Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Silver wo 28 nov 2012 - 10:23

Tsjah, de operatie is tot nu toe goed gegaan, maar voor nu moet ie eerst rustig herstellen, en over 3 weken terug komen. Dus tot nu toe weten we nog niet veel of het de complicaties met zich mee brengt. Spannend zal het sowieso nog wel worden..

Wat grappig dat we eigenlijk achter elkaar een echo hebben, jij 17 dec, ik 18 en annemoontje 19. Very Happy

Laatst aangepast door Silver op zo 2 dec 2012 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Silver wo 28 nov 2012 - 10:25

naam
leeftijd
uitgerekende datum
hoeveelste kindje
volgende afspraak VK
Shisha
27/32
30-05-2013
1e

Gerbera
27/30
??-06-2013
1e

KoNijntje
25/27
06-06-2013
2e

Maia
31/31
10-06-2013
3e
27-11 12-weken echo
Kruumel
30/31
16-06-2013
2e
29-11 controle vk
Zenna
26/27
24-06-2013
1e
06-12 2e echo
Poison
26/28
24-06-2013
2e
28-11 2e echo
Mystery mom
26/29
24-07-2013
2e
06-12 intake en 1e echo
Silver
Jasmine
26/30
31/36
29-07-2013
02-08-2013
1e
2e
18-12 1e echo
10-12 gynaecoloog

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 0:44

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 0:45

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje do 29 nov 2012 - 3:47

@ Kruumel Fijn dat je een goed echo hebt gehad! Grappig dat het vruchtje precies zo ver was als jouw eigen berekeningen. Vond je het spannend om het te vertellen aan mensen?

@ Silver Fijn dat de operatie goed is gegaan. Spannende tijd dus of de operatie complicaties met zich mee zal brengen. Knap hoor dat je er 'rustig' onder bent gebleven toen ze gingen opereren. Hoe is het nu? Hopelijk heb je deze dag overleefd, snap wel dat het spannend is als het de vorige keer op deze dag misging. Ja die spiertrekkingen zijn echt rot, nu twee nachten met een kussentje geslapen en hielp wel, maar toch wel irritant dat je dan met je voeten erop moet blijven liggen. Verder gevoelige borsten dat wel en al een opgezette buik. Jij al kwaaltjes verder?

Haha inderdaad grappig dat er hier een paar dames zijn die achter elkaar een echo hebben, ook toevallig. Hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Jasmine do 29 nov 2012 - 5:23

Kruumel: fijn dat alles weer goed was. De 12 weken komt nu heel dichtbij meid!

Silver: fijn dat de operatie goed is gegaan. Moet je vriend lang in het ziekenhuis blijven? Kom je vandaag een beetje door?

Hier begint het besef eindelijk een beetje te komen, net als de blijdschap. Ik durf eindelijk tegen mezelf te zeggen: 'yes, ik ben zwanger!'. Toch blijf ik het vreemd vinden. Ik krijg echt een beetje een déjà vu van mijn eerste zwangerschap. Toen raakte ik ook zwanger op een moment dat we er helemaal niet bewust mee bezig waren. Wel op het goede moment vrijen, maar echt op een heel losse manier. Zo van, we zien het wel. Dit keer ook. Helemaal niet bewust met het idee om zwanger te worden, ik wacht nog op uitslagen van chromosomenonderzoek, en bam! weer gelukt. Dit voelt zo als een cadeautje. Maar ook de manier hoe ik erin sta. Natuurlijk ben ik bang en onzeker, maar ik voel me minder kwetsbaar dan bij mijn mk's. Dit laat ik me gewoon niet afpakken. Het helpt ook wel dat ik nu al echt 'aanvallen' heb met ontzettende honger, afgewisseld met een misselijk gevoel. Het ene moment kan ik misselijk zijn, het andere moment moet ik gewoon eten. Maar op het moment dat er dan eten voor me neus staat, kan het me zo weer tegenstaan. En niet onbelangrijk: ik voel me ook echt zwanger nu. Kortom: ik zie het wel zitten. :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Pussycat do 29 nov 2012 - 5:29

Jasmine wat zie ik nou? Je bent gewoon weer zwanger! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781Gefeliciteerd.
Wat fijn om te lezen ook dat je, je er zo goed onder voelt. Dat moet wat beloven. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177
Wat leuk zeg!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jasmine do 29 nov 2012 - 5:36

Pussycat: klopt, ik ben weer zwanger! Dank je wel. We gaan nu voor vier keer is scheepsrecht Laughing

Hoe is het met jou? Vroeg me dat laatst af, had je al een hele tijd niet meer online gezien.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna do 29 nov 2012 - 5:38

Wat goed Jasmine! Ik ben echt een gevoelsmens en heb steeds het gevoel dat als het goed voelt, het dan waarschijnlijk ook wel goed zit! (wat veel hetzelfde woord in 1 zin!)
Ik hoop dan ook verschrikkelijk dat jouw gevoel helemaal klopt en je eindelijk je 2de kindje mag ontvangen over 8 maanden!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Parisienne do 29 nov 2012 - 5:38

Jasmine.. ik hoop ontzettend hard voor je dat alles goed mag gaan en dat je onbezorgd kunt genieten! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pussycat do 29 nov 2012 - 5:42

Nee dat klopt had er even een poosje geen zin in. Druk met van alles maar kwam toch aan niks toe.
En vandaag ben ik niet zo fit, dus dochter is lekker bij opa en oma. Dus ik had om hier te spieken haha.

Ach 4 keer... 3 keer wat maakt het uit. Als het nu maar gewoon goed gaat toch.

Hier gaat het goed. Eigenlijk niks bijzonders. Zaterdag geslachtsbepaling *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177 na lang twijfelen haha, maar de vk kon het met 15 weken al ''redelijk'' zien en redelijk omdat hij/zij veel bewoog dus we hebben nog geen duidelijkheid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 1371890812
Dus nu wil ik het gewoon zeker weten hahaha hoe erg maar ja...
En verder werk en alles lukt nog prima geen klachten verder. Ja misselijk nog steeds af en toe spugen, maar daar valt op deze manier ook goed mee te leven.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Silver do 29 nov 2012 - 6:13

Kruumel, Wat fijn dat jouw echo goed was! Hoe gaat het dan nu met de miselijkheid in combinatie met je medicijnen?

Annemoontje, die kwaaltjes die jij omschrijft heb ik nog niet. Alleen met 5 wkn was er een zichtbaar bobbeltje.

Jasmine, owh wat fijn dat je een rustig gevoel begint te krijgen. Wat heerlijk! Wanneer krijg jij je eerste controle?

All, ik heb een baggernacht achter de rug was ijskoud... Maar we zijn weer thuis! Het was een vermoeide rit. Maar blij dat we weer thuis zijn. Ergens krijg ik zorgen of het nu wel goed gaat, ik voel helemaal niets. Ene moment een honger gevoel andere moment na het eten misselijk gevoel.. En eerst nog erge opgezette borsten maar nu niet meer. Een test durf ik niet te doen, wat nou als die minder helder zou zijn, dan maak ik me alleen maar meer zorgen.....

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee do 29 nov 2012 - 9:02

ingrid82 schreef:Hoi meiden, ik wil me graag (voorzichtig) aanmelden voor dit topic!
Na 5jaar en een beetje ben ik zwanger! Helaas heb ik 3 maanden geleden een mk gehad en ben naast enorm blij ook best wel bang. Maargoed ik ga hier hopelijk een beetje afleiding krijgen.
Groetjes!
:cheering: :cheering: :cheering:
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 10:31

*

Gast
Gast

Bericht  Jasmine do 29 nov 2012 - 23:04

Parisienne schreef:Jasmine.. ik hoop ontzettend hard voor je dat alles goed mag gaan en dat je onbezorgd kunt genieten! hug

Dank je wel smile

Wij hopen uiteraard hetzelfde. De tijd zal het leren.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 vr 30 nov 2012 - 0:58

Meiden, ik kom hier nog even afscheid nemen. Ik wens jullie alle goeds toe. Wanneer jullie interesse hebben: ik heb een updat in mijn topic geplaatst. PM'en mag natuurlijk ook altijd.

Ik wens jullie allen een zorgeloze zwangerschap toe. Liefs!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Zenna vr 30 nov 2012 - 5:14

yes1984 schreef:Meiden, ik kom hier nog even afscheid nemen. Ik wens jullie alle goeds toe. Wanneer jullie interesse hebben: ik heb een updat in mijn topic geplaatst. PM'en mag natuurlijk ook altijd.

Ik wens jullie allen een zorgeloze zwangerschap toe. Liefs!

Dank je wel. Ik wens Jou veel sterkte toe met deze nare week die je achter de rug hebt! Hopelijk word je snel verblijd met een zwangerschap!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Annemoontje za 1 dec 2012 - 22:50

@ yes1984 Ik wens jou ook veel goeds toe! Veel sterkte met het verwerken van alles! hug

Hier gaat wel. Donderdagavond kreeg ik hele erge krampen (soort van menstruatiekrampen). Ik stond op het punt me ziek te melden op het werk. Dit heeft aangehouden tot zaterdagmorgen. Nou wist ik wel dat dat zou kunnen, omdat je baarmoeder dan groter wordt, dus geen grote verrassing, maar ik kneep hem toch wel. Het deed zo zeer dat ik dacht dat het nooit goed kon gaan. Geen bloed verloren, dus ik ben hartstikke blij, maar was toch wel beangstigend die paar dagen. Nu is het weer rustig en heb ik alleen wat hoofdpijn. Mijn man is een goede steun en heeft me weer moed ingepraat.

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al misselijk geweest? Ik nog niet gelukkig.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Silver zo 2 dec 2012 - 0:17

Annemoontje, dat heb ik ook gehad vorige week. En ze zeggen dan geen bloed is goed.. Dus laten we hopen dat het goed blijft gaan.
Ik ben niet echt misselijk, wel heb ik zodra ik trek in eten krijg een soort van licht misselijk gevoel. Ik wordt gek van de vermoeidheid. Nergens zin in, alles blijft wat liggen. En sporten wil ook al niet echt. Nu zit ik weer even op de racefiets omdat ik mezelf toch weer eens lichamelijk uit wil putten.

Hoe gaat het met de rest hier?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 1:33

*

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 zo 2 dec 2012 - 5:57

@kruumel oo wat fijn zeg de 12weken grens gehaald!

@silver heel herkenbaar..eerst voelde ik krampjes in me buik, nu weer niet, dan de borsten dan weer niet, frusterend hoor! Hoe is het met je vriend?

@annemoontje , bah beangstigend! Gelukkig dat je je nu weer wat rustiger voelt en dan je veel steun hebt aan je man

@yes1984 jij veel sterkte toegewenst!

@all Hier alles goed, althans dat denk ik dan maar! Ontzettend veel last van brandend maagzuur donderdag was het zo erg dat ik er bijna van moest overgeven, dus toch maar naar de apotheek en heb nu spul (naam kwijt) dat je mag tijdens je zwangerschap.
Heel af en toe last van misselijkheid maar meer idd als ik honger krijg. Volgens de berekeningen van de freya-site ben ik nu 5w1d. Kan niet wachten tot het de 17e is, geduldig zijn is niet echt mijn ding haha.
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Twellie zo 2 dec 2012 - 6:50

Ingrid, je bent zwanger, wat fijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  ingrid82 zo 2 dec 2012 - 7:28

Twellie schreef:Ingrid, je bent zwanger, wat fijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781.

Hihi dankjewel Yes Very Happy
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  mystery mom zo 2 dec 2012 - 8:41

@ kruumel, wat fijn dat de medicatie zn werk doet! En gefeliciteerd met de 12w!

@ ingrid, helpt de medicatie tegen t maagzuur? Lijkt me erg vervelend, heb er gelukkig geen last van.

@ silver, volgens mij komen onze klachten redelijk overeen. Ik ben ook bijna niet misselijk, alleen als ik honger krijg (al heb ik dat eigenlijk ook minder) maar ben echt kapot moe. Als ik smiddags een middag dutje doe dan gaat t wel maar anders ben ik rond 16u echt bekaf.

@ annemoontje, vervelend zeg van die krampen. Ik heb ze tijdens mn eerste zwangerschap ook gehad maar wel in minder mate als wat jij beschrijft. Ik had er toen best lang bruinverlies bij terwijl gewoon alles goed zat. Mijn 2e zwangerschap had ik hier geen last van en toen zat t fout. Er is ech geen pijl op te trekken. Fijn dat je vriend zo n goede steun voor je is!

@ all, ik ben de dagen tot aan de echo nu toch echt aant aftellen. Ik vind t zo enorm spannend! Ik zou wel een luikje willen waarmee ik even in mn buik kon kijken. Het ene moment ben ik er vol van overtuigd dat t wel goed zit, om vervolgens 2 sec. later ervan overtuigd te zijn dat t weer fout zit. Ben blij dat ik in elk geval al met 7w tercht kon bij de vk ipv 9w zoals de vorige keer.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Stitch di 4 dec 2012 - 23:33

Hallo allemaal! Ik wil me hier graag ook aanmelden. Heb vanochtend positief getest. Ben nog een beetje van de kaart nu Wink
Weet ook nog niet zo goed wat ik nu moet gaan doen laughcry Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? En wanneer je aangemeld bij moeders voor moeders?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: