Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer werd jij het zat?

+33
M-G
Paper Crown
Sterrin_
Snoes
superwoman
Sophiee
Twellie
Happydobby
Océane
Annie24
Flip Fluitketel
kwak
Pien
Jezzie
LDJ
Lejow
iloverose
SarahKey
yes1984
Susan
mzcharlotte
_Jet
loesje
Printje
bolus26
Aimee
Pompoen
Thunder
Coco
Sanne
Fiwen
Muppetje
nillis
37 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 1:42

Dropdraakje schreef:Pc, ik leef met je mee maar ik moet ook wel een beetje lachen om je verhaal, sorry! Je verteld het zo grappig, proef echt het sarcarsme haha. Sorry heb rare humor. Embarassed Maar je schrijft het in ieder geval leuk. Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 561177 Hopelijk vliegen de laatste loodjes snel om. Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 699888


Haha, ik zie er zelf de humor er ook nog wel van in hoor. Soms zie ik mezelf in de spiegel en dan schiet ik gewoon in de lach. Onze shutters zijn nog niet geplaatst dus 's avonds als ik naar de keuken wandel zie ik mijn eigen weerspiegeling in de ramen en dan zie ik gewoon een kleine, dikke hobbit. Het punt is ook dat mijn buik zo enorm lijkt omdat ik héél erg naar voren draag en ook nog een taille heb. Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 1:43

bolus26 schreef:Ik herken t ook hoor! Wil ook echt niet overtijd lopen!ik probeer positief te blijven en met humor alles te zien maar dat gaat ook niet altijd.

Wat betreft maagzuur; hier schrijven ze: losecosan voor.beschermt 24 uur

Bedankt voor de tip, mijn verloskundige had het ook over een drankje. Volgende week maar vragen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 1:44

Ik was het in de tweede zwangerschap al vanaf 31 weken zat, ik mocht alleen maar liggen en alleen opstaan om naar de wc te gaan. Dit heeft 6 weken geduurd, het was natuurlijk beter voor mijn zoontje dat hij zo lang mogelijk in mijn buik zat, maar ik heb zo vaak gedacht van laat hem asjeblieft komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 1:46

Susan schreef:Geef je het wel aan bij de verloskundige, dat je zo benauwd bent? Niet bang zijn dat je zeurt, hè?

Ja die zegt dat ik klein ben maar in verhouding is mijn bovenlichaam kort, ik heb lange benen en die baby moet er toch in groeien..Schiet niet op. Maar ik ga de volgende keer wel erg klagen wie weet zegt ze dan, als de baby in week 37 niet geboren is halen we hem met 38 (haha, wishfull thinking)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 1:47

mzcharlotte schreef:Ik ben wel benieuwd naar een buikfoto PC. Ik vind het zó jammer dat ik niet met je mee kan klagen.

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 699888 Jij mag binnenkort ook klagen, weet ik zeker!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  yes1984 zo 11 nov 2012 - 1:49

Na de uitgerekende datum was ik er klaar mee. En toen mocht ik nog 13 dagen ;-)

Had veel lichamelijk klachten en vond het toen echt mooi geweest.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 2:58

Ik was het met 31 weken echt helemaal zat, en toen ze gingen indalen paar weken later ging het weer eventjes een beetje (liever 100x plassen op een dag dan maagzuur en geen lucht).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  SarahKey zo 11 nov 2012 - 3:16

Weekend voor de bevalling. Werd het zo opeens spuug en spuug zat. Gelukkig kwam hij een halve week later.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  iloverose zo 11 nov 2012 - 3:21

Vanaf toen ik overtijd ging werd ik het langzamer zat.dag voor dat ik opgenomen werd om de bevalling ingeleid ging worden ,heb ik de heledag gejankt ik wou eigelijk helemaal niet na
ziekenhuis.maja A kwam niet vanzelf
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 4:31

Niet, ik beviel gewoon heerlijk met 30 weken. Niet echt aan te raden, maar hé, je bent tenminste niet zwanger meer.

Ik zou met alle liefde tot 42 weken op mijn bank zitten met alle kwaaltjes van dien eigenlijk, lijkt me heerlijk, gewoon in alle rust afwachten tot je bevalling begint in plaats van elke dag bang zijn dat je vandáág gaat bevallen, terwijl je kind nog te klein is. En bij de eerste was ik toen ook al weken ziekenhuis in en ziekenhuis uit aan het gaan.

Ik vraag me wel af: denk je echt dat het ná de zwangerschap veel beter wordt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Printje zo 11 nov 2012 - 4:36

Na de zwangerschap begint het feest idd pas haha. Ik ben liever zwanger als de eerste tijd met een baby haha dat is dus echt niet mijn ding.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 4:38

Eucalypta schreef:Niet, ik beviel gewoon heerlijk met 30 weken. Niet echt aan te raden, maar hé, je bent tenminste niet zwanger meer.

Ik zou met alle liefde tot 42 weken op mijn bank zitten met alle kwaaltjes van dien eigenlijk, lijkt me heerlijk, gewoon in alle rust afwachten tot je bevalling begint in plaats van elke dag bang zijn dat je vandáág gaat bevallen, terwijl je kind nog te klein is. En bij de eerste was ik toen ook al weken ziekenhuis in en ziekenhuis uit aan het gaan.

Ik vraag me wel af: denk je echt dat het ná de zwangerschap veel beter wordt?

Ja en dus omdat jouw kinderen te vroeg kwamen of dreigden te komen, kom jij aan met zo'n reactie? Hele flauwe reactie dit. Het is namelijk écht niet heerlijk, die kwaaltjes. En hell, jij bepaald absoluut niet of ik daar wel of niet over mag klagen.

Anyway, ja natuurlijk denk ik dat het na de bevalling véél beter wordt. Immers baar ik een soort van wonderkind, dat nooit huilt, dat me nooit wakker zal houden, of dat hij NOOIT vervelend zal zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Aimee zo 11 nov 2012 - 4:47

Eucalypta schreef:Niet, ik beviel gewoon heerlijk met 30 weken. Niet echt aan te raden, maar hé, je bent tenminste niet zwanger meer.

Ik zou met alle liefde tot 42 weken op mijn bank zitten met alle kwaaltjes van dien eigenlijk, lijkt me heerlijk, gewoon in alle rust afwachten tot je bevalling begint in plaats van elke dag bang zijn dat je vandáág gaat bevallen, terwijl je kind nog te klein is. En bij de eerste was ik toen ook al weken ziekenhuis in en ziekenhuis uit aan het gaan.

Ik vraag me wel af: denk je echt dat het ná de zwangerschap veel beter wordt?

Wow, wat een zure reactie. Natuurlijk is te vroeg bevallen veel erger dan met kwalen zitten die over een paar weken weer over gaan, maar tja als we al het leed van de wereld gaan vergelijken heb jij ook geen recht van spreken he? Want jouw kind(eren) zijn er goed van af gekomen, leven tenminste nog, etc. Ik wens niemand toe wat er bij jou tijdens je zwangerschappen is gebeurd, maar dat moet geen graadmeter zijn om het 'leed' van anderen mee te vergelijken.

En ja, bij mij werd het wel degelijk direct na de bevalling beter, ook al zat ik toen met een kind dat 20 van de 24 uur huilde.

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 4:48

Oh, je klaagt maar een eind weg Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 561177 Ik snap ook best dat het niet altijd leuk is. Maar hé, ik mag daarop best zeggen dat het mij heerlijk lijkt, gewoon rustig afwachten tot je bevalt, nietwaar?

Het is geen verplichting om te reageren met 'oh gut ja, wat vreselijk'. Lastig zijn kwaaltjes altijd, maar het leek mij heerlijk om het zo ver te redden. That's all.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 4:50

Jij zegt maar een eind weg, Euc, maar erg vriendelijk kwam je niet over.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 4:51

Eucalypta schreef:Oh, je klaagt maar een eind weg Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 561177 Ik snap ook best dat het niet altijd leuk is. Maar hé, ik mag daarop best zeggen dat het mij heerlijk lijkt, gewoon rustig afwachten tot je bevalt, nietwaar?

Dat snap jij absoluut niet. Want dan zou je niet zo'n sarcastische reactie geplaatst hebben. Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt omdat je met 30 weken al je kind kreeg, kan je maar beter je kwebbel houden want je wéét niet hoe het was geweest als je 33 weken was of echt tegen het einde liep en dus echt niet weet hoe het voelt als je met 42 weken op je bankje zit. En natuurlijk klaag ik een eind weg, want daar heb jij helemaal niets over te zeggen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 5:05

Paper Crown schreef:
Eucalypta schreef:Oh, je klaagt maar een eind weg Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 561177 Ik snap ook best dat het niet altijd leuk is. Maar hé, ik mag daarop best zeggen dat het mij heerlijk lijkt, gewoon rustig afwachten tot je bevalt, nietwaar?

Dat snap jij absoluut niet. Want dan zou je niet zo'n sarcastische reactie geplaatst hebben. Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt omdat je met 30 weken al je kind kreeg, kan je maar beter je kwebbel houden want je wéét niet hoe het was geweest als je 33 weken was of echt tegen het einde liep en dus echt niet weet hoe het voelt als je met 42 weken op je bankje zit. En natuurlijk klaag ik een eind weg, want daar heb jij helemaal niets over te zeggen.

Ik heb er ook één met 38 weken gekregen hoor. Alleen moest ik toen ook al 10 weken bedrust houden, waarvan de helft van de tijd in het ziekenhuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Paper Crown zo 11 nov 2012 - 5:15

Eucalypta schreef:
Paper Crown schreef:
Eucalypta schreef:Oh, je klaagt maar een eind weg Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 561177 Ik snap ook best dat het niet altijd leuk is. Maar hé, ik mag daarop best zeggen dat het mij heerlijk lijkt, gewoon rustig afwachten tot je bevalt, nietwaar?

Dat snap jij absoluut niet. Want dan zou je niet zo'n sarcastische reactie geplaatst hebben. Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt omdat je met 30 weken al je kind kreeg, kan je maar beter je kwebbel houden want je wéét niet hoe het was geweest als je 33 weken was of echt tegen het einde liep en dus echt niet weet hoe het voelt als je met 42 weken op je bankje zit. En natuurlijk klaag ik een eind weg, want daar heb jij helemaal niets over te zeggen.

Ik heb er ook één met 38 weken gekregen hoor. Alleen moest ik toen ook al 10 weken bedrust houden, waarvan de helft van de tijd in het ziekenhuis.

O, kijk. Ik dacht dat ze beide zo vroeg waren gekomen. Maar Euc, serieus, je kán niet dit soort opmerkingen maken en iemand iets dusdanig onder de neus wrijven puur en alleen om je eigen ervaringen. Héél kut als je in bed moet liggen vanaf week 28 vanwege een dreigende vroeggeboorte maar dat neemt echt mijn benauwdheid niet weg, slaap ik ook niet minder slecht en mijn maagzuur brandt nog even erg in mijn slokdarm. Daar veranderd jouw reactie of jouw vroeggeboorte echt niets aan. Want ik ben dankbaar dat hij niet nu al komt, echt. Ik zeg ook ergens dat ik stiekem hoop en wens dat hij met 37 weken komt en dat ik me daar weer schuldig over voel. Je moet echt kappen met die semi sarcastische opmerkingen. Je had het ook anders kunnen zeggen als je iets wil duidelijk maken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 5:21

Eens met Paper Crown, je kunt dat soort dingen gewoon niet vergelijken. Ik lees zo vaak problemen waarvan ik denk: goh, was het bij mij maar zo, dan zou ik allang dolgelukkig zijn, het is hier zoveel gecompliceerder dan dat, maar goed, anderen hebben ook het recht om hun zorgen te ventileren. Zij is hoogzwanger, ze heeft klachten, ze is benauwd en daar mag ze best van balen. Vooral benauwdheid is gewoon heel enerverend, dat kost enorm veel energie, dan duren je dagen heel lang en dan lijken zeven weken wel een eeuwigheid. Natuurlijk is ze gezegend met haar zwangerschap en wil ze 'm gewoon uitdragen, maar daarom is het nog wel pittig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:06

In sommige gevallen is een zwangerschap zo heavy, dat het na de zwangerschap ECHT wel meevalt hoor.

Hier bijvoorbeeld, en ik heb zelfs een tweeling.

Mag je niet zeggen dat je zwanger zijn zwaar vindt omdat er mensen zijn die een kindje hebben dat te vroeg geboren wordt? Dat heb ik hier namelijk al vaker gelezen. Ik vind dat geen genuanceerde reactie, iedereen snapt toch evengoed dat dat situaties zijn die niet te vergelijken zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Lejow zo 11 nov 2012 - 6:42

Met 37 weken mag je kleintje komen PC, daar hoef je je niet schuldig om te voelen hug

Ook al ben ik niet boven de 30 weken gekomen, ik was mijn zwangerschap wel zat. Vond er sowieso gewoon niet veel aan. En dan heb ik de kwaaltjes die jij nu omschrijft niet eens gehad!
Ik vond het gewoon niet leuk.

Verder Euc, vind ik het ook niet echt te vergelijken. Heel leuk hoor, ik zou niet graag nog een keer een vroeggeboorte meemaken, of tig weken bedrust houden om het kindje maar binnen te houden. Maar om nou te zeggen dat ik 'met liefde' al die klachtjes zou hebben, nee..

En verder PC, lekker klagen, ik hoop dat het een beetje oplucht! hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:51

Bij H. was ik er met een week of 30 wel klaar mee.
Ik kon niks meer, mijn buik was zo huge dat ik mijn eigen sokken niet meer aan kon doen en ik kon niet zelf de trap op.
Ik was al blij dat ik zelf van de bank kon komen.

Bij A. was ik er met de 28 weken he-le-maal klaar mee.
De eerste 12 weken elke week naar het ZH vanwege het bloedverlies, toen ging het tot de 18-19 weken redelijk en was ik tot de 26 weken kots en kots misselijk. Dat was met 26 weken over en vanaf die tijd moest ik 2-3 keer per week naar het ZH. Omdat ik geen leven meer voelde, omdat ik allerlei rare vage klachten had, omdat mijn HB 3.0 was en ik infuzen moest krijgen, vroegtijdige weeën etc etc...

En dan heb ik het nog niet over alle andere klachtjes zoals maagzuur, niet slapen, enorme hoofdpijnen etc etc.
Dus ik snap héél goed dat je er klaar mee bent.
Wanneer ga je met verlof?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  LDJ zo 11 nov 2012 - 7:00

NU Cry.
Echt zat werd ik het na de uitgerekende datum.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Jezzie zo 11 nov 2012 - 7:07

Wat vervelend dat je het zo zat bent!
Succes met de laatste loodjes. hug

Ik ben het nooit echt zat geweest.
Alleen toen ik over de 40 weken heen was, toen mocht het wel komen van mij.
Maar dat was meer omdat ik zo nieuwschierig was naar de baby!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Jezzie zo 11 nov 2012 - 7:08

LDJ schreef:NU Cry.
Echt zat werd ik het na de uitgerekende datum.

Kan ik me voorstellenWanneer werd jij het zat? - Pagina 2 699888
Het zal nu niet lang meer duren voor jou.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd jij het zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer werd jij het zat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum