Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft
+16
_Jet
kwak
sanne-84
Sanne
PapillonRose
Parisienne
Mysterious
Jade
Paper Crown
Printje
Aimee
Smaragdje
PiP
Annemie
Highway
loesje
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft
in maat 50/56?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel truitjes/jurkjes hadden jullie aangeschaft
Ik weet niet of ik teveel of te weinig heb maar: in maat 56 heb ik 10 setjes/pakjes, een stuk of 3 losse broekjes enkele losse shirtjes, 2 jurkjes met maillot en 3 vestjes. Oh en 3 winterjasjes . Ik heb het grootste gedeelte gekregen en enkele dingen zelf gekocht. In maat 50 heb ik maar 1 pakje. Enkele pakjes 56 zijn trouwens 50/56 dus die vallen weer wat kleiner.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Veel te veel in elk geval.
In 50 helemaal niks, ik had 2 gekregen pakjes en die heeft H. beide 1x aan gehad en A. helemaal niet.
In 56 denk ik voor ieder wel een setje of 15 geloof ik.
In 50 helemaal niks, ik had 2 gekregen pakjes en die heeft H. beide 1x aan gehad en A. helemaal niet.
In 56 denk ik voor ieder wel een setje of 15 geloof ik.
Gast- Gast
Volgens mij had ik 5 complete setjes.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Volgens mij had ik 5 complete setjes.
dat heb ik dus ook maar ik twijfel nu of dat niet te weinig is.
loesje- Kletskop
Ik had destijds ook wel iets van 10 setjes en nog extra broekjes, maar ik had ook een hoop gekregen, anders had ik niet zoveel gekocht, denk ik.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
loesje schreef:PiP schreef:Volgens mij had ik 5 complete setjes.
dat heb ik dus ook maar ik twijfel nu of dat niet te weinig is.
Hier ging dat prima, in de kraamweek was de kraamhulp toch als een gek en ik heb ook nog een pakje maat 56 gekregen. Ben blij dat ik niet al te veel 56 had, hij was er zo weer uit. Heb alleen nog een shirtje met korte mouw erbij gekocht (was erg heet!)
Nu heeft hij denk ik steeds 7 complete setjes, maar hij draagt nu alle maten een beetje door elkaar afhankelijk van het merk, soms moet ik nodig weer strijken, maar meestal gaat het prima!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb veel te veel...maar nu vooral ook jurkjes en rokjes. Ik schat wel zo'n 15 setjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat hebben jullie weinig in maat 50. Ik heb wel meer hoor, ik wil echt niet dat de baby in het begin in zijn kleertjes slobbert.. in die tijd worden de meeste foto's gemaakt haha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik was blij dat ik niks gekocht had in 50. Dan hadden beide hoogwater gehad
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Ik was blij dat ik niks gekocht had in 50. Dan hadden beide hoogwater gehad
Haha, ja jouw kids waren groot toch? Maar vrijwel alle kindjes passen toch maat 50
Paper Crown schreef:Watermeloen schreef:Ik was blij dat ik niks gekocht had in 50. Dan hadden beide hoogwater gehad
Haha, ja jouw kids waren groot toch? Maar vrijwel alle kindjes passen toch maat 50
Ja, hier waren ze inderdaad beide flink.
Normaal passen de meeste wel een paar weekjes in 50.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Watermeloen schreef:Ik was blij dat ik niks gekocht had in 50. Dan hadden beide hoogwater gehad
Volgens mij niet hoor, r heeft het een week gepast ofzo en hij was echt niet groot. Ik heb nu helemaal niets in maat 50 want ik ken geen baby die dat ooit gepast heeft na 40 weken zwangerschap eigenlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Paper Crown schreef:Watermeloen schreef:Ik was blij dat ik niks gekocht had in 50. Dan hadden beide hoogwater gehad
Volgens mij niet hoor, r heeft het een week gepast ofzo en hij was echt niet groot. Ik heb nu helemaal niets in maat 50 want ik ken geen baby die dat ooit gepast heeft na 40 weken zwangerschap eigenlijk.
ik was 41 weken toen a eruit kwam en hij heeft wel even in maat 50 gezeten.
loesje- Kletskop
loesje schreef:Printje schreef:Paper Crown schreef:Watermeloen schreef:Ik was blij dat ik niks gekocht had in 50. Dan hadden beide hoogwater gehad
ik was 41 weken toen a eruit kwam en hij heeft wel even in maat 50 gezeten.
Hier ook Ă©Ă©n met ruim 41 wekrn geboren en die heeft toch best wat weken maat 50 aangehad.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Als je 5 pakjes hebt, kan ze iig eventjes vooruit als ze 50 past toch? En als je er meer nodig hebt kan je het als kraamcadeautje vragen en anders je man op pad sturen
Ik had heeeeel veel in maatje 50, omdat steeds gezegd werd dat ik een klein kindje zou krijgen. Toen hij bij de geboorte 3700gr en 53cm bleek te zijn, waren alle pakjes maat 50 hoogwater en kon ik ze dus allemaal weer uit de kast halen.
Ik had heeeeel veel in maatje 50, omdat steeds gezegd werd dat ik een klein kindje zou krijgen. Toen hij bij de geboorte 3700gr en 53cm bleek te zijn, waren alle pakjes maat 50 hoogwater en kon ik ze dus allemaal weer uit de kast halen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb nooit iets gekocht in maat 50. Ik hoorde alleen maar dat geen kind daarin paste en wilde het risico niet lopen dat ik met te kleine kleertjes zat. Ik ben vd bezuinigen haha
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik heb nooit iets gekocht in maat 50. Ik hoorde alleen maar dat geen kind daarin paste en wilde het risico niet lopen dat ik met te kleine kleertjes zat. Ik ben vd bezuinigen haha
Als geen kind het paste werd het vast ook niet gemaakt en bij de hema en dat soort reguliere winkels verkocht haha.
Ik denk dat wij 2/3 pakjes in maat 50 aanschaffen en de rest in 50/56 en 56. Ik wacht daarbij de echo's nog wel even af. Ik was bij mijn geboorte 50 cm en mijn vriend 45.
Ik weet uberhaupt niet hoeveel pakjes gangbaar is. Die uitzetlijsten vinden 3 pakjes genoeg.
Ik weet uberhaupt niet hoeveel pakjes gangbaar is. Die uitzetlijsten vinden 3 pakjes genoeg.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ik heb 1 pakje maat 50 en 5 setjes 56.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik had een stuk of 2/3 pakjes in maatje 50, verder alles in 56. Dochter bleek maat 50 netjes te passen, dus heb ik mijn moeder gevraagd wat extra kleding in die maat te halen. Ik vertrouwde haar omdat zij weet wat ik leuk vindt en we vaak genoeg hebben ge-babyshopt. Ook bij een volgende zou ik het zo doen, ik zou echt niet tientallen setjes in maat 50 halen. Stel dat ze het inderdaad niet passen.. zonde!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
In maat 50 had ik twee of drie setjes denk ik. Maat 50/56 meer en ook wat 56. Denk dat ik wel 10 of 15 setjes had ofzo. Geen idee meer eigenlijk. Weet wel dat ik niet te weinig had. En ze heeft tot 4 maanden in 56 gepast, dus alles is ook vaak genoeg gedragen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had twee pakjes in maat 50, verder nog 4 setjes in maat 56.
Van maat 56 heb ik in de kraamweek nog wat bij laten halen, omdat het zo snel vies werd door spugen.
Van maat 56 heb ik in de kraamweek nog wat bij laten halen, omdat het zo snel vies werd door spugen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat ik zoiets ook wil. Vind het ook erg zonde als je meer koopt en ze kunnen het vervolgens niet of nauwelijks aan. Dan mn man evt maar op pad sturenSanne schreef:Ik had twee pakjes in maat 50, verder nog 4 setjes in maat 56.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
ik heb nu 3 setjes in mt 50, 2 gekregen, 1 was nog van D.
en ik denk dat ik een stuk of 15 setjes heb ik mt 56, 3 gekocht en de rest gekregen of was nog van D.
en ik denk dat ik een stuk of 15 setjes heb ik mt 56, 3 gekocht en de rest gekregen of was nog van D.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hadden jullie...
» Wanneer hadden jullie de box staan?
» Wat hadden jullie gedaan?
» Hoe lang hadden jullie nog melk?
» Tot wanneer hadden jullie de box staan?
» Wanneer hadden jullie de box staan?
» Wat hadden jullie gedaan?
» Hoe lang hadden jullie nog melk?
» Tot wanneer hadden jullie de box staan?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: