Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

+4
Annie24
Linda
Annemie
loesje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  loesje ma 23 jul 2012 - 9:12

A.lex wil echt nog niet bij andere mensen zijn als wij er niet bij zijn en dat is best wel eens lastig. Ook thuis dan trek hij dan weer naar mij en dan weer een hele tijd naar mijn man en kan ik of hij er niks meer mee. (Alleen bij oma wil hij wel zijn maar zij heeft echt andere regels als ons, verwent hem erg graag.)
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Annemie ma 23 jul 2012 - 9:14

Bij D. begint het nu weer minder te worden, maar hij heeft er wel heel lang last van gehad, wel bijna een half jaar.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Linda ma 23 jul 2012 - 9:15

Onze dochter trekt over het algemeen meer naar m'n man dan naar mij. Vooral als ze zichzelf heeft bezeerd. Voor de rest is ze niet eenkennig. Ik denk dat het heel erg per kind verschilt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  loesje ma 23 jul 2012 - 9:18

ja maar op deze manier kan hij toch niet naar de peuterspeelzaal? dan gilt hij de hele boel bij elkaar Embarassed
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Annemie ma 23 jul 2012 - 9:34

Doet D. ook als ik hem naar het kdv breng, dan krijst hij alles bij elkaar, maar toen ik laatst weer terug moest naar de auto om een traktatie voor hem te halen, was hij alweer vrolijk aan het spelen en zag hij me al niet meer, en dat was nog geen 5 min. later en als ik hem op kom halen is hij ook altijd fijn met andere kindjes aan het spelen. Ik denk dat dat wel goed komt met A. hij vind het vast superleuk en is ook goed voor hem.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Linda ma 23 jul 2012 - 9:35

loesje schreef:ja maar op deze manier kan hij toch niet naar de peuterspeelzaal? dan gilt hij de hele boel bij elkaar Embarassed

Is het nu al de bedoeling dat hij naar de psz gaat? Hier mag dat pas vanaf 2,5 jaar.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:37

hier valt de eenkennigheid ook wel mee. Als ze de tijd krijgt om te wennen aan iemand die zich niet aan haar opdringt, is het geen probleem en is ze ook niet verlegen. Ze heeft alleen wel haar tijd nodig en dat vind ik ook logisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Annie24 ma 23 jul 2012 - 9:42

Y. moet meestal even wennen bij onbekende mensen, maar dat is binnen 10 minuten voorbij en dan wandelt hij zo met iedereen mee Neutral

Op het kdv heeft hij (nog) geen problemen. Hij is al aan het spelen voor ik zijn jas uit heb en een kus of naar me zwaaien zit er niet eens in Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  maiadebij ma 23 jul 2012 - 10:12

N is nog steeds eenkennig op zijn manier. Knuffels krijgen alleen papa oma en ik bijvoorbeeld. Het heeft ook heel lang geduurd voordat hij tegen anderen durfde te praten. Zelfs richting ons had hij schaamte. Maar op de psz is het wonderwel altijd goed gegaan, geen 1 x brengen gehad waarbij ik een gillend kind achter moest laten. Ik zou het tegen die tijd gewoon proberen. En als het niets wordt, probeer je het 2 maanden later nog eens.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Dille ma 23 jul 2012 - 10:43

Rejoy. schreef:hier valt de eenkennigheid ook wel mee. Als ze de tijd krijgt om te wennen aan iemand die zich niet aan haar opdringt, is het geen probleem en is ze ook niet verlegen. Ze heeft alleen wel haar tijd nodig en dat vind ik ook logisch.

+1
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Parisienne ma 23 jul 2012 - 20:12

N. is totaal niet eenkennig, wat ik juist weer een beetje lastig vind. Ze zou met iedereen meelopen als het aan haar ligt. Als ze ziek is, pijn heeft of gewoon boos of verdrietig is dan wil ze wel graag bij mij zijn (als ik in het zicht ben) en dit is met naar bed brengen hetzelfde. Verder hoeft ze eigenlijk niet echt te wennen aan nieuwe mensen, maar ze voelt wel heel snel goed aan of ze hen mag of niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Printje ma 23 jul 2012 - 20:17

R is nooit echt eenkennig geweest, hij kijkt wel eerst altijd even de kat uit de boom bij een verjaardag bijv. maar verder is hij niet echt eenkennig. Hij hangt wel enorm aan mij maar dat is altijd al zo geweest.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 20:29

Printje schreef:R H is nooit echt eenkennig geweest, hij ze kijkt wel eerst altijd even de kat uit de boom bij een verjaardag bijv. maar verder is hij ze niet echt eenkennig. Hij hangt wel enorm aan mij maar dat is altijd al zo geweest.

Hier ook, behalve laatste doorgestreepte.
Ze loopt met iedereen mee en kletst tegen iedereen.
Dat vind ik soms best wel eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Printje ma 23 jul 2012 - 20:44

R liep ook altijd met iedereen mee, nu lijkt het minder te worden, een paar maanden geleden in de dierentuin. Er kwam een gezin aan met een kindje dat op zijn t-shirt Cars had staan. R helemaal blij, liep erheen en zei wow cars wow. De vrouw zag mij al kijken en zei tegen R kom je met ons mee? Jaaa zegt R...pakt haar hand en loopt dus zo mee....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Parisienne ma 23 jul 2012 - 20:47

@ Watermeloen: ik vind dat ook wel eng hoor, N. doet dat ook. Als we ergens lopen zal ze nooit omkijken/in de gaten houden of ik nog wel in de buurt ben. Ze is echt zo weg, ze zou met iedereen meelopen. Ze loopt ook altijd weg, waar we ook zijn of zitten. Best eng inderdaad!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Printje ma 23 jul 2012 - 20:50

Parisienne schreef:@ Watermeloen: ik vind dat ook wel eng hoor, N. doet dat ook. Als we ergens lopen zal ze nooit omkijken/in de gaten houden of ik nog wel in de buurt ben. Ze is echt zo weg, ze zou met iedereen meelopen. Ze loopt ook altijd weg, waar we ook zijn of zitten. Best eng inderdaad!


Ik vind het ook lastig hoe dit aan te pakken. Ik wil hem ook niet 'bang' maken voor andere mensen maar hem toch wel heel duidelijk maken dat hij alleen maar met mama en papa mee mag lopen. maar ja zoals hij dan zelf zegt; die is ook mama he...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  loesje ma 23 jul 2012 - 22:14

Linda schreef:
loesje schreef:ja maar op deze manier kan hij toch niet naar de peuterspeelzaal? dan gilt hij de hele boel bij elkaar Embarassed

Is het nu al de bedoeling dat hij naar de psz gaat? Hier mag dat pas vanaf 2,5 jaar.

hier mogen ze al vanaf ongeveer 2 jaar. A.lex is heel sociaal met andere kinderen speelt heel graag met ze en daarom zou het voor hem wel goed zijn. Ik hoop maar dat hij daar niet zo eenkennig gaat doen, maar dat is even afwachten.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder? Empty Re: Wanneer werd bij jullie kindje de eenkennigheid minder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum