Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft

+16
_Jet
kwak
sanne-84
Sanne
PapillonRose
Parisienne
Mysterious
Jade
Paper Crown
Printje
Aimee
Smaragdje
PiP
Annemie
Highway
loesje
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft

Bericht  _Jet zo 11 nov 2012 - 8:00

Ik had 1 setje in maat 50 (gekregen), maar die paste ze niet. S zat gelijk in maat 56 en al vrij snel in maat 62. Ik had niet zo heel veel setjes gekocht, maar dat kwam meer omdat we niet wisten of we een jongetje of meisje zouden krijgen.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft

Bericht  Sophiee zo 11 nov 2012 - 8:01

Veel te veel! De kraamverzorgster haar tegen haar dochter van 11 gezegd dat de baby waarbij ze nu werkte meer kleertjes had dan zij.. Embarassed
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Printje zo 11 nov 2012 - 8:02

R heeft trouwens een maand of 3-4 maatje 56 gehad. Maar in die eerste kleding maatjes vind ik het sowieso zonde om er veel geld aan uit te geven, voor je het weet zijn ze eruit. Mocht zij bij de geboorte echt kleiner zijn en in 56 verzuipen dan is het idd zo bijgehaald en anders sla ik de mouwtjes gewoon een keertje om.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie zo 11 nov 2012 - 8:28

In maat 50 zo goed als niets, bleek ook niet nodig te zijn want beide kinderen zaten gelijk in maat 56. In die maat heb ik echt heel erg veel. Ik heb alleen gewinkeld voor mijn oudste dochter, mijn jongste is geboren in hetzelfde seizoen en past de kleding van de oudste dus. Na twee dochters heb ik nog steeds kleding in die maat die nooit gedragen is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:27

Te weinig, want we hadden voornamelijk in het begin 44 nodig. Dus zoiezo shirts heb ik afgelopen weekend voor E. bij gekocht, in maatje 50 dan.

Gast
Gast

Bericht  Ella zo 11 nov 2012 - 23:45

Ik heb er 3 in maat 50 en 3 in maat 56. Ik wil er nog 1 of 2 bijkopen in 56
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jazzlyn zo 11 nov 2012 - 23:47

Maat 40 2x,maat 44 5x, maat 46, 2 x en 50 stuk of 15 a 20?Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft  - Pagina 2 561177 van maat 44 zijn er nog wel veel gegeven door mijn zussen dus eindigde met 7 of 8 in die maat
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: