichtig optimistisch in elk geval. Heb ook nog steeds de zwangerschapskwalen en ben gewoon ontzettend moe. Hoop echt op goed nieuws volgende week, dat moet gewoon!
En Weegschaal: jij komt je dit jaar hier ook gewoon melden hoor!
Ingrid: wauw, een tweeling! En inderdaad, lopen dan wel heel erg gelijk op!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine, ik blijf nog even bikkelhard duimen hoor voor hartactie!
Ingrid, een tweeling! Misschien beetje stom verwoord, maar voor iemand die zoveel pech heeft gehad mbt zwanger worden vind ik dit echt nog fantastischer dan fantastisch! Van harte, 2 stuks in 1x! Ik ga voor jullie ook nog even heel hard duimen voor hartactie!
Ingrid, een tweeling! Misschien beetje stom verwoord, maar voor iemand die zoveel pech heeft gehad mbt zwanger worden vind ik dit echt nog fantastischer dan fantastisch! Van harte, 2 stuks in 1x! Ik ga voor jullie ook nog even heel hard duimen voor hartactie!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Jasmine, ik blijf nog even bikkelhard duimen hoor voor hartactie!
Dikke plus 1! Wauwwwww!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Jasmine, fijn dat het er goed uitziet!
Ingrid Een tweeling! Wow! Super mooi zeg! Hoe voel je je eronder? Was het schrikken?
Holaagirl ghoe is het met jou?
Silver hoe voel jij je?
Sorry als ik mensen vergeet.
Officieel hoor ik hier niet meer, maar er is geen juni/juli/augustus topic tot nu toe. Ik start er denk ik maar 1, al dacht ik dat Maia dat al zou doen...
Hier is alles goed. Nog 3,5 dagen werken en dan vakantie Ik ben al iets minder moe en heb verder nergens last van. Alleen af en toe wat rozig of bloedverlies. Maar bij Jason heb ik zoveel bloed verloren dat ik me daar niet zo druk over maak. Bij Jason kwam het toen door voorliggende placenta en een heel gevoelig adertje in mijn baarmoedermond.
Ingrid Een tweeling! Wow! Super mooi zeg! Hoe voel je je eronder? Was het schrikken?
Holaagirl ghoe is het met jou?
Silver hoe voel jij je?
Sorry als ik mensen vergeet.
Officieel hoor ik hier niet meer, maar er is geen juni/juli/augustus topic tot nu toe. Ik start er denk ik maar 1, al dacht ik dat Maia dat al zou doen...
Hier is alles goed. Nog 3,5 dagen werken en dan vakantie Ik ben al iets minder moe en heb verder nergens last van. Alleen af en toe wat rozig of bloedverlies. Maar bij Jason heb ik zoveel bloed verloren dat ik me daar niet zo druk over maak. Bij Jason kwam het toen door voorliggende placenta en een heel gevoelig adertje in mijn baarmoedermond.
Gast- Gast
Poison, dat topic heet zomer2013mama's
Jasmine- Ratel
Wat lief van jullie!
Het was eerlijk gezegd wel even schrikken, onderweg naar huis had ik zoiets 'kunnen wij dat wel,het wordt wel erg hectisch enz' dat was maar 5minuten hoor.
We hebben er zelf voor gekozen om 2cryo's terug te plaatsen onder de mom we hebben niet veel cryo's meer en de volgende icsi (evt) moeten we zelf bekostigen. Ze zijn beide meer dan welkom en we zijn ons heel erg bewust dat het zeker geen makkie gaan worden,maar we hebben zeeën met liefde over voor deze twee we hebben allebei lieve ouders en lieve vrienden en het komt allemaal wel goed!
Poison goed te lezen dat het goed gaat en dat je weinig last meer heb van kwaaltjes
Het was eerlijk gezegd wel even schrikken, onderweg naar huis had ik zoiets 'kunnen wij dat wel,het wordt wel erg hectisch enz' dat was maar 5minuten hoor.
We hebben er zelf voor gekozen om 2cryo's terug te plaatsen onder de mom we hebben niet veel cryo's meer en de volgende icsi (evt) moeten we zelf bekostigen. Ze zijn beide meer dan welkom en we zijn ons heel erg bewust dat het zeker geen makkie gaan worden,maar we hebben zeeën met liefde over voor deze twee we hebben allebei lieve ouders en lieve vrienden en het komt allemaal wel goed!
Poison goed te lezen dat het goed gaat en dat je weinig last meer heb van kwaaltjes
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
breekt in
Jasmine hopelijk bij de volgende echo een mooi kloppend hartje
ingrid das even schrikken maar wat een fantastisch nieuws en hopelijk de volgende echo 2 mooi kloppende hartjes
breekt weer uit
Jasmine hopelijk bij de volgende echo een mooi kloppend hartje
ingrid das even schrikken maar wat een fantastisch nieuws en hopelijk de volgende echo 2 mooi kloppende hartjes
breekt weer uit
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
ingrid82 schreef:Wat lief van jullie!
En als je naar Rotterdam wil mag je ze best bij mij brengen Op andere momenten ook hoor
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
* ik breek ook ff in*
Jasmine Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Volgende week is er gewoon een kloppend hartje te zien....
Mystery mom Fijn dat bij jullie ook alles goed was op de echo! Wanneer hebben jullie weer een echo?
En wat leuk weer eens iemand zwanger van een 2ling.....
*Breekt weer uit*
Jasmine Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Volgende week is er gewoon een kloppend hartje te zien....
Mystery mom Fijn dat bij jullie ook alles goed was op de echo! Wanneer hebben jullie weer een echo?
En wat leuk weer eens iemand zwanger van een 2ling.....
*Breekt weer uit*
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
@ silver, fijn dat t weer beter gaat! We krijgen de 24ste de tweede echocen daarna stuur ik iedereen een mailtje met een foto van de oudste met een kerstmuts en ik wil een tshirt laten maken met iets van 'grote broer'. Leuke verrassing bij de kerstwens dus! Onze ouders weten het trouwen al. Weet jij al wanneer en he je het wereldkundig wilt maken? Lees dat je volgende week de eerste echo hebt, spannend!
@ ingrid, wat super geweldig leuk zeg! Dubbel gefeliciteerd!! Kan me wel voorstellen dat je even schrok maar t komt vast allemaal helemaal goed! Is het nu sowieso een 2eiige tweeling, ja toch?
@ nillis, zie mijn reactie aan silver. Moet aalleen nog even bedenken hoe ik het shirt precies wil en of ik het met flockfolie ga doen of er een laat drukken. Hoe gaat t nog met jou?
@ poison, haha, we zullen t maar aan de hormonen wijten! Bloedverles wil idd lang niet altijd wat zeggen, heb er tijdens mn eerste zwangerschap ook last van gehad en heb hier toch echt een heel mooi kindje op mn rug! Hopelijk spreken we ons snel in het zomer2013 topic!
@ flip, we hebben de 24ste de tweede echo. Ben dan 10w. Als dan alles goed is gaan we t daarna wereldkundig maken! Hoe is t met jou? Laatste loodjes al he!
@ all, hier gaat alles goed. Ben vanmorgen wel even bij de ha geweest ivm spataders op mn benen. Heb ik overgehouden aan d eerste zwangerschap en nu waren ze al een stuk dikker geworden. Als t goed is krijg ik vrijdag mijn steunkousen...sexy!
@ ingrid, wat super geweldig leuk zeg! Dubbel gefeliciteerd!! Kan me wel voorstellen dat je even schrok maar t komt vast allemaal helemaal goed! Is het nu sowieso een 2eiige tweeling, ja toch?
@ nillis, zie mijn reactie aan silver. Moet aalleen nog even bedenken hoe ik het shirt precies wil en of ik het met flockfolie ga doen of er een laat drukken. Hoe gaat t nog met jou?
@ poison, haha, we zullen t maar aan de hormonen wijten! Bloedverles wil idd lang niet altijd wat zeggen, heb er tijdens mn eerste zwangerschap ook last van gehad en heb hier toch echt een heel mooi kindje op mn rug! Hopelijk spreken we ons snel in het zomer2013 topic!
@ flip, we hebben de 24ste de tweede echo. Ben dan 10w. Als dan alles goed is gaan we t daarna wereldkundig maken! Hoe is t met jou? Laatste loodjes al he!
@ all, hier gaat alles goed. Ben vanmorgen wel even bij de ha geweest ivm spataders op mn benen. Heb ik overgehouden aan d eerste zwangerschap en nu waren ze al een stuk dikker geworden. Als t goed is krijg ik vrijdag mijn steunkousen...sexy!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
[/quote]
Ach je bent nu toch zwanger!
[/quote]
Ach je bent nu toch zwanger!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Wie kan me even moed inspreken? Ik ben zó bang dat het weer mis is. Het goede gevoel is helemaal weg, borsten lijken minder gespannen en gevoelig. Enige waar ik nog last van heb is misselijkheid en vermoeidheid.
Om mezelf gerust te stellen, heb ik dus net nog een test gedaan. Had echt zoiets van: die dikke streep stelt me wel weer gerust. In elk geval tot maandag. Maar nu is er dus amper een streep te zien.
De onderste test is de test van vandaag
Om mezelf gerust te stellen, heb ik dus net nog een test gedaan. Had echt zoiets van: die dikke streep stelt me wel weer gerust. In elk geval tot maandag. Maar nu is er dus amper een streep te zien.
De onderste test is de test van vandaag
Jasmine- Ratel
Jasmine, nee
Een lichter wordende test was bij mij nooit goed nieuws. Maar weet natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is. Was je urine wel geconcentreerd genoeg? Ook heb ik eens gelezen dat als je HCG te hoog word testen ook lichter uit kunnen vallen, maar weet niet vanaf hoeveel weken is.
Een lichter wordende test was bij mij nooit goed nieuws. Maar weet natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is. Was je urine wel geconcentreerd genoeg? Ook heb ik eens gelezen dat als je HCG te hoog word testen ook lichter uit kunnen vallen, maar weet niet vanaf hoeveel weken is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ow jasmine waarom doe je dat nou.
Hoe laat heb je getest? Had je al gedronken?
Hoe laat heb je getest? Had je al gedronken?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Heb hier helaas ook alleen maar negatieve ervaringen met lichter wordende testen. Ging er echt vanuit dat er gewoon een dikke streep zou staan, juist omdat het gevoel steeds zo goed was.
Had nog niet teveel gedronken vandaag, dus daar zal het niet aan liggen. Kwam wel net uit de stad vandaan, had het ijskoud, dus hoop dat het daarmee te maken heeft, maar dat klinkt voor mijn gevoel als keiharde onzin eerlijk gezegd.
Had nog niet teveel gedronken vandaag, dus daar zal het niet aan liggen. Kwam wel net uit de stad vandaan, had het ijskoud, dus hoop dat het daarmee te maken heeft, maar dat klinkt voor mijn gevoel als keiharde onzin eerlijk gezegd.
Jasmine- Ratel
Jasmine ik heb even gegoogeld en je komt echt van alles tegen.
Situaties waarin het wel goed ging en situaties waarin iemand wel een miskraam kreeg.
Je test kan op dit moment gewoon niet meer betrouwbaar zijn juist omdat je al bijna 7 weken bent.
Wat kan er zijn:
- je urine is minder geconcentreert
- je gebruikt twee verschillende testen?
- het hcg is zo hoog dat de test dit niet meer goed kan meten
- of het is een teken dat het toch niet goed zit en het uiteindelijk een miskraam word
Situaties waarin het wel goed ging en situaties waarin iemand wel een miskraam kreeg.
Je test kan op dit moment gewoon niet meer betrouwbaar zijn juist omdat je al bijna 7 weken bent.
Wat kan er zijn:
- je urine is minder geconcentreert
- je gebruikt twee verschillende testen?
- het hcg is zo hoog dat de test dit niet meer goed kan meten
- of het is een teken dat het toch niet goed zit en het uiteindelijk een miskraam word
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat: dank je.
Ben zelf ook even gaan googlen en kom inderdaad dezelfde dingen tegen.
Heb wel dezelfde tests gebruikt, allemaal K2v5. Het kan natuurlijk zijn dat mijn HCG echt hoog is, dat verklaart wel mijn knalpositieve test nog voor mijn NOD.
Ik zal gewoon moeten afwachten.
Ben zelf ook even gaan googlen en kom inderdaad dezelfde dingen tegen.
Heb wel dezelfde tests gebruikt, allemaal K2v5. Het kan natuurlijk zijn dat mijn HCG echt hoog is, dat verklaart wel mijn knalpositieve test nog voor mijn NOD.
Ik zal gewoon moeten afwachten.
Jasmine- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken